T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ai... da's wel lastig Inad... trapt hij er niet in als je het ergens doorheen doet?
Heb je het met een spuitje in de wangzak geprobeerd? Amoxiciline is ook zó goor, arme Mier!
1. mijn foon is dood

2. beterschap voor de zieken

3. pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Het is wel weer even wennen hoor, kind ligt er net in, hele huis ligt overhoop en ik wil er ook wel induiken nu. Ach het is al bijna weer zaterdag...

Heb nu maar even een gaasje over wond gedaan want vanochtend weer een kwartier drama om vastgeplakt hemd...

Trusten grrrrls
Kus voor Nemo en voor jou. Kan me voorstellen dat het even wennen is. Gewoon bende de bende laten, zeg ik

Kezz, jij bent echt zo vet cool en geweldig

Hamsterwangspuiten werkt! Hij probeert het nog steeds uit te spugen, maar dat lukt vanuit wang niet zo goed als vanuit voor in mond

Nu lekker zelf ziekendezielig zijn.
Ik spreek helaas uit ervaring, Inad. Maar wangzakspuiten (klinkt goor zeg! ) was hier ook dé truc!

Trav, hoe komt Nemo aan die wond? Klinkt ook wel heel pijnlijk. Zielig!
Niet alleen personalshopper, maar ook nog verpleegkundige assistente op afstand

Hoest met jouw mannen? Neem aan dat geen nieuws goed nieuws is en ze allebei gezond zijn?

Ik ga op de bank hangen
Hoe gaat het met de zieken?

Voor zover ik het snap duwde Nemo een kar en toen is hij precies op zijn scharminkelige heupbotje zonder spek een stukje achter de kar aan gesleept (ofzo ) Het was een beetje vaag verhaal. Maar wond zag er goed uit vanochtend, nog beetje troep eruit maar verder schoon.

Heb het vandaag al beter geregeld, we zijn nu al klaar met eten, had lekkere snelle couscous, I it.

Lekker vroeg naar bed met z'n allen
Couscous

Da's een goed idee om binnenkort weer eens te eten. Ik ben tegenwoordig zo inspiratieloos qua eten

Hamsterwangzakspuiten
Hier ook inspiratieloos. Couscous goed idee

Ex vond die snel-klaar-couscous niet te vreten, vond het net cup-a-soup Maar die was dan ook hele lekkere lang mee bezig couscous gewend

Hoor jij trouwens nog wel eens iets van Marlon, Trav?

Hier gaat het nu beter met contact en hij komt zijn afspraken ook wat beter na.
Nope nooit meer iets van gehoord. Fijn dat het bij jullie nu goed gaat, brengt hoop rust in de tent.

Lekker-lang-bezig-couscous lekker maar vind dit net zo goed hoor, lekker met merquezworstjes of gekruide kip. Soms zelfs met gehakt of spekjes, Nemo eet met couscous altijd bord leeg, maakt niet uit wat ik erdoor gooi dus is altijd de easy way out hier

Nu nog iets voor vanavond bedenken.
Fijn dat het met Chico beter gaat Inad. Trav, vraagt Nemo nog naar vader-dingen? Of is het helder in z'n hoofd?

Wij eten soep!
Hij vraagt af en toe nog weleens wat, maar heel relaxed nu allemaal.

Wij eten andijviestamp met feta!
Fijn dat het nu relaxed is. Heb je dus goed aangepakt

Lekker, andijviestamp! Wij aten spruitjesstamppot van de week, da's lekker!
Het kersverse dochtertje van Jan Smit. Ik vind het een scheetje!

Schattig
Maar ja, ik ben tegenwoordig een emotioneel weekdier als het over baby's gaat
Dat gaat nooit meer over hoor. Wen er maar aan!

Maar serieus, voor zo'n vers babietje is ze echt heel mooi. Mijn jongens waren de eerste 2 dagen best wel verkreukeld!
Spruitjesstamppot? Dat klinkt lekker! Wat gooi je daar allemaal door? Wij hadden vanavond ovenschotel met biefreepjes, prei, courgette, camembert en aardappel. Was ook lekker!
Ohja? Ik zie eigenlijk nooit zóveel pasgeboren baby's, maar Doperwtje was niet gekreukeld, maar meteen heel mooi (hoewel het op zich mogelijk is dat ik niet zó objectief ben over Doperwtje ). Ik was zelf wel als baby een beetje verkreukeld door vacuumpomptoestanden
Oh, dat klinkt ook lekker, met camembert!

Spruitjesstampot maak ik eigenlijk net als gewone stampot, maar ik stamp de spruitjes niet. Ik snij spruitjes doormidden, kook ze zodat ze beetgaar zijn, dan aardappels koken, stampen met beetje warme melk, peper en zout, uitgebakken spekjes erdoor heen, spruitjes erdoorheen. Op veel recepten doen ze trouwens ook appel, maar ik hou nooit zo van zoete dingen door warm eten:

http://www.ah.nl/recepten ... 910&rq=spruitjes+stamppot
Oh, dat lijkt me echt lekker! Juist wel met appel, dat ga ik proberen! Maar ik heb voor morgen eerst boerenkoolstamppot op het porgramma staan. Eigenlijk is dat het enige écht fijne aan de winter: winterkost!
Jaaaa ik heb ook zin in boerenkool! Wel al hutspot gegeten. I hutspot!
Ook leuk aan de winter: Doperwtje in z'n lieve fluffy winterjasje
Erwt

Leuke naam ook, Emma. Had iets meer palingerigs verwacht

Sleutels voor Dopje en AH dingen voor Nemo gaan morgen op de ost, aangezien ik koortsvrij ben en Mier ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven