Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kiwi wil ik zijn hersens inslaan. Die is toch niet leuk?!?!?
Ha ha ha ha Mal, gaat het nog met je? Misschien moet je iets sneller naar CC gaan, zonder tv! :-)

Ik ben gék op Weleda! Goeie. Als het droog is zal ik morgen eens naar de drogist lopen om iets te halen. Haal ik meteen wat voor Berends gezicht, want dat gaat ook niet goed. Heel ruw/droog/rood. De vaseline hielp niet goed, maar die Lanettecreme zorgde er voor dat het helemaal dramatisch werd! Gelukkig heeft hij er geen last van en blijft het een vrolijk lachebekje. Maar als ik dan mijn nichtje aai en haar zachte wangetjes voel en vooral voorhoofd, vind ik het nog sneuer voor B.

Lekker inkopen dan morgen! De hele Weledalijn.
Bepanthen!
Ik moet bekennen dat ik vanmiddag met Laurens op de laptop naar Bumbaspelletjes heb gekeken. Hij heeft toen Berend werd geboren van iemand een boekje van Bumba gekregen en vindt dat natuurlijk het leukste boekje, zucht, ha ha. Hij was helemaal blij toen hij hem op de pc zag. Maar de spelletjes waren te moeilijk voor hem dus ben ik maar filmpjes van Nijntje gaan bekijken. ook heel leuk. Laurens vond het volgens mij vooral erg leuk omdat hij bij mij op schoot mocht kijken.
quote:Star schreef op 06 december 2007 @ 21:29:

Bepanthen!Oja, daar heeft mijn moeder het ook steeds over. Hmmm, mss ook maar halen dan.
Kan je ook overal opsmeren, superspul.
Ceetje wil altijd foto's kijken op de pc, vindt ze hartstikke leuk.
Fijn, blote piemels op tv bij Ik Vertrek. Gaat over een naturistencamping. Ik vind het altijd wel grappig. Snap niet dat iemand het lekker vindt lopen zonder bh. Dat geschud. Of je moet cup a hebben ofzo.

Zijn er naturisten hier?
Of Kusjesdag of Ya Ya Yippee. Grmbl.
quote:amalia schreef op 06 december 2007 @ 21:31:

Fijn, blote piemels op tv bij Ik Vertrek. Gaat over een naturistencamping. Ik vind het altijd wel grappig. Snap niet dat iemand het lekker vindt lopen zonder bh. Dat geschud. Of je moet cup a hebben ofzo.

Zijn er naturisten hier?Ja, onder de douche.
quote:Star schreef op 06 december 2007 @ 21:31:

Ceetje wil altijd foto's kijken op de pc, vindt ze hartstikke leuk.Ja dat is ook heel leuk! Laurens vindt dvdtjes van zichzelf ook leuk, maar hij denkt steeds dat het Berend is omdat het van een tijdje geleden is.
quote:Star schreef op 06 december 2007 @ 21:33:

[...]

Ja, onder de douche.
quote:Star schreef op 06 december 2007 @ 21:32:

Of Kusjesdag of Ya Ya Yippee. Grmbl.

ik ben echt een grote K3 fan! Vooral:

wie heb ik aan de lijn, hallo hallo?
quote:amalia schreef op 06 december 2007 @ 21:33:

[...]

Ja dat is ook heel leuk! Laurens vindt dvdtjes van zichzelf ook leuk, maar hij denkt steeds dat het Berend is omdat het van een tijdje geleden is.

Grappig is dat hè, dan herkennen ze zichzelf niet. Ceetje zegt dan altijd baby.

Laatst zeg ze een foto van mij toen ik dezelfde leeftijd was, zei ze: Ciara!
Noddie Noddie Kiwi Kiwi!

Als het aan mij lag dan keken ze NOOIT tv maar het is ook wel lekker makkelijk soms. Sam mag door de week bijna niet kijken (van 17 tot 17.45 iedere dag, verder niet) en in het weekend mag ze 's morgens kijken tot we iets gaan doen.

Ik heb sudo voor de billen trouwens. Gijs had ook hele rooie billen vorige week. Als ie kaka gedaan had begon ie al gelijk heel zielig auw auw auw te roepen.

Gijs is trouwens helemaal wild van z'n DUPLOtreinbaan. En nu ga ik 'm lekker compleet maken met veel rails enzo. Kost een paar knaken maar dan heb je ook wat en ik praat het goed door te zeggen dat het ook leuk voor Cas is.

Ik heb Star net verteld wat we hier allemaal aan speelgoed binnengekregen hebben en ze is gepast onder de indruk.

Hihi Mal, moet je die Plopfilmpjes maar eens goed bekijken, die zijn ECHT heel fout vaak!

Bam was mijn Sint trouwens, ik had het kunnen weten, het gedicht was een puzzel, ECHT Bamlike!

quote:amalia schreef op 06 december 2007 @ 21:34:

[...]

ik ben echt een grote K3 fan! Vooral:

wie heb ik aan de lijn, hallo hallo?C'est qui a l'appareil, allo allo?
Ja ik moet even inslaan voor de Kerst om Cin te overstijgen
Ontstijgen? Inhalen? Nou ja, vul maar in.
Oh zielig he Cin, als ze au au roepen! Heb je Star overtroffen qua kado's voor sint????? Wow...
Ja maar Cin heeft DRIE kinderen
En Cin heeft een losgeslagen moeder, een schoonmoeder die ook fatsoenlijke cadeaus gaf dit keer en we hebben zelf ook nog wel wat gegeven.

Ik weet 100% zeker dat zelfs Amalia, Alexia en Ariane nog niet zoveel hebben gekregen als die van mij

Ik denk het ook Cin!
Bij ons lag ook een flinke berg (4 kindjes he) vooral mijn jongste nichtje was door het dolle heen.

Ik zag laatst een clipje van het eerste liedje van K3, dat was voordat ze hadden bedacht dat het alleen voor kinderen was ofzo, ik vond het nogal suggestief en ze droegen hele sletterige kleren met luipaardprint. Gingen ze samen een vent insmeren met zonnebrand en een beetje opgewonden naar hem kijken enzo. Dan is het nu wel een heel stuk braver.

Ik vind Toby wel heel leuk bij Mega Mindy. Dat is dan voor de meekijkende moeders een leuk hapje. Van Gert wordt ik niet zo blij namelijk en van Plop, Klus en Lui ook niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Toby Toby

ik voel vlinders in mijn buik

't is alsof ik in een bad vol liefde duik

ik ga zweven door de zon en door de bloemen die ik ruik

Toby Toby

ik voel vlinders in mijn buik
K3 is nog steeds sletterig en de teksten zijn ook steeds semigeil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven