Ik blijf maar ingelogd??
zaterdag 13 november 2010 om 09:31
Mijn instellingen zijn zo dat als IE afgesloten wordt dat de browsegeschiedenis (incl cookies alles) verwijderd wordt.
Maar hier op Viva blijf ik gewoon ingelogd, ook al sluit ik IE af, ook al laat ik CCcleaner er over heen gaan.
Natuurlijk kan ik ook gewoon op het knopje uitloggen drukken maar ik wil gewoon weten waaraan dit ligt, nooit eerder last van gehad, behalve de laatste week.
Alle instellingen zijn hetzelfde gebleven.
Weet iemand hoe dit komt?
Maar hier op Viva blijf ik gewoon ingelogd, ook al sluit ik IE af, ook al laat ik CCcleaner er over heen gaan.
Natuurlijk kan ik ook gewoon op het knopje uitloggen drukken maar ik wil gewoon weten waaraan dit ligt, nooit eerder last van gehad, behalve de laatste week.
Alle instellingen zijn hetzelfde gebleven.
Weet iemand hoe dit komt?
zaterdag 13 november 2010 om 11:56
Iets heel anders, maar ik blijf zelfs vaak ingelogd terwijl ik altijd wel handmatig uitlog. Ik check het altijd door nogmaals de Viva in een apart nieuw venster te openen, en vaak staat er dan gewoon nog "welkom Evidenza". Meestal als ik dan nog een keer uitlog, ben ik ook daadwerkelijk uitgelogd.
Voorheen ging je trouwens naar de homepage van Viva als je uitlogede, nu blijf je gewoon op de pagina waar je bent. Dus er is wel iets veranderd.
Voorheen ging je trouwens naar de homepage van Viva als je uitlogede, nu blijf je gewoon op de pagina waar je bent. Dus er is wel iets veranderd.