Mode & Beauty alle pijlers

kousen/jarretelles

25-01-2010 12:53 41 berichten
Sinds een tijdje ben ik helemaal om. Bij mij geen panty's meer maar jarretelles of hold ups.

In mijn vrienden- en kennissenkring lijk ik de enige, maar is dat ook zo? Hoeveel dames hier dragen ze ook?

En weet iemand toevallig nog een online winkel waar je mooie kunt kopen? Alvast bedankt!
quote:Bloem456 schreef op 26 januari 2010 @ 20:16:

@look, voor mij ook geen panties meer. Toch hoor ik het ook weinig in mijn omgeving. En ook hier op het forum lees ik nog wel eens dat het geassocieerd wordt met prostituees en ordinair. Jammer want het is zoveel vrouwelijker en praktischer.

@bloem: dat hoor ik nu ook vaak. Ik vind ze juist wel classy. En handig ook. Hoewel, als ik mijn slipje zou dragen zoals zou moeten (onder het gordeltje) dan vind ik het op het toilet wel eens onhandig. Dus trek ik mijn slipje er ook wel eens overheen.

Thanks voor de tips qua winkels!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het inderdaad ook classy!

En handig

En sexy!

Maar ik vind het niet ordinair, ik vind het juist erg mooi!

Panties daarentegen dan loop ik nog liever met blote benen....

Weet er iemand nog lingeriewinkels waar ze gordeltjes verkopen? (niet online)
Ik heb gordeltjes gezien bij de Bijenkorf. Hunkemoller heeft ze ook af en toe.
de beter lingeriezaken hebben ze ook
Sinds een tijd ben ook ik helemaal om. Ik heb er laatst ook een topic over geopend, ik zag dat iemand al een link heeft geplaatst.

Ik draag zelf voornamelijk Oroblu, zowel hold ups als kousen. De Bijenkorf vind ik een goed adres of uiteraard een speciaalzaak.
Ik moet zeggen dat ik een panty absoluut terrible vindt. Voor mij dus kousen en niets anders. Soms stay-ups soms met een gordeltje. Tip : zorg ervoor dat je een goed gorderltje hebt en niet zo een speelgoed ding van hunkemoller of h+m. De betere gordeltjes hebbn 6 metalen clips. De kousen zelf kun je overal kopen daarvoor moet je niet speciaal op het internet bestellen.
@suiteroyal, wat betreft het gordeltje ben ik helemaal met je eens maar de kousen kun je echt niet overal kopen. Niet als je geen standaardmaat 40-42 hebt iig !
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind nergens hold ups! Bij Hema zag ik alleen maar gewone panties, bij H&M hetzelfde verhaal. Iemand nog meer adresjes? Liefst niet online.
bij mijn Hema lagen ze vanmorgen wel. Ook bij het Kruidvat kan je terecht
quote:Jannemaan schreef op 27 januari 2010 @ 08:08:

Gaat het stukje been wat bloot blijft niet schuren tegen je andere been? Daar zou ik een beetje bang voor zijn..En is het niet koud, dat stukje been?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Rond mijn 21e begonnen met het dragen van stay-ups en kousen met gordeltje. Na jaren (ben nu 35) niet meer gedragen te hebben ivm met aandoening wil ik graag weer nieuw maar mijn probleem is de maat. Ben maar een kleintje met maatje 34 en dus opzoek naar kleine gordeltjes welke iemand enig idee? Nog even een vraagje hoe dragen jullie ze; zelfde kleur als bh en slip/boxer/string of geen voorkeur?
Kousen en jarretelles.

Erg mooi, aantrekkelijk en sexy.

En vooral: ontzettend vrouwelijk.

Respect dames.
quote:terrormisty schreef op 14 november 2010 @ 16:40:

Rond mijn 21e begonnen met het dragen van stay-ups en kousen met gordeltje. Na jaren (ben nu 35) niet meer gedragen te hebben ivm met aandoening wil ik graag weer nieuw maar mijn probleem is de maat. Ben maar een kleintje met maatje 34 en dus opzoek naar kleine gordeltjes welke iemand enig idee? Nog even een vraagje hoe dragen jullie ze; zelfde kleur als bh en slip/boxer/string of geen voorkeur?

Ik heb gewoon een standaard zwart gordeltje wat ik overal bij draag... maar ik heb dan ook het modebesef van een stoeptegel

Ik ben eigenlijk langzaam aan het overgaan van holdups naar gordel+kousen want ik heb een aantal keer gehad dat mn holdups op de grond lagen onder het lopen (ook al had ik de holdups gewassen zodat ze weer plakken). Zeer frusterend!

Nu kan ik alleen bijna nergens gewone kousen vinden! Alleen maar online eigenlijk.... Nu draag ik ook gewoon mijn holdups met een gordeltje Beetje dubbelop, maar werkt wel! Geen kousen meer op de grond
quote:Dave890 schreef op 15 november 2010 @ 11:04:

Kousen en jarretelles.

Erg mooi, aantrekkelijk en sexy.

En vooral: ontzettend vrouwelijk.

Respect dames.

Dank

Ik vind pantys ondingen en t geeft me zo'n gevoel dat ik een luier aanheb die NOOIT goed zit

Geef mij maar kousen
losse kousen vind ik veel te veel gedoe

pantys vind ik veel handiger
Ik heb het wel geprobeerd, maar vind hold ups halverwege mijn bovenbenen komen ,wat niet werkt met kortere rokken, (de rand irriteerde ook) en jarretel kousen komen ook niet hoog genoeg..

Hebben jullie geen "last" van de klipjes?

Ik heb ook schurende bovenbenen

Ik heb zelfs van die strings met jarretelles eraan vast en "kruisloze" (leek mij makkelijk met wc bezoeken ) geprobeerd, beiden geen succes, dus toch maar Pantys. ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven