NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
ik bedoelde eigenlijk "net vrij na een lange relatie.. of een korte relatie.. " .. hoe lang?
Ik had een spannende man. Vind hem na 6 jaar nog spannend en dat is wederzijds maar wat hem spannend maakte was ook meteen de reden dat hij niet kon blijven. Vaag verhaal. Ik geloof verder niet in goede relaties.
rondkijken voor een relatie? Hoe gaat dat in z'n werk dan?
quote:Philein schreef op 16 november 2010 @ 01:40:

inderdaad. Wij geloven er niet meer in, he Aub?

Hoe kun je nu je hele leven slijten met dezelfde? Hoe houd je dat nou spannend? Niet dus.Ik geloof in trouw, maar ik geloof niet in monogamie.. dat zijn twee verschillende dingen..
Toen m'n relatie sneuvelde had ik eerst een momentje geen zin in relaties.. sv yep, relatie nope.. .. nu merk ik dat ik weer toe ben aan wat vastigheid.. dus ben op datingsites wat rond aan het kijken.. maar goed dat zijn bagger sites..
tja, wat is lang of kort Boog, vind ik totaal oninteressant. Interessanter was dat ik me een toekomst begon voor te stellen met hem en we daarin beide hard naar op weg waren, dat zei genoeg. Maar nu is het dus klaar. Jammer van de liefde, want die was en is er, maar het is tegelijkertijd gewoon misschien een onmogelijke liefde.

Spannende man Aub, tipje van de sluier? Was dat je Grote Liefde?
Ik geloof niet in contacten via datingsites. Iedereen zit zich daar beter voor te doen dan die is, of zit elkaar naar de mond te praten.

Ja Phil, hij is mijn grote liefde. Dat zal niet meer overgaan.
Ook een onmogelijke liefde noemen dan maar? Alsof er niet al genoeg van zijn.

KAK!
Jullie zijn wel erg somber hoor.. En ik dacht dat ik depri was.. .. Ik ben en blijf een optimist en ga er nog steeds vanuit dat het kan... ook al wordt ik over pak em beet twee weken 40..
Nou ja, de liefde was op zich niet onmogelijk. De bestendigheid was er vanwege externe factoren niet. Soms is liefde alleen niet genoeg.
Nee dat weet ik: houden van iemand is niet genoeg. En ach, depressief is niet het goede woord denk ik Boog. Vooral realistisch en dus optimistisch?
Laten we het zo stellen, ik ben niet van plan om de rest van m'n leven alleen te zijn.. totaal geen zin in..
En het ergste was, de seks was altijd perfect. Dat maakt dat ik niet veel hoop heb voor de toekomst. Heb het met andere mannen geprobeerd maar dat was het niet. SV's zijn ook alleen maar goed genoeg voor soms, die zou ik niet elke dag in m'n bed willen hebben, die zijn meer voor de periodieke basisbehoefte maar niet voor de dagelijkse heerlijkheid..
daarvoor vind ik mezelf niet leuk genoeg..
Aub:.. dan ben ik wel heel nieuwsgierig naar de externe factoren die ervoor zorgen dat jullie niet bij elkaar zijn..

en snap wat je bedoelt mbt sv's.. klopt.. om de doodsimpele reden dat ze geen passie aanwakkeren bij je.. dus dat is leuk als appetizer.. maar verveelt ook snel..
Als ik niet van iemand houd kan ik daar niet mee samenleven, dan erger ik me aan van alles. Dat is bij mij het verschil tussen liefde en seks.
Bij liefde erger je je niet aan die andere persoon?.. Dan denk ik dat er niet zoiets als echte liefde is..
Hoezo vind jij jezelf niet leuk genoeg, Boog. Wordt het dan geen tijd om aan jouw zelfbeeld te werken zodat je die dynamiek kunt uitstralen?
Ik erger me op den duur altijd aan iedereen. En ja. Dat ligt vast aan mij, dat geef ik toe.

Aub, je schrijft bijzonder over je GL, kan me voorstellen dat je 'm mist.
Bij mijn grote liefde trok ik heus wel eens mijn wenkbrauwen op, maar het samenwonen vond ik perfect, en hij ook.

Die externe factoren ga ik niet op het forum gooien, die vertel ik je wel prive, Phil.
Ja Boog, als jij een ander nodig hebt voor geluk, dan moet dat als eerst als de wiedeweer gaan veranderen.
Boog vroeg naar die factoren Aub, maar dank je wel.
Je ergert je per definitie regelmatig aan elkaar als je samenwoont.. want je ziet ook alles van elkaar.. op zich hoeft dat geen probleem te zijn.. En het is overigens niet zo dat ik niet alleen kan zijn of me in m'n eentje niet kan vermaken.. maar vind het met z'n tweeen een stuk gezelliger.. Je kan roepen wat je wil, maar mensen zijn sociale dieren.. we hebben elkaar nodig..
maar goed.. om een kort verhaal lang te maken..
Boog, wat jij schrijft snap ik wel maar ik ga niet voor 2nd best settelen omdat ik een sociaal dier ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven