Good Luck!
donderdag 6 december 2007 om 13:01
donderdag 6 december 2007 om 14:01
Oh Suze, dat is een gezellige brief zo in de decembermaand! Tsss, achterlijk. Kan er ook allemaal nog wel bij. Ik heb morgen een lekkere kop troost hier (lees, warme chocomelk met slagroom en een banketletter).
Wat een weer! En ik moet naar de bakker, anders heeft Laurens morgenochtend geen brood. slik.. ik ga echt niet met 2 kinderen in dit noodweer lopen hoor.... Nouja, dan eet hij maar even een banaan en gaan we morgen naar de bakker. Hoop dat het dan niet regent. Moet ik wel op tijd zijn voor Su komt.
Hel, ik moest erg lachen om je gedicht! Kende dat verhaal helemaal niet. Goed zeg!
Sint van de ouders van lief kwam vandaag nog even langs. Laurens kreeg nog 2 dozen lego (ook een van zwager) en berend een kegelset en een shirtje. Heel leuk. alleen schoonmoeder kwam hoor. Niet dat jullie denken dat er iets veranderd is. Ik ben heel koppig! En trouwens, dat blijf ik ook. Ik kan niet zoals Cin doen, vind dat heel erg knap!
Goed, kindjes slapen, ik ga van de gelegenheid gebruik maken om verder in HP te lezen. Boodschappen al via Albert.nl gedaan, dus ik heb even tijd. Heerlijk!
Wat een weer! En ik moet naar de bakker, anders heeft Laurens morgenochtend geen brood. slik.. ik ga echt niet met 2 kinderen in dit noodweer lopen hoor.... Nouja, dan eet hij maar even een banaan en gaan we morgen naar de bakker. Hoop dat het dan niet regent. Moet ik wel op tijd zijn voor Su komt.
Hel, ik moest erg lachen om je gedicht! Kende dat verhaal helemaal niet. Goed zeg!
Sint van de ouders van lief kwam vandaag nog even langs. Laurens kreeg nog 2 dozen lego (ook een van zwager) en berend een kegelset en een shirtje. Heel leuk. alleen schoonmoeder kwam hoor. Niet dat jullie denken dat er iets veranderd is. Ik ben heel koppig! En trouwens, dat blijf ik ook. Ik kan niet zoals Cin doen, vind dat heel erg knap!
Goed, kindjes slapen, ik ga van de gelegenheid gebruik maken om verder in HP te lezen. Boodschappen al via Albert.nl gedaan, dus ik heb even tijd. Heerlijk!
donderdag 6 december 2007 om 14:03
Kijk mijn lieve Sint stuurde het gedicht per mail. Dat is fijn! Nou moeten jullie raden wie deze Sint is natuurlijk.
Lieve M,
2007 Is/was voor jou wel een erg zwaar jaar.
Maar achter iedere donkere wolk schijnt te zon.
Ik, als Sint, zou willen dat ik je wat zonnestralen geven kon.
Ik kreeg van mijn pieten te horen dat jij jezelf nogal eens vergeet.
Dat moet je dus niet doen, voor zover ik het weet.
Iedereen heeft een moment voor zichzelf nodig, dus ook jij.
Dus dachten wij "Kom, we maken haar lekker blij!".
Mijn pieten en ik hebben dan ook besloten om maar eens goed op jou wensenlijstje in te gaan en bijna niets meer te laten staan.
Alleen die man uit ATWT konden we niet in de winkel halen,
dus dat beschuitje moet je gewoon lekker met Maneficent vermalen.
Maar hier dus een aantal kadootjes via de post
en jouw lijstje heeft ons niet eens zoveel tijd gekost.
Na wat onstspanning voor je huid,
kan je je klaar gaan maken voor bijvoorbeeld een avondje uit.
Overdag genieten van je kleine man
en ‘s avonds op stap met je grote liefde, als het even kan.
M vergeet dus niet;
Geniet van ieder klein mooi moment
en kijkt naar jezelf zoals je bent.
Je bent een geweldig sterke liefdevolle moeder en vrouw
dus zet jezelf niet teveel in de kou.
Nu ga ik aan dit gedicht een einde maken,
want anders kom ik nog te laat op alle daken.
Liefs, Sinterklaas
En ik had op mijn lijstje gezet dat ik wel een beschuitje wilde eten met Mike van ATWT Dat was de Sint dan niet gelukt, maar de rest van het lijstje wel.
Lieve M,
2007 Is/was voor jou wel een erg zwaar jaar.
Maar achter iedere donkere wolk schijnt te zon.
Ik, als Sint, zou willen dat ik je wat zonnestralen geven kon.
Ik kreeg van mijn pieten te horen dat jij jezelf nogal eens vergeet.
Dat moet je dus niet doen, voor zover ik het weet.
Iedereen heeft een moment voor zichzelf nodig, dus ook jij.
Dus dachten wij "Kom, we maken haar lekker blij!".
Mijn pieten en ik hebben dan ook besloten om maar eens goed op jou wensenlijstje in te gaan en bijna niets meer te laten staan.
Alleen die man uit ATWT konden we niet in de winkel halen,
dus dat beschuitje moet je gewoon lekker met Maneficent vermalen.
Maar hier dus een aantal kadootjes via de post
en jouw lijstje heeft ons niet eens zoveel tijd gekost.
Na wat onstspanning voor je huid,
kan je je klaar gaan maken voor bijvoorbeeld een avondje uit.
Overdag genieten van je kleine man
en ‘s avonds op stap met je grote liefde, als het even kan.
M vergeet dus niet;
Geniet van ieder klein mooi moment
en kijkt naar jezelf zoals je bent.
Je bent een geweldig sterke liefdevolle moeder en vrouw
dus zet jezelf niet teveel in de kou.
Nu ga ik aan dit gedicht een einde maken,
want anders kom ik nog te laat op alle daken.
Liefs, Sinterklaas
En ik had op mijn lijstje gezet dat ik wel een beschuitje wilde eten met Mike van ATWT Dat was de Sint dan niet gelukt, maar de rest van het lijstje wel.
Stressed is just desserts spelled backwards