NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
goh, vaste sv's. Ook ideaal. Ik kan ze niet houden hoor. Ben ik vast te gevoelig voor.

Ok. Ravenzwart haar. Geen NLer?
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 16 november 2010 @ 01:00:

Oh nee hoor Frank. Mijn gretigheid valt reuze mee ik geloof je phil..zo kwam t ff over..zit je verder maar te plagen hoor..
Oudere vrouwen .... niets mis mee.
Ik heb er maar twee, hoor. Ze zijn beiden van half buitenlandse afkomst. Eentje Europees, de ander half Aziatisch.
Alle reacties Link kopieren
Ach weet je wat, neem 'm maar eens mee naar een borrel ofzo, dan zien we het allemaal wel. Zonder z'n tattoos dan he!



Goed, what's next? Frank, enige input voor deel 16. Glitz? Naoom? EM? Wie oh wie?
Alle reacties Link kopieren
quote:EarthlyMatters schreef op 16 november 2010 @ 01:04:

Oudere vrouwen .... niets mis mee.dat ben ik niet met je eens EM..ik kan daar dus echt helemaal niets mee...totale afknappert..
Alle reacties Link kopieren
Je gaat me toch niet vertellen dat die ene Zweeds is he? Want Zweden...ochochoch..
Alle reacties Link kopieren
Frank, 31 kan ook nog best trouwens hoor.
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat we deel 16 wijden aan sv's, leeftijdsverschillen, afkomsten, mannen, vrouwen en tattoo's..
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met tattoo's? Volgens mij is Au wel voor toch?



Verwacht van mij verder geen zinnige input vannacht Had gehoopt scharrel nog even te spreken op msn vanavond om te horen of uitgebreide date voor donderdag definitief doorgaat. Ik had wel wat leuk nieuws kunnen gebruiken maar ik vrees dat ik daar ff op moet wachten nog.
Alle reacties Link kopieren
een vrouw van 31? nee dus...geen idee waarom, maar ik knap daar echt op af..
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel ouder is ouder Frank?
Alle reacties Link kopieren
Ze moet dus echt jonger zijn dan jij Frank?
Alle reacties Link kopieren
van mijn leeftijd is voor mij al een no go noom...
En bedankt Frankz, ik voel me nu totaal gediskwalificeerd.



Phil, niet uit Zweden. Meer zuidwestelijk van daar.
Alle reacties Link kopieren
wat streng ben jij frank
Ik vind 20 jaar ouder geen probleem. Hoop alleen dat ik het aan kan ...
maar 1 jaar ouder is ook goed hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 16 november 2010 @ 01:10:

En bedankt Frankz, ik voel me nu totaal gediskwalificeerd.



Phil, niet uit Zweden. Meer zuidwestelijk van daar.



sorry Aub..



ik vind je wel heel lief hoor..



Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 16 november 2010 @ 01:10:

Natuurlijk ben jij niet de sv die ik bedoel Frank. Die is wat jonger dan jij.

Maare Aub, vertel eens meer over mijn nieuwkomer?







sorry phil..t klinkt echt nog steeds errug hebberig...



Oudere vrouwen hebben heel veel nuttige inbreng hoor en kunnen ook heel strak zijn.



Anyway, ik hoef me niet te verdedigen, al voelde ik me wel even aangesproken. Dat heeft dan met mijn persoonlijke gevoel van jeugdigheid (bleeeh, oudbollig woord) te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frankz schreef op 16 november 2010 @ 01:09:

een vrouw van 31? nee dus...geen idee waarom, maar ik knap daar echt op af..Mag ik die vrouw van 31 dan?? ..
Alle reacties Link kopieren
ik ga mezelf incl mn flauwe grappen naar bed schoppen...





slaap lekker allemaal, en bedankt voor de steun vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Blij dat je ook voor 1 jaar ouder settelt EM



Frank, ik had je wel open-minded verwacht, niet qua leeftijdsverschil blijkbaar



Ik heb geen bezwaar tegen jonger en geen bezwaar tegen ouder. Mijn vrienden zijn al tussen de 23 en 51 jaar oud, voor scharrel of relatie doet leeftijdsverschil er wat mij betreft ook niet zo toe
Alle reacties Link kopieren
ja kutzooi, komt door de mobiel! Het ding post gewoon nog eens berichten van me, belachelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven