NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
Whaha, ik ben jaloers op je, echt.
Haha, weet niet hoor, Phil. Mijn leven hoeft voor jou niet leuk te zijn, maar ik ben er heel blij mee. Naomii, hoef jou toch niet meer te vertellen wat ik IRL doe .. je weet toch! Al moet ik zeggen dat het contact met die oudere vrouw laatst wel erg aangenaam was ... ben benieuwd of dat een x of ks gaat worden...
Oh, maar ik heb natuurlijk ook geen flauw benul hoe jouw leven er verder uitziet EM, maar ondanks dat ben ik wel blij voor jou dat jij blij bent. Snap je?
Vind ik ook fijn te horen E.M. (ben je niet stiekem verliefd op iemand?)
OWWWWWW!!!! Ja daar kan je vrolijk van worden he EM

Gaat worden, EM? Ben je altijd zo sloom
Ik snap het, Phil.

Dat is altijd een goede vraag, Zon. Moet wel zeggen dat ik die vrouw wel heel bijzonder vind ... al hebben we nog maar twee keer kort contact gehad, met een keer een (bewuste?) aanraking.
Al 11 (10 vooruit) minuten geen reactie, Naomii. Wie is er nu sloom?
JIJ!!!
En ik wil ook antwoord op mijn vraag E.M.
Lezen Zon, post van 18:11
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 18:23:

En ik wil ook antwoord op mijn vraag E.M.
quote:Naomii schreef op 16 november 2010 @ 18:23:

JIJ!!!lol ... make me faster you!
quote:boogster schreef op 16 november 2010 @ 01:43:

[...]

Ik geloof in trouw, maar ik geloof niet in monogamie.. dat zijn twee verschillende dingen..
quote:Aubrey schreef op 16 november 2010 @ 02:24:

Oh, ik kan heel makkelijk verliefd worden, daar is weinig voor nodig. En dan kan het helemaal geweldig zijn. Maar om het dan door te zetten naar iets serieus....Oh wat herkenbaar!!
Sorry...helemaal niet gezien...

Enne...wat heerlijk E.M.!
quote:Naomii schreef op 16 november 2010 @ 13:42:

Hoi hoi

Ik ben weer op mijn werk, concentreren is erg vermoeiend vandaag. Ik had me erg verheugd op mijn uitgebreide date van donderdag maar die gaat helaas niet door (door privé omstandigheden aan zijn kant) ... daar gaat mijn heerlijke afleiding!! Verder gaat het vandaag gewoon zwaar ^#$ Ik had gehoopt dat ik me beter zou voelen na een nacht slaap maar het is alleen maar erger geworden

Engel, sterkte met wachten! Ik hoop dat de medicijnen voldoende helpen in de tussentijd. Is er geen ziekenhuis waar de wachtlijst minder lang is?

Phil, 3 kwartier wachten is stom!!
quote:Philein schreef op 16 november 2010 @ 16:53:

Goh Love, heb je je onderschrift veranderd? Sex is met een k.

Nee Phil Zoals ie nu staat, stond ie altijd al.

En bij mij wordt sex geschreven met een x.....

Overigens bedoel je sex met een ks, want anders staat er sek
Hoi Love, lieverd!!

EM, gewoon 80% van het geouwehoer skippen. Dan ben je een stuk sneller. Ze is vast wel wat gewend op haar leeftijd
Een dikke knuffel voor iedereen

Mag ik even stampvoeten? Er is dus gewoon nog steeds geen concrete afspraak gemaakt voor die opdracht : -@ Heb net college gehad en daar zijn ze gewoon tussenuit gepiept
Tja, de s spreekt je al uit bij de x, dus dat leek me duidelijk

Maar goed.
Noompje, hoe is het met jou? Heb je het nare gevoel al wat af kunnen schudden?
Heee Zwup!!

Ja, ik voel me vanavond al een stuk beter! Forum, msn met een vriend, lekkere muziek ..... ik ben wel weer rustig, gewoon maar accepteren dat ik er niet doorheen kom bij hem en hem vrijdag in het ziekenhuis opwachten!

Wat stom van die groepsopdracht!! Kan je hem niet in je eentje maken en met alleen jouw naam erop inleveren?
quote:Philein schreef op 16 november 2010 @ 16:59:

Gemeen ben ik he? En ja, ontzettend irritant als mensen je corrigeren op je Nederlands. Vind ik ook.

Maar vertel eens, hoe is het verder?

Nee, is niet gemeen van je. Ik vind het alleen ontzettend irritant alleen dat jij hieraan stoort.Sorry hoor, maar hiervan raak ik over de zeik.

Lekker belangrijk toch of niet?? Ik schrijf bewust sex met een x omdat het voor mij ook een soort betekenis aan zit. Namelijk een soort vrijheid en eigenwijsheid. Ik doe waar ik zin in heb en waar ik me goed bij voel. En dat is dan het schrijven van sex met een x.

Zo!

(ik denk overigens dat ik er later hierop terug kom, want zit nu middenin college en kan momenteel ook niet meer helder nadenken.....)
Wat fijn dat je je al wat beter voelt

Fijn dat je weet hoe laat hij waar moet zijn....dan kan je er iid toch voor hem zijn. Lief van je

Het is een presentatie dus het is nogal lastig om dat op die manier te doen
Geeft niet, Zon. Een heerlijk en vooral verrassend gevoel ... misschien is het alleen mijn verbeelding .. we zullen zien. Dingen skippen is moeilijk .. ga haar heel weinig zien de komende tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven