Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi merder... ik vind dat wel lang hoor, ruim een maand overtijd....bij mij duurde het ong. 6 weken...bij een normale cyclus van 5...

Puck, nee...wat ontzettend erg! ik zal voor je hopen dat het bloeden niets was...

Caro, bij jou nog steeds alles helemaal goed he....ik heb er nu bij jou echt vertrouwen in!

in huize Lagune alles langzaam beter...ik zit in de laatste dagen ongesteld, dus binnenkort mogen we weer! Ik lees al veel over kerstbomen en engelenverlichting, maar wij zijn nog druk aan het sinterklazen... ik moet nogal wat aan mijn surprise doen dus ga snel maar aan de slag!

dag lieverds!

x

L
Puck, klote situatie zeg.... Weet je zeker dat het hormoon van de miskraam in oktober helemaal uit je lichaam was? Zal wel na zo'n lange tijd. Wat onzeker weer allemaal, bah.

Merder, nog aan het wachten. Goed dat je zegt dat je al getest hebt, want anders zou je haast denken.....

Het kan lang duren voordat je weer ongesteld bent na een miskraam. Maar 8 weken al, je geduld wordt zo wel op de proef gesteld zeg.

Ik ben hier ook wachtende op een menstruatie. Ik had gisteren echt het gevoel in m'n buik dat het zou komen maar dat is nu weer weg. Ik heb nu zoiets van schiet nou maar op, dan kunnen we daarna weer aan de slag. Stiekem ga ik nu op alle signaaltjes van m'n lijf letten die op zwanger kunnen wijzen, maar dat is bijna niet mogelijk. Shit, zodra je er weer voor gaat ga je gelijk weer in de "zou het???"-stand. Gelukkig kan ik hier lekker m'n onzekerheden en verhalen kwijt.....

In mijn omgeving lopen op dit moment alleen maar zwangeren die zonder problemen zwanger zijn geworden en die snappen toch niet zo goed wat er bij ons speelt. Hoeft op zich ook niet, het is fijn om te zien dat zwanger worden/zijn ook bij veel mensen onbezorgd en leuk is!
Puck; K met P!! Dit is niet leuk! Je hebt immers een streep gezien, en dus heeft je hart een klein vreugdesprongetje gemaakt. En dan nu dit; Grr.

Traveler; welcome back. Kanp van je hoor, dat jullie er weer voor durven gaan. Het zal altijd spannend blijven, een onbezorgde zwangerschap is voor ond niet meer weggelegd. En onbezorgde zwangerschappen van anderen zijn dan wel leuk voor hen, maar het knaagt soms toch. Bij (bijna) al mijn vriendinnen is de zwangerschap ook nagenoeg probleemloos verlopen. Ze willen mij wel begrijpen maar ik merk dat dat niet altijd zo goed lukt. Ze weten gewoon niet wat je doormaakt op deze manier.

Oooh Caro, ik word gewoon blij van jou berichten. Ik heb er zo veel vertrouwen in dat het allemaal goed gaat nu. Wel jammer, dan mag je eindelijk naar de VK en dan is het je type niet (en zoals ik het lees, het mijne ook niet)

Hier zij op dit moment niet zoveel bijzonderheden te melden. Het gaat hier gewoon zijn gangetje. Morgen lekker Sinterklazen, de hele dag. Eerst op school en 's avonds met de familie van mijn lief. Ik vind het altijd een superfeest dus ik heb er zin in!!!

Allemaal een dikke X van mij.
Hallo allemaal,

Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Computer thuis is nog steeds stuk en hier op mijn werk is het stervens druk. Morgen is het hier hopelijk wat rustiger dus zal ik uitgebreid op jullie allemaal reageren.

Maar ik wil Puck nu toch alvast even een dikke knuffel geven. Ik werd helemaal blij van je bericht over die streep en vervolgens lees ik dat het toch niet zo mag zijn. Misschien valt het mee maar dan speelt je lichaam wel een spelletje met je. Heel veel sterkte meid!

Tot morgen xxx
Merder, ik was psies 28 dagen na mijn curettage weer ongi, dus kan je helaas niet helpen...

Wel lang hoor, dat jij moet wachten.

Marielle, wat een mooi behang in de babykamer!

En zag Elise d'r buik op de groep! Groeit aardig door.

Ik herken het helemaal hoor Traveler. Waren voor het eerst sinds tijden er weer bewust mee bezig en dat voelt toch anders. Maar nu hebben we echt zoiets van; tot de IUI gaan we niets meer "plannen". We zien het allemaal wel.

Maar wilde het nog 1 keer geprobeerd hebben na de kijkoperatie.

Ik heb het idee dat er bij mij ook steeds meer zwangeren in mijn omgeving zijn. En ook (bijna) allemaal zo zwanger. Grrrr....

Puck, hoe is het nu gesteld met je bloedverlies?

Nou, als ik jullie niet meer spreek, fijne Sinterklaasdag!

Ik heb ook de hele dag feest. Eerst op mijn werk en 's avonds pokeren met cadeautjes met mijn ouders, zusje en zwager.
Ach nee Puck wat ontzettend kloten zeg! Echt flink balen.

Caro fijn dat alles goed was!

Elise, laatste loodjes, wat gaat de tijd snel.

Traveler, is je nod al bijna dan? Spannend!

Merder, ik vind het wel lang duren hoor. Bij mij kwam het na 4,5 week weer op gang. Hoop dat je gauw wat meer duidelijkheid hebt.

Nala, in januari voor IUI toch? Spannend, komt nu wel dichtbij!

Hier drukdruk. Vandaag mijn moeder opgehaald, dus die is weer thuis. Ze zal nog bestraling krijgen en chemo. Nog een lange weg te gaan, maar het was wel te behandelen.

Ben erg moe nog steeds. Heb nergens puf voor, ben erg prikkelbaar en kan om kleine dingen janken. Die vermoeidheid is echt vervelend. Maar hoor veel meer mensen er over dus zal tijd van het jaar wel zijn.

Ik ben weer helemaal into zwanger worden, hihi. Fantaseer weer over hoe het zal zijn als we een kleine hebben. Heb met mezelf afgesproken dat ik in februari weer zwanger ben, hahaha. Nog 6 dagen, dan is mijn Nod. Duurt nog effe dus.
hey meiden,

wat wordt hier veel geschreven. ik heb afgelopen vrijdag een miskraam gehad en zou willen vragen of ik met julllie mee mag schrijven. heb bij het juli groepje geschreven en herkende caro daarvan. helaas mocht het niet zo zijn...
hi meiden,

Allereerst aan Hannesv22 tuurlijk mag je meeschrijven. Of zoals we hier zeggen "welkom op het forum waar je eigenlijk niet thuis wilt horen".

Het is inderdaad een drukke bedoening hier, maar zeker een plek waar je fijne luisterende oren hebt...met dezelfde nare ervaring als jij zelf.

Nou inderdaad, ik moet maar geduld hebben blijkbaar. Vind het zelf natuurlijk ook niet echt "je-van-het"maar blijkbaar zit er weinig anders op. Eerst was het raar om weer negatief te willen testen, toen was het raar om weer blij te zijn met een komende menstruatie en nu ben ik bijna jaloers op jullie ritmes die sneller dan de mijne weer op gang komen :-) Zo zie je maar, er kan ineens van alles op je pad komen wat de dingen weer veranderd.
Hoi,

Hannes, natuurlijk mag je meeschrijven (ik spreek ook even voor de rest omdat iedereen hier welkom is)

Hoe voel je je? Ik wil je nogmaals veel sterkte wensen!

Toosje, fijn dat je moeder weer thuis is. Gelukkig is het wel te behandelen, maar ja, zoals je al zegt nog een lange weg te gaan. Sterkte.

Fijn om te lezen dat je weer helemaal into zwanger worden bent. Ik gun het je zo!

Nala, zwaar lijkt me als er veel om je heen zijn die zwanger zijn en allemaal zonder veel problemen, gelukkig voor hun maar je gunt het jezelf ook zo hé!

Ik hoop dat de IUI snel aanslaat en je zelf ook snel zwanger bent (al is het dan met meer problemen jammer genoeg)

Mj, ook al zo druk.

Dedijk, jij ook al druk met sinterklazen, wij doen er dit jaar helemaal niks aan, ook wel saai!

Traveler, ik hoop dat jullie ook snel weer een positieve test in handen hebbe, en dat het dan goed gaat!!!

Lagune, ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen, al werd ik wel bang van de buikpijn die ik vanmorgen had, maar dat is waarschijnlijk de griep, voel me behoorlijk ziek!

Merder, ppffffff wat duurt dat lang zeg! 8 weken alweer. En nu maar hopen dat als je eindelijk weer ongesteld bent beworden je cyclus niet helemaal overhoop ligt zoals bij veel meiden hier. Ik heb inderdaad ook wel eens gehoord dat het wel 8 weken kan duren, maar is dat dan vanaf het laatste bloedverlies of echt vanaf de miskraam. Ik was precies 28 dagen na de miskraam weer ongesteld (heb ook maar kort bloedverlies gehad)

Ik ga weer naar de bank, ben hondsberoerd. heb denk ik buikgriep te pakken, niks aan, ben vanmiddag bijna van m'n stokje gegaan, hoop dat ik me morgen beter voel.

Veel plezier met sinterklazen allemaal!

X Caro
@caro: het gaat wel. je valt flink van de roze wolk kan ik je wel vertellen. ik weet niet of je nog weet dat ik een beste vriendin had met een echo die niet goed was, nu weet ik wat hun door gemaakt hebben. ik had het liever niet geweten!

@merder en Caro: fijn dat ik zo'n warm welkom ben op het forum waar ik niet bij had willen horen.

ik ben benieuwd hoe lang jullie hebben gevloeid na de miskraam. ben morgen een week aan het vloeien en heb niet het idee dat het minder wordt.
Hannes, bij mij duurde het vloeien niet zo gek lang. het begon op zaterdag en de tweede maandag erna al bijna voorbij. Ruim een week dus. Maargoed, ik bleek daarna (al een maand later) nog een stukje weefsel "vast te hebben gehouden

", dus vloeien alleen zegt helaas ook niet veel.

Ik heb zelf iedere keer na het vloeien nog een zw.test gedaan (met tussenpozen van een week) om te voorkomen dat ik later zoiu denken dat ik zwanger was...terwijl dit nog hormonen van de mk waren. Was ook handig, in mijn geval, richting de VK om aan te geven dat ik nog steeds hormonen had. Dus ik geef m je gewoon mee als tip.
Hannes, welkom hier. Ik had op het juli topic van Caro al gelezen dat het bij jou mis is gegaan. Ik heb 3 keer een miskraam gehad en het vloeien was bij alle dri verschillend. Het langst zo'n 3 weken (werd wel steeds wat minder) en het kortst een paar dagen. Goed in de gaten houden en als je het vertrouwd even vlos, huisarts of gyn om raad vragen. Sterkte met verwerken.

Oh Toosje, ook al zo'n jankerd geworden.....heb vandaag op m'n werk zitten janken na een klote opmerking van een collega. Iedereen schrok zich rot, en ik nog wel het ergst. Ik was voorheen helemaal niet zo emotioneel maar sinds het miskramen gebeuren.....pfff.

Caro, beterschap. Het heerst inderdaad.
Oooh en Nala, leuk hoor! Heb via de hyves het en en ander vernomen over je "werk" , spannend dat het nu echt is. Veel succes!

Sorry, beetje cryptisch omschreven ivm herkenbaarheid
Puck: Weet je al wat meer. Wat kan wachten lang duren he? Frustrerend dat bloedverlies.

Nala: Zo te horen gaat het allemaal prima met dat oppassen! Lekker poepbroeken verschonen!

Merder: Ik heb ook heel lang op mijn eerste menstuatie moeten wachten. Weet het gelukkig niet precies meer maar rond de 80 dagen! Heel irritant. En je gaat inderdaad in stapjes. Ik was toen zo blij dat ik weer ongesteld was.

Lagune: Nog druk met de sinterklaas?

Traveler: Bij jou ook spannend. Soms baal ik echt van die zou het dan toch??? stand. en de zalwel weer niet...stand. Ik word nu ook voortdurend door die 2 heen en weer geslingerd.

dedijk: Ook veel plezier met sinterklazen!

Toosje: Wat goed dat je er weer helemaal zin in hebt! Februari lijkt me een goeie!

Hannes: Welkom hier! En veel sterkte

Caro: Beterschap!

Ik vind het nu wel een beetje spannend worden. Zit om de 5 minuten te checken of mijn borsten nog wel zeer doen...Ik zit nu op dag 45, maar durf nog nergens op te hopen. Langste cyclus tot nu toe was 52 dagen...Maar ik hoop het zooo.

Als ik naar mijn andere cyclussen kijk zou ik zeggen dat ik morgen of uiterlijk overmorgen ongesteld moet worden.

Sinterklaas kapoentje gooi wat in mijn schootje lalalalallalala
Tos, ga dan testen!!!!
Hannes welkom hier. Hopelijk kun je hier je verhaal een beetje kwijt. Sterkte meid!

Caro beterschap meid!

Nou ik word niet goed van mezelf. Zit ook steeds in mijn borsten te prikken of ze al pijn doen, hahah. Maandag op z'n vroegst is mijn Nod. Mijn temp ging pas laat omhoog, maar dacht eisprong te voelen vorige maandag (weet niet hoe het voelt hoor, hahah) Heb ook steeds wat buikpijn en wat raar op de maag. Maar als ik nadenk, heb ik dat altijd een week voor mijn ongie, sinds ik zwanger ben geweest. Kortom, ik voel van alles dan op mijn manier, haha. Ik ga er maar om lachen denk ik, hihi. Ben ook zo'n muts dan. Had ik niet verwacht 2 maand geleden dat ik er al weer zo mee bezig zou zijn. Zo zie je maar, hoe diep je dal ook even lijkt te zijn, je komt er altijd wel bovenop! Tuurlijk heb ik mijn emomomenten nog wel, maar heb momenteel vertrouwen er in dat het goed komt.
Ha, ha, Toosje. Misschien leuk voor een nieuwe titel: "Onzekere borstenprikkers willen NU zwanger zijn!"
Klopt Toosje, heb zitten rekenen en als alles meezit wordt ik eind dec en eind jan ongi en dan 2 weken daarna (dus ongeveer middag feb) de inseminatie!

Spannend weer bijna je NOD! Voel je al iets?

Natuurlijk mag je meeschrijven, Hannes. Balen hoor, een mk. Hoop dat je het hier van je af kan kletsen.

Aan mijn verhaal heb je niet zo veel. Ik ben namelijk gecuretteerd...

Vandaag nog zo ziek Caro? Hoop het niet voor je. Ben je wel gaan werken?

Thx Traveler. Hoop dat het nu echt gaat lukken!

De site staat op de groep. Voor diegene die willen kijken.

Ring, bedankt voor je berichtje in het gastenboek!

Spannend Tos, ik duim voor je!

Puck, hoe is het met jou?

Vandaag sint gevierd op mijn werk. Was leuk, maar voelde toch ook een beetje gek, omdat het niet je eigen groep is. (stond op een andere groep) Maar toch een leuke dag gehad.

Ik had vanmorgen een heul groot cadeau in mijn schoen.

Was een verlicht hert wat je in de tuin kan zetten. (voor de kerst dus eigenlijk)

Nou, ff koken en dan vanaaf pokeren! Allemaal nog een fijne sint avond.
good evening!

Hannes van harte welkom hoor...het is voor jou nog geen week geleden dus zal het ws. een zeer emotionele periode voor je zijn.... Je bent welkom om hier zoveel als je wilt van je af te schrijven...

hoe oud ben jij? en hoelang zijn jullie al bezig voor een kindje?

Nala, Leuk! poker jij ook? ik ook soms maar ik val altijd door de mand... met wie ga je pokeren? ik vind het altijd heel gezellig met een club vrienden...en om hoeveel poet gaat het?

Tos, jij maakt het spannend! gewoon je gevoel blijven volgen...je weet het vanzelf wanneer je zwanger bent en wil testen!

Huize Lagune is eindelijk sinterklaasvrij. gisteren het laatste happie. Was wel heel gezellig en ik ben weer dik verwend. vandaag kwam ook bij mij op het werk de sint nog even gluren...was wel onwijs leuk. de sint was namelijk een bovenbouwleerling

nu ben ik moe en gaan de beentjes eventjes omhoog!

tot snel!

x

L
Nala tuurlijk voel ik van alles, hahaha zie vorige post. Deze muts voelt week voor ongie altijd van alles, hahaha. Echt erg. Vandaag ben ik er gewoon van overtuigd dat ik zwanger ben.Ben zelfs in staat om te testen, maar is week te vroeg, dus doe maar niet hahaha Slaat nergens op, haha. Morgen is dat gevoel ws wel weer weg. Ben vandaag gewoon raar geloof ik. Ben er wel vrolijk van dus is wel goed voor mijn humeur.

Tos, dat is een leuke titel!

O vanmiddag kwam buurvrouw vertellen dat haar dochter zwanger is. Dochter heeft eerst aantal malen IUI gehad en nu spontaan zwanger. Buuf leeft altijd erg mee, dus ze vond dat ik het als eerste moest weten. Gek genoeg ben ik niet eens van slag van het bericht. Voel me gewoon, neutraal. Blij voor hun dat wel, maar verder niet over de zeik. Dus gaat goed!
Hoi,

Bedankt voor de beterschapswensen, het heeft geholpen, voel me een stuk beter. Nu nog even kalm aan doen, dan voel ik me morgen vast weer de oude.

Nala, wat een gaaf kado in je schoen!

Ik heb al even op je site gekeken, ziet er goed uit, jammer dat ik zo ver weg woon!

Toosje, zoals mijn moeder altijd zegt: het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht. En op het moment dat je diep in de put zit denk je: rot op met je wijsheden, maar het blijkt altijd weer waar te zijn.

Gelukkig kun je er nog om lachen! Ik hoop dat je blijft lachen, en deze maand niet meer kunt stoppen met lachen. En dan graag met behulp van een positieve test!

Puck, hoe is het?

Tos, haha, ik hoop dat sinterklaas naar je heeft geluisterd.

Hannes, ja, ik ken het, die wolk is echt wel weg. Maar die blijft weg, ook bij een volgende zwangerschap is die wolk ver te zoeken. Ik weet nog dat je vertelde van die vriendin, weet ze ook dat jij nu een miskraam hebt gehad?

Ik ga even kijken of ik alweer wat warm eten binnen kan houden.

Fijne sinterklaasavond!

X Caro
Toosje: Rustig! Ik ben zo bang voor een negatieve test...ik durf echt nog niet

Wat goed dat je er weer helemaal vertrouwen in hebt! Ik hoop zo voor je dat het snel raak is.

Traveler: goeie, die titel dekt helemaal de lading!

Nala: Ook een fijne sintavond! Leuk dat je een heeel groot kado had!

Lagune:Ik weet niet of ik dat wel weet. Ik heb al vaker gedacht dat ik zwanger was en toen was het toch echt niet zo. Ik vetrouw mijn lijf met de signalen niet zo meer.

Maar het voelt wel goed deze keer, dus ik denk stiekem dat ik wel een kansje heb.

Op sinterklaasavond ben je sinterklaasvrij? Lekker dat je zo verwend bent

Hier nog steeds geen tekenen van naderende ongesteldheid. Begint nu echt wel spannend te worden, het zal wel het mooiste sinterklaaskado ooit zijn... Afwachten maar weer.

Dikke knuffel voor jullie allemaal en geniet van het heerlijk avondje
Goeiemorge meiden!

Hier weer een berichtje van mij! Iedereen sinterklaas overleefd? ik ben in elk geval goed verwend!! kan lekker shoppen bij de Intratuin :-)

Hannes, welkom!

Nog steeds geen positieve testen bij de rest? kom op jongens!!! voor het eind van het jaar was de ''afspraak'' toch :-)

Ik heb het idee dat het overgeven ietsiepietsie minder word, en ik krijg wel meer energie! (al kan ik nog wel uuuuuren slapen) Morgen ben ik al 12!! weken!!! (toch een positief bericht!) maar ik ben best angstig, toch nog.... kan niet wachten tot 17 december dat ik weer naar de Vk moet...

Is er verder toevallig iemand bekend met de Kerstmarkt in Keulen? Ik ga er met manlief het weekend naartoe... ben benieuwd!!

groetjes kaatje
oja, voor de lisjt want ik weet inet hoe die bijgewerkt moet:

uitgerekend 20 juni 2008!
Ja, ongesteld geworden! Ben er wel blij mee, want onze afspraak was twee menstuaties afwachten en dan er weer voor gaan. Ik heb wel lange cyclussen dus over zo'n week of twee mogen we weer "actief" worden....

Ik kan inmiddels ook goed aan m'n slijm merken wanneer de eisprong is. Spannend en gelukkig heb ik er wel weer zin in.

Tos, bij jou is het ook spannend zeg.....en trouwens bij Toosje ook! Ben benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven