NB deel 16
dinsdag 16 november 2010 om 17:58
Haha, weet niet hoor, Phil. Mijn leven hoeft voor jou niet leuk te zijn, maar ik ben er heel blij mee. Naomii, hoef jou toch niet meer te vertellen wat ik IRL doe .. je weet toch! Al moet ik zeggen dat het contact met die oudere vrouw laatst wel erg aangenaam was ... ben benieuwd of dat een x of ks gaat worden...
dinsdag 16 november 2010 om 18:34
quote:Naomii schreef op 16 november 2010 @ 13:42:
Hoi hoi
Ik ben weer op mijn werk, concentreren is erg vermoeiend vandaag. Ik had me erg verheugd op mijn uitgebreide date van donderdag maar die gaat helaas niet door (door privé omstandigheden aan zijn kant) ... daar gaat mijn heerlijke afleiding!! Verder gaat het vandaag gewoon zwaar ^#$ Ik had gehoopt dat ik me beter zou voelen na een nacht slaap maar het is alleen maar erger geworden
Engel, sterkte met wachten! Ik hoop dat de medicijnen voldoende helpen in de tussentijd. Is er geen ziekenhuis waar de wachtlijst minder lang is?
Phil, 3 kwartier wachten is stom!!
Hoi hoi
Ik ben weer op mijn werk, concentreren is erg vermoeiend vandaag. Ik had me erg verheugd op mijn uitgebreide date van donderdag maar die gaat helaas niet door (door privé omstandigheden aan zijn kant) ... daar gaat mijn heerlijke afleiding!! Verder gaat het vandaag gewoon zwaar ^#$ Ik had gehoopt dat ik me beter zou voelen na een nacht slaap maar het is alleen maar erger geworden
Engel, sterkte met wachten! Ik hoop dat de medicijnen voldoende helpen in de tussentijd. Is er geen ziekenhuis waar de wachtlijst minder lang is?
Phil, 3 kwartier wachten is stom!!
dinsdag 16 november 2010 om 18:37
dinsdag 16 november 2010 om 18:43
Heee Zwup!!
Ja, ik voel me vanavond al een stuk beter! Forum, msn met een vriend, lekkere muziek ..... ik ben wel weer rustig, gewoon maar accepteren dat ik er niet doorheen kom bij hem en hem vrijdag in het ziekenhuis opwachten!
Wat stom van die groepsopdracht!! Kan je hem niet in je eentje maken en met alleen jouw naam erop inleveren?
Ja, ik voel me vanavond al een stuk beter! Forum, msn met een vriend, lekkere muziek ..... ik ben wel weer rustig, gewoon maar accepteren dat ik er niet doorheen kom bij hem en hem vrijdag in het ziekenhuis opwachten!
Wat stom van die groepsopdracht!! Kan je hem niet in je eentje maken en met alleen jouw naam erop inleveren?
dinsdag 16 november 2010 om 18:44
quote:Philein schreef op 16 november 2010 @ 16:59:
Gemeen ben ik he? En ja, ontzettend irritant als mensen je corrigeren op je Nederlands. Vind ik ook.
Maar vertel eens, hoe is het verder?
Nee, is niet gemeen van je. Ik vind het alleen ontzettend irritant alleen dat jij hieraan stoort.Sorry hoor, maar hiervan raak ik over de zeik.
Lekker belangrijk toch of niet?? Ik schrijf bewust sex met een x omdat het voor mij ook een soort betekenis aan zit. Namelijk een soort vrijheid en eigenwijsheid. Ik doe waar ik zin in heb en waar ik me goed bij voel. En dat is dan het schrijven van sex met een x.
Zo!
(ik denk overigens dat ik er later hierop terug kom, want zit nu middenin college en kan momenteel ook niet meer helder nadenken.....)
Gemeen ben ik he? En ja, ontzettend irritant als mensen je corrigeren op je Nederlands. Vind ik ook.
Maar vertel eens, hoe is het verder?
Nee, is niet gemeen van je. Ik vind het alleen ontzettend irritant alleen dat jij hieraan stoort.Sorry hoor, maar hiervan raak ik over de zeik.
Lekker belangrijk toch of niet?? Ik schrijf bewust sex met een x omdat het voor mij ook een soort betekenis aan zit. Namelijk een soort vrijheid en eigenwijsheid. Ik doe waar ik zin in heb en waar ik me goed bij voel. En dat is dan het schrijven van sex met een x.
Zo!
(ik denk overigens dat ik er later hierop terug kom, want zit nu middenin college en kan momenteel ook niet meer helder nadenken.....)