Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hel heeft/had Jinny
quote:bambino schreef op 06 december 2007 @ 14:06:

enkaHoe raad jij dat zo! ben je helderziend? Bambinomanda?
Stressed is just desserts spelled backwards
Hahaa, Juud, jij was mijn Sint! Toch toch toch?? Ik vermoedde het al (n.a.v. poststempel en gedicht) maar twee opmerkingen hier gaven de doorslag!

Interesting. Ik kan behalve Juud natuurlijk mezelf invullen, en nog iemand van wie ik per ongeluk geraden had wie ze had. Dus ik denk dat ik het plaatje wel rond kan krijgen. Zo eens even vogelen.

Wat een shitweer zeg. Arme kabouter hier wilde vanaf het ontbijt al naar buiten, maar het goot aan één stuk. Nu slaapt ze en ja hoor, het is droog. Nou ja, het zal zo toch wel weer gaan regenen. Word er zelf ook wel meutig van, hele dag binnen. Maar vanavond met vriendin naar massage (ging vorige x niet door omdat haar schoonvader was overleden). Lekker.
Wat een mooi gedicht ook Mal! Mmm, Enka, ja, dat zou heel goed kunnen.... Ha ha, maar wat betreft mij zit je er toch echt naast hoor Bam!

Vgs mij doe je het goed met je schoonouders hoor Amalia: kadootjes aannemen bij de deur . Flauw, sorry. Lijkt me vreselijk, zo'n situatie met schoonouders. Maar komt dus helaas vaker voor (mijn schoonouders zijn al zo oud dat ik hun leeftijd de schuld kan geven ). Zien ze Laurens en Berend wel regelmatig?
hahaha, helderziend.

Ik vind het een Typisch enka gedicht
Zo, tussen de buien door brood kunnen halen, fijn.

nee Hel, alleen schoonmoeder komt hier nog. Schoonpa mag er niet meer in van mij. en ik kom daar ook niet meer gelukkig. Lief is 2x met laurens geweest en schoonpa heeft b in het zkh gezien (mocht ie even komen van mij). lief is met laurens op de verjaardag van schoonma geweest (b was toch nog niet geboren) en hij wilde afgelopen zondag met beide jongens, maar hij moest werken. Hij gaat liever ook niet hoor. Oja, hij is nog een keer geweest teon B was geboren, maar alleen met L, want B was nog klein en had nog geen ritme dus kon niet zonder de melkmachine ergens heen :-)
Heftig hoor, ook voor Amaliman. Maar met sommige mensen zit er niks anders op dan te breken. Mijn schoonpa deed een keer lullig over mijn moeder, hoorde ik van vriend - als hij het had gezegd waar ik bij was had ik tenminste nog kunnen reageren, nu is dat lastig omdat ik vriend dan in verlegenheid zou brengen omdat die natuurlijk iets aan mij heeft verteld wat niet de bedoeling was. Maar goed, ik zie de man weinig, hij is bijna 85 en nou eenmaal kort door de bocht, dus ik heb het maar langs me laten afglijden (sowieso iemand die na 1 vluchtige ontmoeting al een onwrikbaar negatief oordeel klaar heeft over een ander, die neem ik niet echt serieus). Maar ik kan me er dus wel wat bij voorstellen dat je sommige mensen echt niet meer hoeft te zien. Mmm, waarom schrijf ik dit... Omdat het regent, m'n meiske slaapt en ik geen zin heb om de was op te vouwen waarschijnlijk
Dit vind ik nou zo stom: opeens in Prison Break afgelopen. Zo suf, dat kondigen ze helemaal niet aan.

Nouja, kan ik een keer naar babyboom kijken.

voor iedereen die niet naar BB kijkt: mindhunters komt ook en dat is een hele spannende film!

Handig zo'n laptop, heb ik meteen een tvgids bij de hand

Nu mijn kind aandacht geven, want die zit maar zielig alleen te spelen. Alhoewel, hij vermaakt zich prima met een boek over de brandweer waar je een auto van kan maken.
Hel, mijn schoonouders zijn nog niet zo oud... nouja, 65, dus die gaan nog wel even mee....
He gat, wat klote toch Amalia met je schoonouders. Hier ongeveer hetzelfde scenario, maar nu is het lekker rustig en geen terreur van schoonpa want die zijn twee maanden op een verre reis. Erg vervelend. Bah!

Suze, gatverdegatver wat een geweldige werkgever heb je toch! Ik weet wel iets van de regels, maar ben geen jurist en er al twee jaar uit. Ik vind je een kanjer, als je dat maar in je oren knoopt.

Had Hel mij? Heeft zij dat lieve gedicht voor mij gemaakt?

Hel, ik heb vreselijk gelachen om je blotekontverhaal. Sat kende ik niet! Ik zet later mijn gedicht wel hier neer. Heb een erg onrustige buik en ben heel moe, dus druk me even.
Jin, rustig aan doen met je buik!

Zo, verkouden kind achter een dvd gezet. Zo schattig. Hij kijkt eigenlijk nooit tv (ja, hij zit ook niet voor niets op een antroposofisch dagverblijf... ), maar ik vind het wel makkelijk om de tv zo nu en dan aan te doen. Kindertijd vind ik wel leuk, maar daar was laatst een heel eng filmpje (ik heb er zelfs over gedroomd!) en Sesamstraat vindt hij niet leuk. En de tv 's ochtends vind ik niet handig, want dan kan hij zich zelf prima vermaken en ik vergeet het op te nemen. Anyway, nu kijkt hij Lars de ijsbeer, heel schattig. Oh, ik moet meekijken. Hmm, dat was niet de bedoeling!
Jaaaaaaaaaaaaaaa, leuk leuk leuk leuk, ik heb ook cadeautjes gekregen!!!

Lekkere douchegel (die me moet laten ontspannen, ERG nodig op het moment!), zo'n doucheding en een tijdschrift!

En ook de rest van family members zijn verwend (zo attent ben ik niet eens geweest, arme Juud of liever gezegd: arme Mart ), zo lief!

Gedicht was een puzzel (was ik nog wel even mee bezig ook!) en ga ik straks plaatsen. Moet eerst eten koken.

Leuk begin van het weekend dit! Ik heb trouwens geen idee wie mij had. Heb nog gezocht naar een hint ergens op het pakje maar ik zie niks wat het weggeeft.

Nou, de film is al niet meer interessant Nu ligt naast de doos lego ook de duplo op de grond, zucht... Vanavond maar weer onder bank en stoelen kruipen voor alle stukjes.

Klinkt wel heel leuk hoor al die pakjes van jullie. Volgend jaar doe ik toch maar mee :-)
Cin ik heb ook niets voor de kleintjes meegestuurd hoor, dat was ook niet de bedoeling toch? en Mart heeft van mij zo'n verschrikkelijke

bumba-tegenmijnprincipesin-knuffel gehad en Vent het babyboek van allemaal de liefste , was die erg blij mee . Mart is helemaal weg van Bumba, ik vind sesamstraat leuker, maar ik ben al lang blij dat het de teletubbies niet zijn, die vind ik nog stommer.

Het cadeau was van mij Hel, gedicht was goed gelukt he .

De situatie heeft ie er dus zelf naar gemaakt Amalia en het geeft je wel rust en niet meer de irritaties, goed besluit dus. Denk je wel dat het ooit nog goed komt?

Jin lekker met een kruikje op de bank! Schiet al op he!
Het gedicht van Mal kan ook wel Suze komen...
Hier het compleet zo ongeveer wat tvknuffels.

kreeg van sinterklaasoverdepost een ernie aankleedpop

kreeg van sinterklaasbuurvrouw de bob de bouwer

kreeg van oma teletubbie tinkywinky

kreeg van oma bumba rugzak (knuffel had ie al)

en nijntjeknuffel heeft ie ook al

Ook allemaal niet mijn ding (bob de ouwer vind ik dan wel gaan), maar als Julian het leuk vind zal het mij verder een worst wezen

hier ook een echte bumba fan trouwens, Juud
Bumba zuiiiiiiiiiiiiiiiigt!
Hier hebben we Bumba in verschillende maten zelfs, hij is er DOL op. Was ook 1 van zijn eerste woordjes trouwens!

Verder vindt hij tegenwoordig de teletubbies ook leuk. En Dora. En Sesamstraat. En Plop. En eigenlijk zo ongeveer alles wat beweegt op tv.

Ok, het gedicht!

Lieve Cindy,

Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan,

met daarop cadeautjes, ik zie ze al staan.

Ook aan jou heeft Sint gedacht,

en natuurlijk iets meegebracht.

Sinterklaas moest wel even denken,

wat hij nu aan dit meisje kon schenken.

Want wat moest hij haar nu geven?

Hij kende haar niet eens goed in het echte leven.

Toch na lang te hebben gedacht,

het pakketje dat voor je staat bedacht.

Ben je de hele dag druk in de weer?

Doen 's avonds de beentjes zeer?

Ben je moe van alles wat je hebt gedaan?

Laat het pakketje dan niet langer staan.

Pak het gauw uit en neem het ervan,

hopelijk dat je er van genieten kan!

Veel liefs en de hartelijke groetjes van

Sinterklaas

ps: Ook zag Sint in zijn ooghoeken drie kindjes,

ook hen is hij niet vergeten en voor hen elk een klein presentje

Ja Star, Bumba zuigt. Eensch. Maarja, ALLES voor het jong he?

Teletubbies zuigen ook trouwens.

Maar NIKS zuigt zo erg als de TWEENIES.

Daar moeten ze wat Joegoslaven op af sturen.

Ik zal het aan Fleurtje doorgeven
Ceetje vindt Koekeloere ook erg leuk.
Jonathan vindt alleen dat liedje van koekeloere leuk.

het zandkasteel vindt hij ook leuk trouwens

ik ben blij dat de verkiezing van het leukste sint-liedje voorbij is bij Zapp. Jonathan begon steeds te brullen als die engerd begon te zingen

ik erger me altijd aan Smal bij Kabouter Plop. Daar is iedereen verliefd op. Met dat stomme liedje, "ik ben smal, smal, smal en ik ben mooi, mooi, mooi" net of je alleen mooi bent als je slank bent, slechte boodschap gaat ervan uit. zo dat ben ik kwijt.
Waarom kijken jullie kinderen dan als je het niet leuk vindt???

Pff, ik kijk babyboom, wat een ellende met die mensen die een kindje verloren hebben (noël) en nu weer zwanger zijn. Moeilijk hoor. En daarvoor keek ik Netwerk, ik ben nog in shock!!! Over een kliniek die tot 7mnd abortussen doet. Echt walgelijk. Hebben jullie het gezien of erover gehoord? Ik zal niet vertellen wat ze met de foetussen doen, maar ik hoop dat die mensen levenslang achter de tralies gaan en flink gemarteld worden.

Zo, de kinders liggen op bed, heerlijk.

Oja, Laurens heeft zulke rode zielige billen. Wil niet eens zitten in bad omdat het water zeer doet. zo sneu. Heel rauwig. Iemand nog zalftips of andere tips? Hij is ook niet helemaal lekker en heeft diarree, dus dat werkt ook fijn mee, not.
Amalia, ik gebruik altijd billetjescreme van Weleda, bij de betere reform-drogist te koop. Hier werkt dat het snelste.

Ik vind Bumba wel leuk om mee te kijken hoor. Vooral Kiwi is leuk!

M en ik hebben steeds discussie over Nanadu, de beer. M zegt dat het een vrouwtje is maar ik denk dat het een homobeer is. Hij is me net iets te verwijfd. En dan zegt de stem dat Nanadu heeeeel verlegen is. En dan doet ie heel aanstellerig alsof hij niks durft en binnen 3 seconden danst hij de sterren van de hemel. Is gewoon een aandachtstrekkende aansteller, ik zeg het je.

Hmm volgens mij leef ik me iets teveel in bij Bumba
Omdat ZIJ het wel leuk vinden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven