Dierentuin met dit weer?

14-11-2010 08:20 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had het plan om vandaag met mijn stiefbroertje en zusje van 6 naar de dierentuin te gaan, als verrassing. Nu is het weer niet zo geweldig, het regent nu en de verwachting is ook niet zo. Is het in de dierentuin een beetje leuk met dit weer, of doe ik er beter aan het een weekje uit te stellen? Ik heb hier namelijk geen idee van, ben er al in geen jaren geweest.. De kinderen weten nog niet dat ik met ze er heen wilde, om zwaar teleurgestelde gezichten te voorkomen mocht het niet door kunnen gaan vandaag.

Alvast bedankt voor de suggesties!
Ik zou het persoonlijk niet doen. Ga lekker zwemmen, naar een binnenspeeltuin, schaatsen, naar de bios ofzo en een andere keer naar de dierentuin. Met zulk weer is daar echt niets aan!
Nou, ik zou dus niet gaan als het zo waait en regent. Als zij het nog niet weten, kun je het beter uitstellen...
Hihi, heb je zo'n hekel aan je stiefbroertje en zusje? ;)

Ik zou lekker iets anders doen, thuis koekjes bakken met z'n drietjes, Sinterklaasmuziek op ed.
Ik zou het ook uitstellen...het is zonde als zo'n dagje letterlijk in het water zou vallen. Eerlijk gezegd zou ik er niet aan moeten denken om met dit weer in een dierentuin te moeten rondlopen. Dus ga iets anders leuk doen! Idd zwemmen of naar de bios ofzo...en voor thuis zijn spelletjes, koekjes bakken en met z'n allen een leuke film kijken ook héél gezellig voor zo'n regenachtige zondag! :-)
haha nee, geen hekel ;) Het leek me leuk om er weer eens een keertje heen te gaan, maar het weer werkt niet zo mee ;)

Maar jullie bevestigen ook mijn eerste idee Bedankt! Ga wat anders verzinnen en dan komt de dierentuin wel als het weer wat beter is!
Ach, het is er wel lekker rustig denk ik.
En er is genoeg binnen te doen...
Neem ze mee naar een Ballorig of Monkeytown, kunnen ze lekker zelf de aap uithangen.

Slim dat je het niet vantevoren gezegd had tegen ze!
Welke dierentuin had je in gedachte?

In Arnhem bv. zijn heel veel dingen binnen te zien (bush, ocean, desert). Daar kun je ook met dit weer een hele leuke dag hebben.
The time is now
Ligt inderdaad welke dierentuin je gaat.

Wij gaan vandaag naar de Efteling, ahum!
In Blijdorp is ook genoeg binnen te doen, oceanium, het olifantenbinnenverblijf, de Amazonehal, de vlinderkas, het nieuwe verblijf van de krokodillen.
quote:CherryPie schreef op 14 november 2010 @ 09:32:

Ik ben jaloers

Moet je nog niet gaan dan of woon je in de buurt? Wij vertrekken altijd om half 7 als we naar de efteling gaan.
ligt aan de dierentuin, die in Emmen heeft heel veel overdekte dingen, dus daar kun je je prima bij regen vermaken.
Ging om Blijdorp, maar heb besloten het uit te stellen Had inderdaad gezien dat het een en ander overdekt was, maar droog weer is toch iets fijner denk ik. Bedankt voor de suggesties in ieder geval!
quote:CherryPie schreef op 14 november 2010 @ 09:32:

Trek regenlaarzen aan!

Want je kunt niet altijd om de plassen heen lopen.

Verder is de Efteling ideaal in deze tijd van het jaar: nergens rijen!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik woon niet zo gek ver bij Blijdorp vandaan, en 't is hier de hele dag al droog... Zou buienradar even checken, want het is niet overal zo slecht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven