NB deel 16
dinsdag 16 november 2010 om 19:57
quote:EarthlyMatters schreef op 16 november 2010 @ 19:44:
[...]
Ik schat dat ze rond de veertig is (ben daar echt niet zo goed in). Ik moet wel eens met haar "samenwerken". Dus het is een vrij zakelijk contact.Je kent haar dus van werk? Niet om de pret te drukken, maar is dat handig? En hoe ga je het aanpakken? Ga je haar het hof maken?
[...]
Ik schat dat ze rond de veertig is (ben daar echt niet zo goed in). Ik moet wel eens met haar "samenwerken". Dus het is een vrij zakelijk contact.Je kent haar dus van werk? Niet om de pret te drukken, maar is dat handig? En hoe ga je het aanpakken? Ga je haar het hof maken?
I am surrounded by morons
dinsdag 16 november 2010 om 19:59
quote:Sophiepapa schreef op 16 november 2010 @ 19:48:
[...]
Goed Naomii, dank je wel
Vrijdag ga ik uit eten met wat studievrienden en mijn dochter is uitgenodigd voor een verjaardagspartijtje van een klasgenootje.Kun je in januari niet ook een 'etentje met studievrienden' hebben? En dan ga je stiekem aan de zuip met je nb-vrienden. Ik vind het zelf een puik plan
[...]
Goed Naomii, dank je wel
Vrijdag ga ik uit eten met wat studievrienden en mijn dochter is uitgenodigd voor een verjaardagspartijtje van een klasgenootje.Kun je in januari niet ook een 'etentje met studievrienden' hebben? En dan ga je stiekem aan de zuip met je nb-vrienden. Ik vind het zelf een puik plan
I am surrounded by morons
dinsdag 16 november 2010 om 20:11
quote:Twisted schreef op 16 november 2010 @ 19:57:
[...]
Je kent haar dus van werk? Niet om de pret te drukken, maar is dat handig? En hoe ga je het aanpakken? Ga je haar het hof maken? Handig? Nee, want het contact zal erg miniem zijn de komende tijd. Sociaal borrelen is er niet bij en zal ook niet zomaar gebeuren de komende tijd. Heb haar nu een paar keer ontmoet en meer dan gebruikelijk gesproken gezien de werksituatie en ik ben daarin ook vrij persoonlijk geweest, over mezelf en over haar. We hebben wel indruk op elkaar gemaakt (al is het op kleine schaal) .. dus hoe ik het ga aanpakken? Als ik haar zie, probeer ik het persoonlijk te houden ... dat werkt goed.
[...]
Je kent haar dus van werk? Niet om de pret te drukken, maar is dat handig? En hoe ga je het aanpakken? Ga je haar het hof maken? Handig? Nee, want het contact zal erg miniem zijn de komende tijd. Sociaal borrelen is er niet bij en zal ook niet zomaar gebeuren de komende tijd. Heb haar nu een paar keer ontmoet en meer dan gebruikelijk gesproken gezien de werksituatie en ik ben daarin ook vrij persoonlijk geweest, over mezelf en over haar. We hebben wel indruk op elkaar gemaakt (al is het op kleine schaal) .. dus hoe ik het ga aanpakken? Als ik haar zie, probeer ik het persoonlijk te houden ... dat werkt goed.