Autoradio

17-11-2010 18:11 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik het hier goed plaats, maar ik ben op zoek naar handige vrouwen! Die zullen er toch ook wel zijn hoop ik? ;)

Ik heb voor het eerst een auto`tje en daar zit nog een oude cassettespeler in. Ik wil hier graag een nieuwe autoradio met cd in laten zetten. Nu is mijn huidige speler vrij groot en die nieuwe spelertjes zijn heel smal (moeilijk uit te leggen). Hoe wordt die ruimte opgevuld? Heeft iemand een idee?

Ik wil namelijk gaan kijken naar een leuke auto radio, maar weet echt niet waar ik naar moet zoeken!

Alvast bedankt!
Plaats es een foto! Is veel duidelijker adviseren
Haha, ik heb al zitten kijken naar een foto, kan niks soortgelijks vinden.

Een soort van dit:

Ik wil er dit graag in:

http://i01.twenga.com/auto-motor/autora ... 9195vb.png
Ik heb er ook niet veel verstand van, maar dit ziet er niet uit als een autoradio die te vervangen is. Dit is een merkloze die standaard in de auto zit. Er zit volgens mij geen voorbereiding voor een inbouw-radio.
Home is where your wifi connects automatically.
Ja, ik begreep ook al dat het een ingebouwde is. Toen ik hem kocht stond er wel dat er een autoradio voorbereiding in zat. Betekent dit dat ik toch maar met cassettebandjes voor de radio moet gaan zitten om op te nemen?
Wij hebben pas geleden de standaard ingebouwde autoradio ook vervangen door een "eigen" autoradio. Man heeft toen een radio frame besteld. Even googlen op je auto + type en radio frame.
Nike, dat klinkt als een goede optie!

Dat is inderdaad waar mijn probleem een beetje zat.

Heb wel even informatie opgevraagd bij mijn garage hoeveel inbouwen evt. kost.

Dan kan ik een afweging maken met of ik het zal laten doen door de garage of door een kennis.

In ieder geval bedankt voor de reacties!
Je kunt ook een cassette kopen waaraan je je eigen I-pod of MP3 speler kan pluggen. Die cassette stop je dan in de cassettespeler. Zal even kijken of ik hem voor je kan vinden.

Edit: Deze bedoel ik. Is volgens mij te koop bij de Mediamarkt (van het merk Belkin).

klik
Er bestaan adapters, een dummy casette met een aansluiting voor een mp3 speler, zoals deze: klik

Misschien is dit iets?
Dat is ook een mooie goedkope oplossing!

Ik zal daar inderdaad eens even naar kijken!

Wel eerst even kijken of de cassetes het sowieso wel doen

Bedankt!
die van Tegucigalpa is goedkoper !
quote:Eternal_Sunshine schreef op 17 november 2010 @ 18:11:

Ik weet niet of ik het hier goed plaats, maar ik ben op zoek naar handige vrouwen! Die zullen er toch ook wel zijn hoop ik? ;)

Ach wat jammer nou, laat ik nou net een man zijn.....

Helaas dus geen advies
Hahaha, heeeeel flauw

Of weet je het gewoon niet en probeer je er omheen te praten? ;)
Haha Xander, precies dat dacht ik -maar dan andersom- toen er laatst om een handige man met verstand van microfoons werd gevraagd. De spreekster heeft de hele avond moeten schreeuwen

Inderdaad een framepje erom. Zijn je boxen wel OK? Anders heb je nog niks.
quote:Eternal_Sunshine schreef op 17 november 2010 @ 19:27:

Hahaha, heeeeel flauw

Of weet je het gewoon niet en probeer je er omheen te praten? ;)

Ik praat altijd om de dingen heen

Leuk radiootje heb je op het oog, die past zeker in je auto hoor...de uitsparing heeft veelal een standaard maat, en de autoradioaansluiting is ook Europees standaard. Je kan het evt. zelf wel doen
quote:yette schreef op 17 november 2010 @ 19:42:

Haha Xander, precies dat dacht ik -maar dan andersom- toen er laatst om een handige man met verstand van microfoons werd gevraagd. De spreekster heeft de hele avond moeten schreeuwen

Yette, de boxen zijn inderdaad prima! Daar is niets mis mee!

Xander, bedankt voor je reactie! ik ga er zelf maar niet aan zitten, vind dat net iets te link.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven