minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
zeg mis ik hier nu hét nieuwe contactmoment van de eeuw? Adresgegevens Car gimme gimme gimme!
quote:careca schreef op 11 november 2010 @ 12:46:

Hey Schaap!!!!;) Back again!! Hoop dat alles lekker gaat!

Uhhh mailadres hier neerzetten...dat schiet niet op, haal 'm dan gelijk weer weg en heeft nog niemand 'm of de verkeerde mensen ha ha.........vandaar dat jij niet reageer u heeft een ander adresje
Jeetje, Careca, vivadel...hoeveel dames heb jij wel niet in je bestand! Je krijgt mooi geen mail meer van mij... ik dacht dat ik een heeeel klein beetje exclusief was!! Weer niet....
quote:Rooss4 schreef op 11 november 2010 @ 19:16:

Jeetje, Careca, vivadel...hoeveel dames heb jij wel niet in je bestand! Je krijgt mooi geen mail meer van mij... ik dacht dat ik een heeeel klein beetje exclusief was!! Weer niet....ja dat dacht ik ook,mooi niet............
quote:angel1971 schreef op 11 november 2010 @ 19:27:

[...]

ja dat dacht ik ook,mooi niet............ wat voel ík me gebruikt zeg
quote:bkstr schreef op 11 november 2010 @ 19:54:

[...]

wat voel ík me gebruikt zeg engel druk bkstr even tegen haar boezem en aai over haar haartjes
Hahaha....dames......jullie hebben toch ook elkaars mailadres. Dus waarom zou ik dan ineens de del zijn...;)

Soooooo jammer dit......:)
Ja he Car....terwijl wij alleen maar voetbalzaken bespreken
Dus dat stew!

Wij bespreken gewoon elke ronde van de eredivisie. Wat ze op tv doen, doen wij ook alleen dan viritueel. Het nieuwe analyseren;)
Jaja, ik weet genoeg.... Dag Car, het was gezellig!
Rooss, laat je niet zo kennen. Voetbalfan zijn moet je leren
Hee das mijn tekst!! Nou ja, bijna dan...

Janee ik ben er klaar mee. Ik hoopte op een beeeetje exclusiviteit, ik ben zwaar beledigd.... Maar goed, ik vecht het nog wel een x uit met die ontrouwe... ik heb zijn mail adres....
Rooss, wie weet kunnen we hem er nog eens met zijn allen mee confronteren
Lijkt me heerlijk Stew, mag ik bovenop??
Tuurlijk....Ik bedenk me ineens, waar is JanJurk gebleven?
quote:careca schreef op 12 november 2010 @ 08:42:

Hahaha....dames......jullie hebben toch ook elkaars mailadres. Dus waarom zou ik dan ineens de del zijn...;)

Soooooo jammer dit......:)wel lekker om del te zijn zeker car?
quote:stewardess schreef op 12 november 2010 @ 11:30:

Tuurlijk....Ik bedenk me ineens, waar is JanJurk gebleven?

Shit, die ligt nog onder mijn bed... oeps.

Ja, dat komt zo, hij was bij mij en toen kwam er iemand en toen moest hij onder het bed en ik ben hem vergeten.... zou hij het nog doen??
Mag je hem eerst wel afstoffen
Het belangrijkste is; voldeed hij een beetje Rooss?

Dan stof ik hem natuurlijk graag af.
Eerst volledig opladen, anders is hij snel weer uitgeput.
Speedo struck again
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Vertel MissT......
Spuit 11:

Roos wil weer eens bovenop....heb ik zelf ook nog zeggenschap?;)

@ MissT jij gaat als een malle!!!!;)
Ik sla altijd spijkers op koppen dat en mijn looks ....

Tja, ik moet eerlijk blijven natuurlijk !
Hallo allemaal

Vond bepaalde dingen heel herkennend. Mijn verhaal is als volgt. Ben 20 jaar met dezelfde man waarvan 14 getrouwd. Hou van hem maar jullie weten hoe het is. Kreeg weer contact met mijn 1e liefde en de vlammen sloegen in de pan. Heel veel over en weer spannend gemaild en msn (ik woon in het buitenland) met als resultaat een sexdate. Herkenbaar in het forum vond ik het irritante gewacht op mails, telefoon contact etc. Na de 2e sexdate heb ik de relatie verbroken (niet zo netjes maar meer daarover later) en begin nu eigenlijk tot mijzelf to komen. Volgens mij is het de moeite niet waard. Positieve is dat mijn man van alles weet en onze relatie nu super is. Wat denken jullie, is een sv al de stress waard??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven