Ik blijf maar ingelogd??

13-11-2010 09:31 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn instellingen zijn zo dat als IE afgesloten wordt dat de browsegeschiedenis (incl cookies alles) verwijderd wordt.

Maar hier op Viva blijf ik gewoon ingelogd, ook al sluit ik IE af, ook al laat ik CCcleaner er over heen gaan.

Natuurlijk kan ik ook gewoon op het knopje uitloggen drukken maar ik wil gewoon weten waaraan dit ligt, nooit eerder last van gehad, behalve de laatste week.

Alle instellingen zijn hetzelfde gebleven.

Weet iemand hoe dit komt?
Ik wou net gaan posten dat je CCleaner moet gaan proberen maar zie dat je dat al gebruikt.

Geen idee. Raar.

Heb je al een andere browser geprobeerd? Speelt het probleem dan ook?
Mijn laptop is bejaard en iedere andere browser draait 100% CPU dus helaas alleen IE.
Viva houd zich krampachtig vast aan de leden die ze nog heeft. Daarom mag je niet uitloggen
You can checkout anytime but can never leave, dat hoor bij 3000+ niet bij heel Viva
Ik had dat ook een keer en toen hielp F5.
Ik f5 hier zeer geregeld, helaas dat werkt niet.
en ctrl+f5?
Heb je trouwens wel alles aangevinkt staat in CCleaner?

En heb je ook al via IE zelf de gegevens proberen te wissen?
Op alles JA.

Erg hé, zo een klein stom iets en ik kom er niet uit.
Heb je in IE bij opties-inhoud het boxje autoaanvullen aangevinkt?
Harde schijf opruimen?

Nee dat heb ik juist uitgevinkt.

Ga ik ff proberen flierefluiter!
Maar als je CCleaner regelmatig draait hoef je niet veel te verwachten van de hardeschijfopruiming, toch?
Dan is het cookie er nog.
Nee, helaas werkt ook niet, cookies moeten al gedelete worden bij het afsluiten van ie en anders verwijderd met ccleaner....toch?
Dit werkt met cookies, dus wat Groll zegt. Je cookies worden niet juist gecleaned.
Iets heel anders, maar ik blijf zelfs vaak ingelogd terwijl ik altijd wel handmatig uitlog. Ik check het altijd door nogmaals de Viva in een apart nieuw venster te openen, en vaak staat er dan gewoon nog "welkom Evidenza". Meestal als ik dan nog een keer uitlog, ben ik ook daadwerkelijk uitgelogd.

Voorheen ging je trouwens naar de homepage van Viva als je uitlogede, nu blijf je gewoon op de pagina waar je bent. Dus er is wel iets veranderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven