NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Oeh, lekker zonnetje!



Glaasje wijn erbij? Kaarsje aan?
Alle reacties Link kopieren
voor Naoom, omdat ze zich niet zo happy voelt en zorgen maakt om vriend.



voor Zwup, omdat het niet mee zit met de groepsopdracht.



voor Zon, omdat ze zich zorgen maakt om vriendin en zich zo'n goede vriendin toont en omdat ze zo'n lekker geil wijf is
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomii schreef op 16 november 2010 @ 19:21:

[...]





Twissie taalpurissie
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Twissie
quote:Zwuppeliennn schreef op 16 november 2010 @ 19:29:

Oeh, lekker zonnetje!



Glaasje wijn erbij? Kaarsje aan?





Kaarsjes; check

wijn; niet in huis

maar wel; eetbare schoolkrijt!
Alle reacties Link kopieren
quote:EarthlyMatters schreef op 16 november 2010 @ 19:27:

Twis! haha, wel fijn zo'n vrouwenforum ... krijg je toch meer inzichten te verwerken ... wie weet, verliefd zijn is natuurlijk wel erg leuk! Hoe oud is de dame in kwestie? Wil je iets meer over haar vertellen?
I am surrounded by morons
quote:Twisted schreef op 16 november 2010 @ 19:29:

voor Naoom, omdat ze zich niet zo happy voelt en zorgen maakt om vriend.



voor Zwup, omdat het niet mee zit met de groepsopdracht.



voor Zon, omdat ze zich zorgen maakt om vriendin en zich zo'n goede vriendin toont en omdat ze zo'n lekker geil wijf isWat ben je toch een lieverd!!
Alle reacties Link kopieren
Dat is waar Twis, ik zit niet goed in mijn vel, maakt negatief, misschien nog wel meer dan normaal gesproken. Is alleen echt niet mijn bedoeling dat op anderen te projecteren. Het spijt me als dat dus wel zo overkomt.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Twis Ik voel me gelukkig echt een stuk beter dan vanmiddag en ben erg blij dat ik het hier allemaal neer kan plempen



Verliefdheid leuk?!? brrrrr. Ik ben alleen verliefd op t lijf en de sex van de nieuwste scharrel .. dat vind ik al meer dan genoeg verliefdheid
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 19:31:

[...]





Kaarsjes; check

wijn; niet in huis

maar wel; eetbare schoolkrijt!



Oeh, die zijn lekker Zonnie!



Ik heb net bij de appie jeugdsentiment gekocht



Alle reacties Link kopieren
Goeie avond Zonnetje, EM, Twis, Philein, Naomii, Zwup en Love !









*gaat bijlezen*
Hoi S.P.!



Die ken ik niet Zwup?
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 19:27:

Visite van vanavond gaat niet door, dus ik ga lekker...niks doen!



Haai Twis!



Hi Zon!



Lekker hè, zo'n onverwacht avondje niks doen. Dat had ik zondag. Jammer dat mijn eetdate niet doorging, maar zo'n avondje op de bank is ook goud waard
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Hoi SP!! Hoe is het met jou??
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 16 november 2010 @ 19:33:

Dat is waar Twis, ik zit niet goed in mijn vel, maakt negatief, misschien nog wel meer dan normaal gesproken. Is alleen echt niet mijn bedoeling dat op anderen te projecteren. Het spijt me als dat dus wel zo overkomt.Ook een voor jou, lieverd. Het is een kutperiode waar je doorheen moet.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 19:36:

Hoi S.P.!



Die ken ik niet Zwup?



Het is iets typisch Duits en sinds een tijdje hebben ze het ook in Nederland. In het koelschap naast de danoontjes.

Het is een heel dun laagje chocoladecake met een vulling van melkcrème.
Alle reacties Link kopieren
SP
SP!
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomii schreef op 16 november 2010 @ 19:34:

Dank je Twis Ik voel me gelukkig echt een stuk beter dan vanmiddag en ben erg blij dat ik het hier allemaal neer kan plempen



Gelukkig maar! NB'ers zijn er ook voor nare dingen hoor, tis niet allemaal maar lachen, gieren, brullen hier.



Verliefdheid leuk?!? brrrrr. Ik ben alleen verliefd op t lijf en de sex van de nieuwste scharrel .. dat vind ik al meer dan genoeg verliefdheid Ik snap wel wat je bedoelt. Verliefdheid kán heel frustrerend zijn. Als het niet wederzijds is bijvoorbeeld. Maar toch zou ik wel weer eens hoteldebotel willen zijn hoor. Komt niet zo vaak voor.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwuppeliennn schreef op 16 november 2010 @ 19:35:

[...]





Oeh, die zijn lekker Zonnie!



Ik heb net bij de appie jeugdsentiment gekocht



[afbeelding]Godskolere, ik ben echt gruwelijk ongesteld & craving for chocolate. Uiteraard heb ik niks in huis
I am surrounded by morons
quote:Zwuppeliennn schreef op 16 november 2010 @ 19:40:

[...]





Het is iets typisch Duits en sinds een tijdje hebben ze het ook in Nederland. In het koelschap naast de danoontjes.

Het is een heel dun laagje chocoladecake met een vulling van melkcrème.Waarom wist ik dat tot nu toe niet?!
Alle reacties Link kopieren
Hoi SP!
I am surrounded by morons
quote:Twisted schreef op 16 november 2010 @ 19:32:

[...]





Hoe oud is de dame in kwestie? Wil je iets meer over haar vertellen?Ik schat dat ze rond de veertig is (ben daar echt niet zo goed in). Ik moet wel eens met haar "samenwerken". Dus het is een vrij zakelijk contact.
Alle reacties Link kopieren
Weet ik niet Zonnie! Maar nu kun je dus heel hard naar de Appie rennen om ze ook te proberen Je bent er nog optijd achter



Twissie Heb je ook geen chocohagelslag ofzo? Pannenkoekenmix?
Als je het verliefd zijn "realistisch" kan houden, dan kan het bijna alleen maar leuk zijn ... je kan overal je voordeel uit halen. De energie die ik nu heb (en niet alleen van haar) kan ik goed focussen op mijn werk en studie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven