postpakketje uit Engeland

16-11-2010 09:26 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand van jullie ervaring met het opsturen van een pakketje via de reguliere Engelse post?

Hoe lang duurt het voordat het in NL is?

(ik zit een beetje in de stress nl, heb de spullen volgende week donderdag nodig en het is gisteren op de post gegaan)
2-3 dagen? Als mijn vriend in Engeland iets opstuurt dan duurt het toch echt minstens 5 werkdagen. Een bedrijf gaat iets sneller.

Prachtige jurk trouwens. Wow!
Ah know`t, tha shunt
Zo min mogelijk qua panty! Gewoon een eenvoudig huidkleurtje denk ik! En als je echt iets wilt zou ik naar een taupe neigen idd, maar vooralsnog, naturel mooier!

Wat heb je de tweede dag aan?
ik krijg daar geen plaatjes van gevonden, maar Maxima kan jaloers zijn!

Ik ga qua panty's gewoon even passen, draag nooit panty's dus heb echt geen idee.
Ik sterf nu dus echt een duizend doden. Het pakketje is nog niet aangekomen. Wat een stress!!

Heb incl. vandaag nog twee en een halve dag, donderdag moet ik vroeg weg. Ow, ow, ow, stress!
Dat zeg ik. 2-3 dagen was nooit gelukt. Het zal vandaag of morgen wel komen, maar kan je ze niet even mailen/bellen om te informeren? Slimmer was natuurlijk geweest omdat vooraf te doen.
Emaille, ik kreeg het niet beter geregeld. Had zelf al aangegeven dat ik best flink wilde betalen voor de verzending (via dhl o.i.d.) maar verznder heeft het via de gewone post gedaan.

Alle hoop is op vandaag gericht, misschien wissel ik anders wel van outfit, dus de zaterdag jurk naar donderdag.
Het is nu kwart voor vier en officieel K*T, jurk is er dus niet op tijd. Ik BAAL! Zo dat is er ook weer even uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven