minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
goeie morgen Stew!!!
Goedemorgen Bkstr Eigenlijk denk ik er weer over om terug mijn bed in te gaan, wat een shitweer!
ja het is echt shitweer! wilde gaan hardlopen vanochtend, met de beestjes, maar het idee dat die hondjes met hun natte vacht de rest van de dag bij mij in het landhuis rond zouden moeten hangen hield me toch tegen. Gek he?

UIt pure wanhoop zit ik maar te studeren
Ben net wakker en ook omringd door beessies :-)

Toch wel gezellig, Bkster, lekker chillen thuis? Moet eigenlijk dringend schoonmaken en strijken en dergelijke, gisteren laat geworden, dus eerst ff rustig wakker worden met kof en forum, haha.

Ik snap je wel, hoor, hoe jij erin staat met sv. Dat zou ik ook hebben. Als hij dat maar snapt, dan zie je dat er ruimte komt en hij vanzelf belt. Ergens merk ik dat vaak ook wel, dat wat je ook zegt (en meent!) zo'n sv toch soms bang is dat je meer verwacht of gaat verwachten. Terwijl jij het prima vindt, een seksrelatie, en zelf niet meer ruimte hebt voor een echte relatie-relatie. Soms heeft iemand (hij?) toch vastomlijnde ideeen wat bij een relatie hoort, en enige diepgang lijkt dan teveel daarop of zo.

Voorbeeldje: als je zegt: "ik verlang naar je" dan klinkt dat (misschien) meer naar "relatie/de persoon" dan wanneer je zegt: "ben zo geil en heb zin in jou", wat meer naar de seks refereert. En zo kan de ontvanger verkeerde conclusies trekken, omdat er altijd een eigen interpretatie is en (voor mij althans) die 2 zinnen hetzelfde betekenen..

Maar dat oppervlakkige, tja, ik vrees dat ook dat zoiets is. In mijn ogen ben je als sv wel min of meer globaal op de hoogte van elkaars leven, maar mee aan de zijlijn, zonder er deel aan te nemen. Sommige mensen hebben toch erg vastomlijnd wat bij "verliefd" hoort en wat die grens dan moet zijn (voor elkaar koken, uitgaan, uit eten, veel praten over het leven/toekomstvisie,wie je bent, gemeenschappelijke dingen delen zoals vriendschappen.. en voor sommigen (zoals ik) is dat al bij elkaar blijven slapen bijv, dat wil ik zelf niet, samen wakker worden).. gaat mij om die avond/nacht samen zijn en tussen die dates door contact via mail/sms en/of telefoon.

Maar dat is kennelijk voor iedereen anders. Zeker bij singles kan het tot verwarring leiden, als seks+extra's gemis naar "de rest" oproept en juist laat zien wat je verder mist. Zelf wil ik wel een vaste sekspartner, regelmatig een avond samen, maar ben ik (na jaren) nog steeds in het stadium waar jij in verkeert: lekker je eigen ruimte en geen "relatie-gedoe".

Het betekent wel dat je dan veel andere dingen, die je gewend bent met nr 1 te doen, moet "verspreiden" over anderen: vriendinnen, forum, familie, zelf eea ondernemen en op pad zijn. Studeren is toch weer binnen blijven en dan heb je ook (te)veel tijd om te overdenken. Die balans vinden is soms best een klus, vind ik ook wel. Ik vind zelf soms ook dat ik te oppevlakkig leef en kan een grote behoefte hebben aan diepgang (letterlijk en figuurlijk, ). En er zijn maar weinig mensen met wie je zoiets hebt, vind ik.

Hoop dat je toch ff iets leuks kan doen vandaag. Ben gisteren zelf met vriendin op pad gegaan, shoppen, en daarna lekker kletsen, dat is een van die weinigen met wie die diepgang er is, over allerlei onderwerpen.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ga zo bij mijn zus en haar vriendje eten, dus dat is zeker al wel leuk. Vandaag ook met exnr1 geluncht, was fijn maar ook dubbel. ME voorgenomen minnaar even niets te laten weten, kijken wat het met mij doet, en uiteindelijk wellicht ook met hem...
quote:stewardess schreef op 12 november 2010 @ 11:30:

Tuurlijk....Ik bedenk me ineens, waar is JanJurk gebleven?
Gelukkig zeg!
Wat dacht je Stew, "die zien we nooit meer terug" ?

Ik ben natuurlijk hopeloos achter met het forum, ik las uiteraard wel eens een paar posts maar voelde me, buiten dat het me aan tijd ontbrak, niet echt op mijn plek tussen de problemen die er speelde. Ik merkte ook dat het mijn eigen "verhaal" ging beinvloedden. Niet dat ik van jullie niets opsteek, in tegendeel zelfs, maar ik moest even mijn eigen weg vinden. Niet alle situaties en ervaringen zijn gelijk. Ik wil eigenlijk weer wat regelmatiger gaan posten, ik mis er een aantal best wel alhoewel ik nou niet bepaalt tot de huisraad behoorde hier ;).

Verder heb ik nog wat onafgewikkelde zaken af te wikkelen met Rooss en Stew, waarbij Stew zich als "voor" proefster heeft op geworpen, of waarvan ik overtuigd ben achteraf, als "fijn" proefster...

Ik zal proberen mijzelf weer wat in te lezen en hoop dat het jullie allemaal goed gegaan is in de tussentijd.

Groetjes
Ik was inderdaad even bang dat je 'verdwenen' was JanJurk.Maar gelukkig beloof je hier weer regelmatiger te posten, want mannelijke posters zijn schaars hier en daar moeten we zuinig op zijn. Ik hoop voor jou dat jouw verhaal nog te handelen is, misschien wil je hier wat over delen?

Je moest eens weten hoe fijn ik proeven vind, dus wanneer gaan we uit eten?
Jurk!! U hebt de uitgang onder het bed vandaan gevonden, zaligheid!! Ik geloof dat het Stews plan was jou eens goed af te stoffen.

Problemen? Welke problemen? Ik heb geen problemen. Alleen ongelooflijk veel zin in seks met Jonge God.

Hoe is het bij jou Jurk? Zie je je minnares nog? Gaat het allemaal nog lekker? Kan je kop en kont nog een beetje bij elkaar houden?
@ Rooss, ja ik heb de uitgang gevonden, wat een lijken heb jij daar onder je bed gestopt zeg! Geintje natuurlijk... Heerlijk dat je nog steeds zo ***** op JG

@ Stew, eten? Sjee, ik dacht dat jij nou echt zo`n heerlijke directe vrouw was, die niet de "standaard" weg van voorgerecht, hoofdgerecht, dessert en dan bij een afzakkertje als de meeste tijd al is verstreken verteld dat je me een heerlijke vent vind en seks met me wil hebben... .

Om on topic te komen, jeps dames "I have lost my head" and more. Ik ben hopeloos verliefd, verlust en heb een heerlijke tijd achter de rug waarbij ik een heel bijzonder iemand echt heb leren kennen. Tot dusver "handelen" we het heel goed, where it ends???

Ik zal zoals beloofd ook echt mijn woord na te komen en regelmatig hier om de hoek kijken. Ik heb jullie (allemaal) best gemist.

JJ
leuk om je te lezen JJ en dat het goed gaat,ik lees een beetje mee hier af en toe.

geniet van je verliefdheid,verlust zijn.
JanJurk, wie had het over een voorgerecht, nagerecht etc.Ik wil je proeven, afstoffen etc. Hoe direkt mag ik op het forum zijn.

Klinkt nog steeds goed tussen jullie. Denk je er vaak aan hoe het zal eindigen?
Ja, als ze uitgeput zijn gooi ik ze onder het bed en niet allen overleven dat.... je mag blij zijn dat je nog leeft dus

Klinkt heftig, je minnaars relatie. Hoe hou je dat gevoel in vredesnaam buiten de nummer 1 deur, lijkt me bijna onmogelijk!
@ Angel Thnks, en genieten doe`k.

@ Stew, pfff gelukkig ik dacht al... en ja das waar je word hier natuurlijk goed in de gaatjes gehouden op het forum, den visschers spreken hun latijn

Ik denk vaak aan hoe het zou kunnen eindigen, maar heb besloten alles nu in elk geval gewoon te nemen hoe het is.

@Rooss Ik ben ook blij dat ik leef, wat ben jij een slopert haha.

De relatie is ook heftig Rooss, hoe ik het kan en buiten de deur van nr 1 kan houden is een vraag waar ik geen antwoord op kan geven, ik doe het en daar is eigenlijk alles mee gezegd. Klinkt stom en ontkennend maar het is echt waar...
Ik begrijp het wel JJ, klinkt niet stom en ontkennend. Het lijkt me alleen zo ingewikkeld om niks te laten merken, met je kop in de wolken te lopen, toneel te spelen(?).

Ik vraag me af of ik niks zou merken aan mijn man.

Dat hele sterke schakelen, zou ik lastig vinden.
@Rooss: quote:

Ja, als ze uitgeput zijn gooi ik ze onder het bed en niet allen overleven dat.... je mag blij zijn dat je nog leeft dus

Dat schakelen kunnen mannen misschien beter. Je vraagt je af of je dat niet zou merken. Ja, dat merk jij wel, zeker weten! Jouw intuitie werkt daar te goed voor. Ik merkte het ook, zij het dat het in alle toonaarden ontkend werd.. dus dan ga je alsnog andere verklaringen zoeken.

@JJ: je beseft dat je on the edge leeft momenteel? Verliefd en verlust, jeetje. Lijkt me ingewikkeld en ga je dat volhouden? Denk je anders over je nr 1, verandert dat je (visie op je) leven thuis niet?

Geeft het je energie of holt het je uit?

@Bkster: hoe was je eten bij zus? Houd je het nog vol om niet te reageren?

@Stew: denk dat je er goed aan doet, een afsluitende lunch oid! Dat is mijn motto ook: behandel iemand zoals je zelf behandeld wil worden (en begin daar zelf mee, zou ik eraan willen toevoegen)..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Hallo,

Ja is een tijd geleden maar had even wat tijd voor mezelf nodig, moest het een en ander op een rij zetten en dat is gelukt. Wel heb ik natuurlijk met jullie meegelezen.....

Groetjes en zal nu weer actief zijn
Goedemorgen allemaal

Het lukt goed om minnaar wat minder plek in mijn leven te geven. Dit weekend kwam ik hem ergens tegen ( ik wist weer niet dat hij daar zou zijn) en terwijl we daar waren hebben we een beetje staan kletsen over wat we na afloop zouden kunnen doen. Ik dacht dat dat ook zou gebeuren maar na afloop was hij er niet. Smsje gestuurd en weggegaan. Ik kreeg de volgende ochtend een berichtje terug dat zijn telefoonbatterij leeg was en dat hij ook nog naar de plek geweest was maar dat ik er toen ( helaas) niet was. Het deed me weinig gelukkig. Als het hem zo weinig kan schelen of het lukt om iets te doen, hoeft het voor mij ook niet zo erg. Als hij zo weinig moeite doet om iets te laten slagen ( lege batterij en geen duidelijke afspraak bv), is het gewoon niet zo belangrijk voor hem.

Nu merkte ik alleen nog dat ik slecht open sta voor andere mannen. Ik weet niet of dat komt doordat minnaar toch nog ergens een plekje bezet houdt of omdat ik een beetje twijfel of ik dit nog wel een keer aan wil gaan. Ik kreeg een spannend aanbod maar ik merkte dat ik niet direct zin kreeg. Ik weet niet of ik nog een keer mijn hoofd op hol wil laten brengen door een sexvriendje. Het is ook weer iemand die vrij dichtbij woont en die gewoon een gezin heeft. Ik heb het niet gevraagd maar ik ga er ook bij deze man van uit dat hij dit soort dingen niet deelt met zijn vrouw. Ik doe dat wel met melaman en dat is toch anders. Volgende week gaan melaman en ik samen naar een feest en ik zou het heel leuk vinden als er een keer zoiets gebeurt als we samen zijn.

bkstr, heb jij het gevoel dat je ook voor andere mannen openstaat of is je leven en je hoofd nu te vol met minnaar en ex?

Stew, jij had er na een tijd toch weer zin in. Is dat gewoon na verloop van tijd ontstaan of is er iets anders gebeurd?

Weet iemand hoe het met Crea gaat?

Jan Jurk, praat je veel met je nr 1 hierover of is het toch vooral iets van jezelf?

Toy, jij staat wel open voor contact met verschilende mannen. Voel jij voorkeur voor één speciaal iemand of heb je bij meerdere mannen veel zin om iets leuks te gaan doen? Ik heb ook nog wel contact met een sv bijvoorbeeld maar ik merk dat ik dat echt minder leuk vind dan met minnaar, zelfs nu.

Ik merk trouwens dat ik me zelfs hier een beetje schaam als ik met andere mannen contact heb. Ik vertel het ook niet altijd. Het voelt toch een beetje hoerig. Ik zou geloof ik liever alleen sekscontact met minnaar hebben maar daarvoor geeft hij te weinig van zichzelf. Nu date ik dus heel soms ook met anderen maar ik weet niet eens precies waarom. Vind ik het gewoon lekker? / wil ik op deze manier minnaar een kleinere plek geven ? Eigenlijk wil ik hier ook niet teveel over nadenken maar gewoon doen wat ik op dat moment leuk vind.
@ mela

Goedemorgen, tja telefoon leeg ken dat soort smoesjes, ja kan natuurlijk ook echt zijn maar toch....mijn telefoon is eigenlijk nooit leeg. Ken het gevoel dat je het idee hebt dat je de kar trekt en ook ik heb voor mezelf gekozen, tja als iemand eigenlijk niet echt wil of er geen moeite voor wil doen dan moeten wij het ook niet doen, het moet namelijk van twee kanten komen.

Zelf heb ik ook dat ik slecht open stond voor andere mannen maar heb het uit eindelijk gewoon gedaan, dacht kan altijd terug en dan weet ik dat ik er niet meer aan moet of kan beginnen. Maar zoals ze zeggen gooi je een deur dicht gaat er een ander deur open en dat was bij mij het geval. Oke het is hem niet maar vergelijken kan je het ook niet.

Je hoeft je echt niet te schamen hoor! iedereen denkt en doet anders, en heeft ook andere redenen om dit soort afspraakjes te maken. En hoerig? Hoerig is als je ervoor betaald word en dat is niet het geval. Dus ik zou mezelf niet willen vergelijken met een hoer maar iemand die gewoon zn haar behoeftes en verlangens heeft en dat zou bij jou ook zo zijn toch?
In therapie, dat klopt natuurlijk wel. Het is alleen zo niet geaccepteerd binnen onze maatschappij en ook op bijna alle andere topics op dit forum. Je hoort veel te voelen voor je eigen man en daar genoeg aan te hebben. Als iemand schrijft dat ze iets voelt voor iemand anders ( sekskriebels bijvoorbeeld) wordt ze helemaal afgefakkeld terwijl ik toch duidelijk voel dat je zo kunt genieten van die kriebels.

Ik heb ook wel eens geprobeerd om gewoon iets af te spreken met iemand anders om te voelen wat dat met mij zou doen. Ik had daar achteraf geen goed gevoel over en had ook geen zin meer om iets met hem af te spreken. Buiten minnaar heb ik twee mannen bij wie ik het wel leuk genoeg vond om nog een keer iets te doen.Een daarvan is de sv die ik dus al had voor minnaar in beeld kwam en de ander heb ik leren kennen via minnaar. Met hem heb ik best een leuk contact omdat ik bv ook wel eens over minnaar en zijn soms zeer bijzondere gedrag kan praten. Ik merk wel dat ik de seks toch een beetje tegen vind vallen met hem. Buiten deze 'scene' heb ik nog nooit een contact gehad dat voor mij voor herhaling vatbaar was.
mela, Nee het is ook niet geaccepteerd en sommige mensen dromen ervan maar durven niet of kunnen het niet bespreken binnen hun relatie. In mijn mening kan je heel veel van je man houden en toch nog iets anders voelen dan alleen dat. Zelf heeft het mijn leven verrijkt, oke het is niet altijd alleen maar leuk maar ook daarin moet je groeien en zelf leren wat je wel of niet wilt en ja dan ga je een keer op je bek maar ja dan weet je wel hoe het de volgende keer niet moet. Ja als de sex tegen valt.....dat moet juist in mijn geval dan, want kan alleen uit mezelf spreken , bij mij moet de sex wel goed zijn, oké kan een keer tegenvallen maar het fijne moet wel overheersen.

Ik had ook wat problemen met mijn minnaar en wij gingen te veel in elkaar op dus hebben nu wat afstand genomen, moest ook echt en langzaam word ik weer mezelf. En ben ik aan het rond kijken iets wat ik wel weer super spannend vind. Soms denk ik dat zn relatie misschien wel een eind datum heeft, snap je wat ik bedoel?
Ja dat snap ik goed, ik denk ook dat een minnaar relatie een einddatum heeft. Ik moet er alleen nog aan wennen dat het dan ook echt afloopt of sterk vermindert in ieder geval.

Als het te lang doorgaat, is het teveel een liefdesrelatie denk ik. Het heeft dan teveel invloed op je echte leven.

Ik heb het nog niet anders meegemaakt en weet ook niet of dat kan. Ik ben jaaaaaren geleden met mijn minnaar van toen gaan samenleven. Het was na twee jaar een echte liefdesrelatie geworden en nu is het dat nog steeds. Melaman en ik willen graag heel lang bij elkaar blijven.

Bij huidige minnaar gaat het dus ook mis na twee jaar. Het stelt niet veel meer voor op dit moment en ik moet daar mijn weg in vinden. Het geeft eigenlijk niet. Ik zou het veel erger vinden ( dramatisch) als zijn huwelijk er door in een crisis zou raken.
Mela, eigenlijk had ik me er toe gezet omdat ik bang was dat ik altijd om mijn ex-lief zou blijven treuren. De relatie die ik met hem had zou ik eigenlijk nooit meer willen, het was meer een verhouding. Met JVG is het vooral seks, en zelfs nu heb ik wel eens moeite om het gescheiden te houden.Aan een sv/minnaar relatie zit inderdaad een houdbaarheidsdatum, en dat is juist zo tegenstrijdig.
Het vermindert omdat het denk ik gewoon word, grappig eigenlijk bij mij ook nu 2 jaar en het is zo anders geworden, oke als ik hem zie is het spannend maar dat is het dan ook. Hij heeft veel minder behoefte aan contact dan ik en doet minder moeite.

Ben ook aan het kijken hoe ik dit nog wil en of ik het eigenlijk nog wel wil. Dus heb voor nu even mn vis lijntjes op gegooid en ben aan het kijken wat dat met me doet en hoe ik daar voor de rest mee om moet gaan. Want echt afscheid van elkaar nemen doen we ook nog niet en willen we denk ik beide niet.....heb dat vorige week namelijk voorzichtig voorgesteld maar nee dat was ook niet wat hij wilde......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven