Gezondheid alle pijlers

morning after pil

15-11-2010 22:31 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Voel me 1 van de velen die dit soort vragen stelt maar toch doe ik het.

Ruim een week geleden is het condoom geknapt, en is mijn vriend dus in mij klaargekomen. Volgende ochtend heb ik voor het eerst in mijn leven de moring afterpil gehaald en deze meteen ingenomen.

Nu heb ik al een paar dagen erg zere borsten, zal me allemaal wel zorgen om niks maken. En haal zo wie zo morgen voor de zekerheid een zwangerschaps test.

Is het mogelijk om zwanger te zijn na map?
Ja!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dat kan ja, de kans ik klein, erg klein. Maar niet onmogelijk.

Waarschijnlijker is dat je lichaam nogal van slag is door die enorme stoot hormonen die je hebt gekregen
Eens met isabon
Ja, dat is mogelijk.

Maar de MAP heeft ook bijwerkingen, dus klachten kunnen ook daarmee verband houden.
Ja, het is mogelijk. Maar het kunnen ook bijverschijnselen zijn van de map. Sterkte
Dank jullie voor jullie antwoorden! Kan me voorstellen hoor dat het door al die hormonen komt, morgen voor de zekerheid morgen even testen dus.
Hoi mensen, wat een ellende

Vorige week test gedaan die gaf aan niet zwanger, volede me nog steeds anders en test nu weer, wel zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een ellende, en nu?
Jeemig da's schrikken!

Bespreek het met je vriend en ga naar je huisarts.

Heel veel succes en sterkte bij wat je ook gaat doen.
quote:annie2 schreef op 23 november 2010 @ 11:58:

Hoi mensen, wat een ellende

Vorige week test gedaan die gaf aan niet zwanger, volede me nog steeds anders en test nu weer, wel zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een ellende, en nu?

Ach jee, en je was nog wel zo voorzichtig!

Sterkte met je beslissing...
I know maja, schrik me echt de pleuris.
Hoe oud ben je?

(ik ben 28 en woon al jaren samen maar zelfs ik zou ernstig schrikken als dit ineens het geval zou zijn)
26

met mijn vriend ben ik nog maar drie maanden samen, vandaar de condooms tot we getest waren, zou volgende maand met de pil beginnen.

Vind kinderen leuk hoor, maar ben er helemaal niet aan toe.

En ik rook en heb ook gedronken de afgelopen weken.
En dan moet ik naar mijn werk ook, ff helemaal ff geen zin in.

Ik reageer vanavond verder
Terug van werk, onderweg nog een zwangerschapstest gekocht en op werk gedaan, maar ook die gaf aan zwanger. Morgen naar de huisarts, weet iemand wat me daar te wachten saat?
Ik praat een beetje tegen mezelf. Weet nog niet echt met wie ik dit wil delen, wil morgen eerst naar de huisarts. Neem aan dat ik daar nog een test krijg maar en dan? Benen wijd?

Of wordt je doorgestuurd naar een abortuskliniek? Kan iemand mij vertellen hoe het in zijn werk gaat.
Bij de huisarts geweest, zij heeft voor mij een afspraak gemaakt bij een abortus kliniek, een week wachten. wordt een lange week. Nu ben ik alleen niet vrij deze dag, en de dagen erna ook niet.

Hoe werkt dat, moet ik mij nu al ziekmelden voor die dag (en de dag erna), proberen met collega's te ruilen? En wat vertel ik mijn werkgever?

Of kan je de volgende dag gewoon werken?
Jee zeg, dat is schrikken!! Ik heb nog nooit een abortus ondergaan, dus ik heb geen idee hoe je je de dag erna voelt. Ik wil je vooral sterkte wensen, want het lijkt me helemaal niet makkelijk zo!
Dank je wel hanneke000, ik vind het zeker niet makkelijk!
Heb je het er wel met iemand (buiten huisarts) over kunnen hebben? En gaat er iemand met je mee naar de kliniek? Dat lijkt me wel zo "prettig", dan hoef je ook niet alleen naar huis daarna
Hoi

Je kan een vertrouwenspersoon op je werk zoeken.

Ik moest pas om een andere reden naar het ziekenhuis en ik heb vooraf gemeld dat ik moest en me op de dag zelf ziekgemeld. Ik denk dat jij dat ook wel kan doen.

Misschien dat je aan de engel kan vragen om je titel te veranderen.

Wat zegt je vriend er van?

Heel veel sterkte
Vriend ga ik het vanavond vertellen, ik weet gewoon heel zeker dat ik geen kind wil, is misschien heel onaardig, dat ik hem niet mee laat beslissen.

Werk in een klein bedrijf, waar eigenlijk prive ook veel besproken wordt. Maar dit gaat me te ver, denk dat ik verteldat ik naar het ziekenhuis moet om iets (moedervlek?) weg te laten halen.

Ga er wel voor zorgen dat er iemand met me meegaat, dat lijkt me wel fijn. Vind het moeilijk om het er met anderen over te hebben is och een gevoelig punt.
hey annie

ten eerste sterkte! wat een schrik :(

Ik weet niet wat voor werk je doet, maar ik zou je aanraden de dag daarop ook vrij te nemen.

Ivm t bloedverlies en dat je gewoon ff kan bijkomen.

Mss dat je vriend met je mee kan? Dat is denk ik wel t fijnst voor je, dat jullie er samen doorheen komen.

Heb je enig idee hoe hij zal reageren?
Ik heb werkelijk geen idee hoe hij gaat reageren, we kennen elkaar nog maar 4 maanden, ik hoop wel dat we er hetzelfde over denken. En dat hij dus ook mee met me gaat.

Ik werk in de horeca, dus die extra dag kan ik waarschijnlijk wel gebruiken. Zal zo mijn werkgever eens bellen.

Kan het zo erg niet bevatten. Ja ok, een condoom kan scheuren is een kleine kans op. maar dat je nog zwanger bent na map, wist niet eens dat het mogelijk was!
succes vanavond annie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven