3000 + deel 74!!!!!!
vrijdag 12 november 2010 om 17:24
Marmotje wat fijn!
En pop, wat een leuk vak! Ben zelf ook ff gaan kijken dankzij BAMs linkje. Wie weet..
Roos wat ben ik blij dat je KPTert is meegevallen. Last van je schouders af denk? Fijn
Ohjee, ben het alweer kwijt. Sorry
Heb het erg druk de laatste tijd. Goed druk Therapie stopt per 1 december, aan het uitzoeken dus wat nu verder. Heb veel gehad aan deze therapie maar wil nu iets anders.
Zoals ik laatst al aangaf weet ik niet wat mijn interesses zijn. Er is nog meer Ik weet niet zo goed meer wie ik ben. Wat zijn mijn kwaliteiten? Wat zijn goede en minder goede vaardigheden? Daar ben ik nu mee bezig. Dus daar wil ik me op richten. Mezelf ontwikkelen nu ipv mijn levensverhaal uitpluizen.
Kunnen jullie me op weg helpen? Ik kom alleen op een assertiviteitstraining en cursus sociale vaardigheden. Maar er is vast nog meer! Alleen ik kom er ff niet uit alleen. Wat typ ik in op google? Waar moet ik nog meer aan denken?
Mochten jullie suggesties hebben: heel graag en thank you very much! Verbeter de wereld, begin bij jezelf is mijn motto geworden
Daarnaast (ja sorry, ben druk zoals ik al zei ) ben ik gisteren voorgesteld aan mijn trajectbegeleidster. Wij gaan samen in kaart brengen wat ik leuk vind en wil. Ik heb de zorgboerderie al laten vallen Als ik aan mezelf (en mijn zelfbeeld want dat is het) heb gewerkt begin ik met werktraining, daarna vrijwilligerswerk en dan weer echt aan het werk! Ik heb er vertrouwen in (maar vind het nog wel spannend stiekem..)
En... Roos plakt straks een foto! Verrassing!
Moet nu gaan! Ga lekker eten bij vrienden! Tot later ladies!!
vrijdag 12 november 2010 om 17:33
vrijdag 12 november 2010 om 17:42
vrijdag 12 november 2010 om 17:44
Luuntje, een zorgboerderie is bedoeld om mensen met een psychische aandoening zoals autisme, alzheimer etc een soort van dagbesteding te geven. Zij helpen dan mee met alle werkzaamheden, maar de leiding is in handen van "gezonde" mensen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 12 november 2010 om 17:52
quote:rosanna08 schreef op 12 november 2010 @ 17:44:
Luuntje, een zorgboerderie is bedoeld om mensen met een psychische aandoening zoals autisme, alzheimer etc een soort van dagbesteding te geven. Zij helpen dan mee met alle werkzaamheden, maar de leiding is in handen van "gezonde" mensen
Roosje, zorgboerderijen in Nederland tegenwoordig zijn bedoeld om geld te vangen, zoveel mogenlijk...En jammer genoeg, is het beheer niet in leiding van mensen die er verstand van hebben.
Grrrr ik merk dat ik mij weer aan het boosmaken ben, niet op jou en choco hoor.....dus ik ga even wat anders doen
Luuntje, een zorgboerderie is bedoeld om mensen met een psychische aandoening zoals autisme, alzheimer etc een soort van dagbesteding te geven. Zij helpen dan mee met alle werkzaamheden, maar de leiding is in handen van "gezonde" mensen
Roosje, zorgboerderijen in Nederland tegenwoordig zijn bedoeld om geld te vangen, zoveel mogenlijk...En jammer genoeg, is het beheer niet in leiding van mensen die er verstand van hebben.
Grrrr ik merk dat ik mij weer aan het boosmaken ben, niet op jou en choco hoor.....dus ik ga even wat anders doen
vrijdag 12 november 2010 om 17:56