NB deel 16
dinsdag 16 november 2010 om 01:08
Wat is er mis met tattoo's? Volgens mij is Au wel voor toch?
Verwacht van mij verder geen zinnige input vannacht Had gehoopt scharrel nog even te spreken op msn vanavond om te horen of uitgebreide date voor donderdag definitief doorgaat. Ik had wel wat leuk nieuws kunnen gebruiken maar ik vrees dat ik daar ff op moet wachten nog.
Verwacht van mij verder geen zinnige input vannacht Had gehoopt scharrel nog even te spreken op msn vanavond om te horen of uitgebreide date voor donderdag definitief doorgaat. Ik had wel wat leuk nieuws kunnen gebruiken maar ik vrees dat ik daar ff op moet wachten nog.
dinsdag 16 november 2010 om 01:13
Blij dat je ook voor 1 jaar ouder settelt EM
Frank, ik had je wel open-minded verwacht, niet qua leeftijdsverschil blijkbaar
Ik heb geen bezwaar tegen jonger en geen bezwaar tegen ouder. Mijn vrienden zijn al tussen de 23 en 51 jaar oud, voor scharrel of relatie doet leeftijdsverschil er wat mij betreft ook niet zo toe
Frank, ik had je wel open-minded verwacht, niet qua leeftijdsverschil blijkbaar
Ik heb geen bezwaar tegen jonger en geen bezwaar tegen ouder. Mijn vrienden zijn al tussen de 23 en 51 jaar oud, voor scharrel of relatie doet leeftijdsverschil er wat mij betreft ook niet zo toe