Libelle-mensen hier?
zaterdag 13 november 2010 om 11:25
Hoi dames,
Weet niet of deze vraag 'mag', maar wat is er gaande op Libelle-forum? Las ergens op Viva dat de mods daar gestopt zijn. Heb gekeken bij Libelle, maar kan er geen touw aan vastknopen. Een open brief met veel rare reacties (o.a. over een dagvaardiging en vage bedreigingen (?) richting elkaar). Plus een mod-topic waar inderdaad al dagen geen mod is geweest....
Wie heeft een bondige samenvatting/uitleg??
Groetjes Hekje (aka de relnicht )
Weet niet of deze vraag 'mag', maar wat is er gaande op Libelle-forum? Las ergens op Viva dat de mods daar gestopt zijn. Heb gekeken bij Libelle, maar kan er geen touw aan vastknopen. Een open brief met veel rare reacties (o.a. over een dagvaardiging en vage bedreigingen (?) richting elkaar). Plus een mod-topic waar inderdaad al dagen geen mod is geweest....
Wie heeft een bondige samenvatting/uitleg??
Groetjes Hekje (aka de relnicht )
zaterdag 13 november 2010 om 17:20
Weet je wat ik niet snap, bij Libelle, is dat aan de rechterkant die lijst toch wat er als laatste is aangeklikt/gepost is?
Net als bij ons de Top 10 van de reacties.
Maar ik zie daar alleen maar puzzels en plaatjes plakken en nog meer puzzels, geloof alleen maar puzzels.
Heel apart die Libella's.
Net als bij ons de Top 10 van de reacties.
Maar ik zie daar alleen maar puzzels en plaatjes plakken en nog meer puzzels, geloof alleen maar puzzels.
Heel apart die Libella's.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 13 november 2010 om 19:43
dinsdag 16 november 2010 om 23:19
kon het niet laten (kom wel eens op het l-forum..)
Bestemd voor:
Jr. Sitemanager: Hester Ozinga
Internetredacteur: Marije Smelt
Community Manager: Naomi Sprenger
Hoofdredacteur Libelle: Franska Stuy
Beste makers van libelle.nl,
Ondergetekende vraagt uw dringende aandacht voor het volgende:
Al geruime tijd wordt er op het forum van Libelle een beleid gevoerd dat steeds rigider wordt. Het forum heeft een bewogen geschiedenis, maar naar mijn stellige mening is het niveau gedaald tot een, voor mij, onaanvaardbaar peil. Hoewel ik begrijp dat modereren op de pijler politiek & maatschappij niet eenvoudig is, vind ik het onbestaanbaar dat om reden van het onvermogen van de moderators om goed te modereren a: de complete pijler uit de lucht wordt gehaald
b: de forummers omtrent de herstart van deze pijler in het ongewisse worden gelaten
c: vragen over het forumbeleid niet worden beantwoord
d: elke vraag die de moderators onwelgevallig is wordt "afgestraft" door verwijdering van de posting én een waarschuwing of een ban van oplopende duur.
e. een onvoorstelbaar aantal forummers dat al jaren zonder problemen deelnam,nu met bans om de oren wordt geslagen en veelal de wijk heeft genomen naar andere fora.
Deze opstelling getuigt van een volkomen minachting van de forummers, uw achterban. Dit forum, maar ook het tijdschrift, bestaat bij de gratie van haar forumleden en haar lezers. Dat het er op een pijler soms heftig aan toe gaat vraagt deskundig modereren, níet het "afstraffen" van de forummers. De verantwoordelijkheid voor het onvermogen van de moderators dient m.i. te worden gedragen door de redactie, níet door de "klant".
Ik maak me oprecht zorgen over de toekomst van dit forum. Ik heb er jarenlang veel plezier aan beleefd en vind het jammer dat het op deze wijze om zeep wordt geholpen.
Ik verwacht op deze open brief een even open antwoord. Ik ben van mening dat de gebruikers van uw forum recht hebben op een eerlijk antwoord op eerlijke vragen. Aan u de kans te laten zien dat u wel respectvol wil omgaan met de forumleden.
Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
Bestemd voor:
Jr. Sitemanager: Hester Ozinga
Internetredacteur: Marije Smelt
Community Manager: Naomi Sprenger
Hoofdredacteur Libelle: Franska Stuy
Beste makers van libelle.nl,
Ondergetekende vraagt uw dringende aandacht voor het volgende:
Al geruime tijd wordt er op het forum van Libelle een beleid gevoerd dat steeds rigider wordt. Het forum heeft een bewogen geschiedenis, maar naar mijn stellige mening is het niveau gedaald tot een, voor mij, onaanvaardbaar peil. Hoewel ik begrijp dat modereren op de pijler politiek & maatschappij niet eenvoudig is, vind ik het onbestaanbaar dat om reden van het onvermogen van de moderators om goed te modereren a: de complete pijler uit de lucht wordt gehaald
b: de forummers omtrent de herstart van deze pijler in het ongewisse worden gelaten
c: vragen over het forumbeleid niet worden beantwoord
d: elke vraag die de moderators onwelgevallig is wordt "afgestraft" door verwijdering van de posting én een waarschuwing of een ban van oplopende duur.
e. een onvoorstelbaar aantal forummers dat al jaren zonder problemen deelnam,nu met bans om de oren wordt geslagen en veelal de wijk heeft genomen naar andere fora.
Deze opstelling getuigt van een volkomen minachting van de forummers, uw achterban. Dit forum, maar ook het tijdschrift, bestaat bij de gratie van haar forumleden en haar lezers. Dat het er op een pijler soms heftig aan toe gaat vraagt deskundig modereren, níet het "afstraffen" van de forummers. De verantwoordelijkheid voor het onvermogen van de moderators dient m.i. te worden gedragen door de redactie, níet door de "klant".
Ik maak me oprecht zorgen over de toekomst van dit forum. Ik heb er jarenlang veel plezier aan beleefd en vind het jammer dat het op deze wijze om zeep wordt geholpen.
Ik verwacht op deze open brief een even open antwoord. Ik ben van mening dat de gebruikers van uw forum recht hebben op een eerlijk antwoord op eerlijke vragen. Aan u de kans te laten zien dat u wel respectvol wil omgaan met de forumleden.
Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
woensdag 17 november 2010 om 20:50
Wat voor gedonder is er nu weer bij Libelle?
Ik ben een tijdje niet meer op Viva en Libelle geweest dus loop erg achter merk ik.
De Drakenvlieg sucks, het leek als een fijn opvangcentrum voor wanneer je hier een ban had opgelopen en er met valse emailadressen zelfs niet meer in kwam.
Maar schijn bedriegt....
Ik ben een tijdje niet meer op Viva en Libelle geweest dus loop erg achter merk ik.
De Drakenvlieg sucks, het leek als een fijn opvangcentrum voor wanneer je hier een ban had opgelopen en er met valse emailadressen zelfs niet meer in kwam.
Maar schijn bedriegt....
woensdag 17 november 2010 om 23:53
donderdag 18 november 2010 om 09:06
quote:Vilma schreef op 17 november 2010 @ 20:50:
Wat voor gedonder is er nu weer bij Libelle?
Ik ben een tijdje niet meer op Viva en Libelle geweest dus loop erg achter merk ik.
De Drakenvlieg sucks, het leek als een fijn opvangcentrum voor wanneer je hier een ban had opgelopen en er met valse emailadressen zelfs niet meer in kwam.
Maar schijn bedriegt....Tja, soms LIJKT het gras groener aan de overkant en dan blijkt bij aankomst het net zo droog en dor te zijn als de plek waar je eerder was.....
Wat voor gedonder is er nu weer bij Libelle?
Ik ben een tijdje niet meer op Viva en Libelle geweest dus loop erg achter merk ik.
De Drakenvlieg sucks, het leek als een fijn opvangcentrum voor wanneer je hier een ban had opgelopen en er met valse emailadressen zelfs niet meer in kwam.
Maar schijn bedriegt....Tja, soms LIJKT het gras groener aan de overkant en dan blijkt bij aankomst het net zo droog en dor te zijn als de plek waar je eerder was.....
zondag 21 november 2010 om 00:35