Hoe verover ik hem?

13-11-2010 21:58 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms zijn mannen zo anders. Zo anders, dat ik er zelfs gek van word. Het zit namelijk zo:

Ik ken een jongen van school, sinds de eerste dag ben ik hem aan het ''onderzoeken''. Ik vind hem vanaf de eerste dag al interessant. Nu is school al een tijdje gaande en heb ik zijn nummer, msn en zijn hyves. Uiteraard heb ik via alle wegen al communicatie met hem verricht. Ik heb hem zelfs verteld dat ik hem leuk vind, maar met alles wat ik zeg tegen hem, zo lief mogelijk, smst hij mij nooit, spreekt hij mij nooit aan op msn en daarbij reageert hij ook niet altijd op mijn smsjes.

Jongens..

Waarom doen mannen nooit leuk mee? Waarom geven ze je geen aandacht terug, die ik hem geef? Hoe kan ik hem veroveren?
Ik denk dat het niet beantwoorden van jouw communicatie richting hem, betekent dat hij geen interesse heeft voor jou op het liefdesvlak.
If he's not into you, he is 'just not that into you'

maw; je kan 'm moeilijk dwingen.
Because he is just not into you...
Als hij niet reageert zou ik bijna denken dat hij je niet zo leuk vindt...
Wat zijn we eensgezind!
Tjah, hij zal jou dan wel niet zo interessant vinden.
ja wat altijd werkt....... is.........

Bij volle maan in je nakie met wat vriendinnen in het bos om een heksenkring heen dansen met vuur en liederen zingen.
Eens met alle bovenstaande Kijk eens rond er is nog meer vis in de vijver
Wat we niet kunnen veranderen, moeten we verdragen..
Ik denk dat je dan nu toch zo onderhand zou moeten snappen dat hij geen interesse heeft. Ik zou ook niet "leuk meedoen" als iemand maar contact met mij blíjft zoeken en ik diegene niet leuk genoeg vind.
Waarom staart ie me dan wel steeds volvurig aan? En zegt ie hoi als ie me ziet en moet ie lachen als ie me aankijkt?
@liselore: maar dat werkt alleen als je een maretak tussen je billen vastklemt
misschien keek hij naar het meisje achter je oke flauw!

MISSCHIEN vind hij je leuk maar is hij niet geintereseerd in een relatie op het moment! :P daar al aan gedacht?
Wat we niet kunnen veranderen, moeten we verdragen..
quote:danivo schreef op 13 november 2010 @ 22:04:

maar dat werkt alleen als je een maretak tussen je billen vastklemtoja ik wist dat ik wat vergat........
quote:Jannette123 schreef op 13 november 2010 @ 22:04:

Waarom staart ie me dan wel steeds volvurig aan? En zegt ie hoi als ie me ziet en moet ie lachen als ie me aankijkt?Wat is volvurig? En ik heb ook kennissen die hoi zeggen als ze me zien en me lachend aankijken. Dat betekent niet direct dat ze je een hete nacht willen bezorgen, laat staan een happy ever after.

Waarom staart ie me dan wel steeds volvurig aan? En zegt ie hoi als ie me ziet en moet ie lachen als ie me aankijkt?Omdat het best een aardige jongen is? Dit zijn geen dingen waar ik iets achter zou gaan zoeken en al helemaal niet als hij verder totaal niet reageert op al je contactpogingen. Ik denk dat hij gewoon niet echt geïnteresseerd is in je en je beter verder kan kijken.
Om antwoord te geven op je vraag, Hoe verover ik hem?

Niet.

Waarom hij je volvurig aanstaard?

Geen idee, ik kijk ook wel eens mensen aan, vooral als ik ze ken, daarbij lach ik dan en zeg ik ze gedag.

Als weet ik niet of ik volvurig kan kijken....
Ja. Ik begrijp het wel. Tuurlijk. En ik weet ook wel dat als iemand niet reageert enzo dat ie dan geen interesse in je heeft.

Maar als ik ''diepe'' vragen stel dan reageert ie wel op een smsje. Het ligt er helemaal aan wat ik zeg en hoe ik het breng.

Maar omdat hij in real life heel ander gedrag vertoont, brengt mij dat tot twijfelen, want hij staart me serieus helemaal na en wacht echt af wanneer ik hoi zeg.

^^ Het is een beetje moeilijk te beschrijven.
Ik denk dat je in dit geval beter naar zijn daden kunt kijken, dan naar zijn gedrag. En zijn daden zeggen dat hij geen interesse heeft.

Die blikken die jij ziet kunnen net zo goed anders te interpreteren zijn. De daden zijn meestal wat duidelijker.

Geen leuke boodschap, maar denk wel dat het zo is.
Om iemand te veroveren, moet diegene veroverd willen worden. Dat is hier niet het geval, dus gaat het niet lukken.

Gelukkig maar. Veroveren is toch; Overnemen? Dat moet je maar willen, een ander over nemen.

Waarom staart ie me dan wel steeds volvurig aan? En zegt ie hoi als ie me ziet en moet ie lachen als ie me aankijkt?

Jij denkt: volvurig. Hij denkt: schattig (en dan niet relatiewaardig schattig).

Hoi zegt hij omdat zijn moeder hem heeft opgevoed.

Lachen doet hij omdat hij je schattig vindt/ uitlacht/ vrolijk is
Net zoals jij niet alle jongens wil (mag ik hopen) wil hij niet alle meisjes.
quote:Jannette123 schreef op 13 november 2010 @ 22:10:

Ja. Ik begrijp het wel. Tuurlijk. En ik weet ook wel dat als iemand niet reageert enzo dat ie dan geen interesse in je heeft.

Maar als ik ''diepe'' vragen stel dan reageert ie wel op een smsje. Het ligt er helemaal aan wat ik zeg en hoe ik het breng.

Maar omdat hij in real life heel ander gedrag vertoont, brengt mij dat tot twijfelen, want hij staart me serieus helemaal na en wacht echt af wanneer ik hoi zeg.

^^ Het is een beetje moeilijk te beschrijven.Misschien kun je het dan beter aan hem zelf vragen. Wij weten niet wat jij allemaal van hem hoort of ziet. Wij reageren slechts op wat jij in je OP zet.
Gooi het over een andere boeg; vergeet, msn, hyves en sms en vráág het hem! Gewoon persoonlijk, face to face, je weet wel, dat je elkaar kan aankijken. Zeg dat je hem leuk vindt en vraag of hij hetzelfde voelt voor jou. Is alles meteen helder.
Was het maar zo he dat je altijd terug krijgt wat je ergens in stopt... Je moet gewoon wat beter selecteren als je op zoek gaat naar iets/iemand om je tijd en aandacht aan te geven.

Een goede indicatie is iemand die jóu aandacht geeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven