3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Hee er zit iets onder mijn backspace knopje...Grrrr



Dus geen Sven? Jammer de bammer..
Alle reacties Link kopieren
Nee geen Sven, Luun.
Ow gaan we het weer over schaatsen hebben? Das nog saaider (is dat een woord?) dan de Boerderie
Alle reacties Link kopieren




Marmotje wat fijn!



En pop, wat een leuk vak! Ben zelf ook ff gaan kijken dankzij BAMs linkje. Wie weet..



Roos wat ben ik blij dat je KPTert is meegevallen. Last van je schouders af denk? Fijn



Ohjee, ben het alweer kwijt. Sorry



Heb het erg druk de laatste tijd. Goed druk Therapie stopt per 1 december, aan het uitzoeken dus wat nu verder. Heb veel gehad aan deze therapie maar wil nu iets anders.

Zoals ik laatst al aangaf weet ik niet wat mijn interesses zijn. Er is nog meer Ik weet niet zo goed meer wie ik ben. Wat zijn mijn kwaliteiten? Wat zijn goede en minder goede vaardigheden? Daar ben ik nu mee bezig. Dus daar wil ik me op richten. Mezelf ontwikkelen nu ipv mijn levensverhaal uitpluizen.

Kunnen jullie me op weg helpen? Ik kom alleen op een assertiviteitstraining en cursus sociale vaardigheden. Maar er is vast nog meer! Alleen ik kom er ff niet uit alleen. Wat typ ik in op google? Waar moet ik nog meer aan denken?



Mochten jullie suggesties hebben: heel graag en thank you very much! Verbeter de wereld, begin bij jezelf is mijn motto geworden



Daarnaast (ja sorry, ben druk zoals ik al zei ) ben ik gisteren voorgesteld aan mijn trajectbegeleidster. Wij gaan samen in kaart brengen wat ik leuk vind en wil. Ik heb de zorgboerderie al laten vallen Als ik aan mezelf (en mijn zelfbeeld want dat is het) heb gewerkt begin ik met werktraining, daarna vrijwilligerswerk en dan weer echt aan het werk! Ik heb er vertrouwen in (maar vind het nog wel spannend stiekem..)



En... Roos plakt straks een foto! Verrassing!



Moet nu gaan! Ga lekker eten bij vrienden! Tot later ladies!!
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan mogen wij nu ook wel eens, Luun. Die boerderie komt elke dag wel een keer voorbij!
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig, Choco!
Alle reacties Link kopieren
oh echt Chooc? ik weet van niks



waarom valt de zorgboerderie af?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nou vooruut Friez,



Enne choco, succes ermee, maarre ik heb geen wijze woorden, Sorry..!
Men, ik zou wel een baan op een zorgboerderij willen...Stuur die vacature effe door via FB Choco..
Alle reacties Link kopieren
Oh haha, bedoel laten vallen als in laten vallen tijdens gesprek. Een hint zeg maar van wat ik zou willen. Dus die is nog in de race heur!



Luun is geen vacature of je moet ook psychisch niet in orde zijn? Is een soort van werktraining als voorloper op betaalde baan.



Gotta go!!
Alle reacties Link kopieren
ik geloof dat Chooc goed nieuws heeft





I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd meis!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 12 november 2010 @ 17:17:





Dankzij Appeltje en Josje ga ik morgen op stap met Evy. De mp3 ligt klaar.



Huh, dus ze zoeken mensen die psychisch niet in orde zijn, om te zorgen voor mensen die psychisch en/of lichamelijk niet in orde zijn. Dit alles in een setting van een boerderij, ???



Nederland moet niet gekker worden nie



Maar goed, dit heb ik hier al eens gezegd..



Fijne avond Chooc.
Alle reacties Link kopieren
voor chooc!
Alle reacties Link kopieren
Hallo hallo.



Vriendin zou vandaag komen, om 13 uur. Om half 3 was ze er eindelijk en moest ik snel weg om minigravin uit school te halen. Ik weet het, ze is altijd te laat en ik accepteer het ook van haar maar toch irriteer ik me er aan.
Alle reacties Link kopieren
Luuntje, een zorgboerderie is bedoeld om mensen met een psychische aandoening zoals autisme, alzheimer etc een soort van dagbesteding te geven. Zij helpen dan mee met alle werkzaamheden, maar de leiding is in handen van "gezonde" mensen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 12 november 2010 @ 17:37:

ik geloof dat Chooc goed nieuws heeft





[afbeelding]







Gefeliciteerd



Alle reacties Link kopieren
allemaal



Choc gefeliciteerd!



Marmul fijn dat je verder kan!



Graaf anderhalf uur te laat?? logisch dat je je daar aan irriteerd..
quote:rosanna08 schreef op 12 november 2010 @ 17:44:

Luuntje, een zorgboerderie is bedoeld om mensen met een psychische aandoening zoals autisme, alzheimer etc een soort van dagbesteding te geven. Zij helpen dan mee met alle werkzaamheden, maar de leiding is in handen van "gezonde" mensen



Roosje, zorgboerderijen in Nederland tegenwoordig zijn bedoeld om geld te vangen, zoveel mogenlijk...En jammer genoeg, is het beheer niet in leiding van mensen die er verstand van hebben.



Grrrr ik merk dat ik mij weer aan het boosmaken ben, niet op jou en choco hoor.....dus ik ga even wat anders doen
Alle reacties Link kopieren
choco gefeliciteerd!





Ik ben weg, mss tot vanavond
Alle reacties Link kopieren
owh dawisiknie

dat is zeker geen goede ontwikkeling
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
veel plezier Friez!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Choco gefeliciteerd!

Vin, volgende keer misschien iets eerder afspreken, dan is ze er op de tijd die jij in gedachten had. Ik zou er ook van balen als ik zo'n tijd zat te wachten op iemand laat ze in de tussentijd wel iets horen of is het een verrassing wanneer ze komt?
Alle reacties Link kopieren
chooc, wat goed gefeliciteerd
a docter a day keeps the apple away

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven