brunchen in Utrecht
zondag 14 november 2010 om 22:54
Ik ga binnenkort brunchen (vanaf ongeveer 12 uur) met een groep van 10 meiden. We komen met de trein dus liefst op redelijke loopafstand van het station.. kenmerken;
- niet al te druk/ afzonderlijke ruimte beschikbaar
- lekkere kaart
- niet te prijzig (hoeft ook niet enorm budget)
- we moeten de ruimte hebben om echt bij te kletsen.
Iemand leuke ideeen/suggesties?
- niet al te druk/ afzonderlijke ruimte beschikbaar
- lekkere kaart
- niet te prijzig (hoeft ook niet enorm budget)
- we moeten de ruimte hebben om echt bij te kletsen.
Iemand leuke ideeen/suggesties?
zondag 14 november 2010 om 23:51
Ik ga meestal wat eten bij de Babbelaar/de Babbelaer hoe je het ook schrijven mag. Dat zit in Hoog Catherijne, bij de Media Markt en Boekenvoordeel.
Volgens mij heb je niet echt een afgesloten plek om dan te gaan zitten maar ze hebben best veel plek en het is er niet altijd even druk dus dan misschien met wat tafels bij elkaar dat er een leuke plek te creeëren valt.
Volgens mij heb je niet echt een afgesloten plek om dan te gaan zitten maar ze hebben best veel plek en het is er niet altijd even druk dus dan misschien met wat tafels bij elkaar dat er een leuke plek te creeëren valt.
maandag 15 november 2010 om 09:28
quote:sassafras schreef op 14 november 2010 @ 23:14:
[...]
Bij mijn weten heet het Mammoni, staat ook op de site van Mammoni. Maar ik ben geen Utrecht-kenner en het is een jaar geleden dat ik er was, dus effe checken?
Het was een prachtig gebouw, mooie hoge ruimte, een soort sociëteit. Kan me ook helemaal voorstellen dat je er een groot huwelijksdiner doet of zo. Ingang zit niet direcht aan de stoep, je moet door een hek een soort "pleintje" op en dan zit daar de deur.
Is van dezelfde eigenaren als Mammoni maar heet niet zo. Mammoni zelf zit midden in de stad bij een van de uitgangen van Hoog Catherijne.
Ik zou gaan lunchen bij Sector 3 (in de werf zit een aparte ruimte maar die is wel vrij groot en ik weet niet waar je die precies zoal voor kunt reserveren) of bij de Bakkerswinkel.
In Utrecht is het op zaterdag sowieso erg druk. Ik zou dan ook tijdig reserveren en er eigenlijk min of meer vanuit gaan dat ergens apart zitten niet zo haalbaar is.
[...]
Bij mijn weten heet het Mammoni, staat ook op de site van Mammoni. Maar ik ben geen Utrecht-kenner en het is een jaar geleden dat ik er was, dus effe checken?
Het was een prachtig gebouw, mooie hoge ruimte, een soort sociëteit. Kan me ook helemaal voorstellen dat je er een groot huwelijksdiner doet of zo. Ingang zit niet direcht aan de stoep, je moet door een hek een soort "pleintje" op en dan zit daar de deur.
Is van dezelfde eigenaren als Mammoni maar heet niet zo. Mammoni zelf zit midden in de stad bij een van de uitgangen van Hoog Catherijne.
Ik zou gaan lunchen bij Sector 3 (in de werf zit een aparte ruimte maar die is wel vrij groot en ik weet niet waar je die precies zoal voor kunt reserveren) of bij de Bakkerswinkel.
In Utrecht is het op zaterdag sowieso erg druk. Ik zou dan ook tijdig reserveren en er eigenlijk min of meer vanuit gaan dat ergens apart zitten niet zo haalbaar is.
maandag 15 november 2010 om 12:21
http://www.restaurant-het ... rant-het-zuiden-home.aspx
maandag 15 november 2010 om 16:02
quote:SjakieAfhakie schreef op 14 november 2010 @ 23:31:
En dit vind ik heel leuk:
http://www.kunsteneerlijkekoffie.nl/
Dat ziet er ook leuk uit! Moet je dat vroeg reserveren? (zoals bijv. de bakkerswinkel?) En hoe is de high tea?
Enne... ik kan geen prijzen vinden?
En dit vind ik heel leuk:
http://www.kunsteneerlijkekoffie.nl/
Dat ziet er ook leuk uit! Moet je dat vroeg reserveren? (zoals bijv. de bakkerswinkel?) En hoe is de high tea?
Enne... ik kan geen prijzen vinden?
dinsdag 16 november 2010 om 18:14