postpakketje uit Engeland
dinsdag 16 november 2010 om 09:26
dinsdag 16 november 2010 om 09:31
quote:Medatative_rose schreef op 16 november 2010 @ 09:29:
Stuurt iemand ze op of een bedrijf?
Normaal tussen de 2-3 dagen als iemand ze voor je op de post doet.
Een bedrijf kan soms wel een week duren.Ik weet niet of hij het via zijn bedrijf heeft gedaan, maar een week zou ook nog net lukken, toch?
Stuurt iemand ze op of een bedrijf?
Normaal tussen de 2-3 dagen als iemand ze voor je op de post doet.
Een bedrijf kan soms wel een week duren.Ik weet niet of hij het via zijn bedrijf heeft gedaan, maar een week zou ook nog net lukken, toch?
dinsdag 16 november 2010 om 09:33
quote:heleen1234 schreef op 16 november 2010 @ 09:31:
[...]
Ik weet niet of hij het via zijn bedrijf heeft gedaan, maar een week zou ook nog net lukken, toch?
Ja, ik heb het nooit later dan een week gehad, eigenlijk altijd 2-3 dagen. Ik was zelf al vergeten te melden dat TNT staakt.
Misschien kun je gewoon je pakketje afhalen.
edit: met bedrijf bedoelde ik dus webshop
[...]
Ik weet niet of hij het via zijn bedrijf heeft gedaan, maar een week zou ook nog net lukken, toch?
Ja, ik heb het nooit later dan een week gehad, eigenlijk altijd 2-3 dagen. Ik was zelf al vergeten te melden dat TNT staakt.
Misschien kun je gewoon je pakketje afhalen.
edit: met bedrijf bedoelde ik dus webshop
dinsdag 16 november 2010 om 09:45
dinsdag 16 november 2010 om 09:50
quote:heleen1234 schreef op 16 november 2010 @ 09:45:
het is niet via een webshop, die wilden het niet naar NL sturen dus nu via een kennis in Londen.
Ik hoop gewoon dat het deze week nog komt, dan hoef ik me dáár iig niet meer druk over te maken. het is een jurk voor mijn zusje d'r bruiloft, heb een reserve jurk, maar hoop dat dat niet nodig is.Oh Heleen, het is toch niet dat geweldige bruine jurkje waar je naar op zoek was? Heb je hem toch gevonden?
het is niet via een webshop, die wilden het niet naar NL sturen dus nu via een kennis in Londen.
Ik hoop gewoon dat het deze week nog komt, dan hoef ik me dáár iig niet meer druk over te maken. het is een jurk voor mijn zusje d'r bruiloft, heb een reserve jurk, maar hoop dat dat niet nodig is.Oh Heleen, het is toch niet dat geweldige bruine jurkje waar je naar op zoek was? Heb je hem toch gevonden?
dinsdag 16 november 2010 om 09:53
quote:Medatative_rose schreef op 16 november 2010 @ 09:50:
[...]
Oh Heleen, het is toch niet dat geweldige bruine jurkje waar je naar op zoek was? Heb je hem toch gevonden?
JAAAA, het is gelukt, echt mega fijn. Heb het nu via een nichtje in Nieuw zeeland, die vroeger au pair in londen was. ik had de helpdesk gebeld en er kwam dus nog een kleine nalevering alleen voor UK. Dus nu via hulp vanuit de hele wereld!!!
MIJN JURK!!! (heb ook meteen gave schoenen voor erbij gekocht)
Dan heb ik dus drie superoutfits!!
[...]
Oh Heleen, het is toch niet dat geweldige bruine jurkje waar je naar op zoek was? Heb je hem toch gevonden?
JAAAA, het is gelukt, echt mega fijn. Heb het nu via een nichtje in Nieuw zeeland, die vroeger au pair in londen was. ik had de helpdesk gebeld en er kwam dus nog een kleine nalevering alleen voor UK. Dus nu via hulp vanuit de hele wereld!!!
dinsdag 16 november 2010 om 10:00
quote:heleen1234 schreef op 16 november 2010 @ 09:53:
[...]
Geweldig jurkje vind ik het, echt mijn stijl ook.
Heb enorm veel van die jurkjes, ik draag ze zelf veel voor mijn werk.
Toen ik in Londen was heb ik ook wat jurkjes bij die winkel gekocht. Voor dezelfde stijl probeer ik Mango nog wel eens binnen te lopen.(heel soms zit er wat tussen)
Ik ben blij dat je hem eindelijk hebt!
[...]
Geweldig jurkje vind ik het, echt mijn stijl ook.
Heb enorm veel van die jurkjes, ik draag ze zelf veel voor mijn werk.
Toen ik in Londen was heb ik ook wat jurkjes bij die winkel gekocht. Voor dezelfde stijl probeer ik Mango nog wel eens binnen te lopen.(heel soms zit er wat tussen)
Ik ben blij dat je hem eindelijk hebt!
dinsdag 16 november 2010 om 10:30
quote:heleen1234 schreef op 16 november 2010 @ 10:23:
Grappig MR, ik zag dit jurkje en was meteen zo verliefd.
Als ik zo brutaal mag zijn, wat vinden jullie qua panty?
Zwart met naad achter?
Zwart effen?
Huidskleur?
Taupeachtig?
of iets anders?
Heleen, met alles had ik je kunnen helpen behalve met een panty.
Ik heb een lichte carameltint van mijn vader gekregen, dus ik draag nooit panties.(ook niet als het koud is)
Ik zou het zo natuurlijk mogelijk houden, vind het namelijk bij het model jurk ook erg mooi.
Gewoon even uitproberen, alle kleuren even eronder en pick and choose.
Zwart is volgens mij te contrasterend, ook al zit het ook in je schoenen.
Grappig MR, ik zag dit jurkje en was meteen zo verliefd.
Als ik zo brutaal mag zijn, wat vinden jullie qua panty?
Zwart met naad achter?
Zwart effen?
Huidskleur?
Taupeachtig?
of iets anders?
Heleen, met alles had ik je kunnen helpen behalve met een panty.
Ik heb een lichte carameltint van mijn vader gekregen, dus ik draag nooit panties.(ook niet als het koud is)
Ik zou het zo natuurlijk mogelijk houden, vind het namelijk bij het model jurk ook erg mooi.
Gewoon even uitproberen, alle kleuren even eronder en pick and choose.
Zwart is volgens mij te contrasterend, ook al zit het ook in je schoenen.