Cheers, mate...
donderdag 16 september 2010 om 20:59
De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.
Voor de stamgasten en de meelezers.
Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.
Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.
Voor het hapje bij het drankje.
Voor lief en voor leed.
Voor dansen en stomen.
Voor huilen en heulen.
Voor woede, voor wensen.
Voor grappen en grollen.
Voor de vriendschap.
Voor het delen, het geven en het nemen.
Voor elkaar.
Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
donderdag 18 november 2010 om 00:58
Vriendin belde maandag. Ga je mee naar Harry Potter. Nou, best. Wanneer? Nou, morgen. Hoe laat dan? Om 00.01. Oh. Waar?
Deventer.
**woehahaha**
Die had er even niet bij stil gestaan dat zij misschien wat vrije dagen heeft, maar dat schoolgaand kroost zich daar niet zoveel van aantrekt. En dat ik niet tot half drie in een bios in deventer kan gaan zitten, en dan nog terugrijden, en dan het kroost de volgende ochtend om 0700 kan verwelkomen bij het opstaan.
Oh ja. Dan maar Apeldoorn
Zij woont trouwens vlakbij jou, Pimpel.
Mijn kroost is echt braaf, die doen niet aan name-calling. Te braaf voor woorden.
Deventer.
**woehahaha**
Die had er even niet bij stil gestaan dat zij misschien wat vrije dagen heeft, maar dat schoolgaand kroost zich daar niet zoveel van aantrekt. En dat ik niet tot half drie in een bios in deventer kan gaan zitten, en dan nog terugrijden, en dan het kroost de volgende ochtend om 0700 kan verwelkomen bij het opstaan.
Oh ja. Dan maar Apeldoorn
Zij woont trouwens vlakbij jou, Pimpel.
Mijn kroost is echt braaf, die doen niet aan name-calling. Te braaf voor woorden.
donderdag 18 november 2010 om 01:03
donderdag 18 november 2010 om 01:05
Ja, ook nog een vervolg. En ik vind het leuk! Ik vind de boeken leuk, ik vind de films leuk en ik vind het enthousiasme van mijn blagen op de boeken en films nog leuker en zeer aanstekelijk.
Tja, kut en shit mogen ze hier ook niet zeggen (ik wel) maar hoer tegen je zus is toch echt echt echt echt een brug (of 10) te ver.
Deventer is ook dichtbij. Hier was vannacht ook de premiere, maar kon niet. En wees welkom als je eens niet hoeft te rijden.
Ben nu wel benieuwd waar vriendin woont en of ik haar ken. (Tis tenslotte net een durrep hier )
Tja, kut en shit mogen ze hier ook niet zeggen (ik wel) maar hoer tegen je zus is toch echt echt echt echt een brug (of 10) te ver.
Deventer is ook dichtbij. Hier was vannacht ook de premiere, maar kon niet. En wees welkom als je eens niet hoeft te rijden.
Ben nu wel benieuwd waar vriendin woont en of ik haar ken. (Tis tenslotte net een durrep hier )
donderdag 18 november 2010 om 01:07
quote:pimpel schreef op 18 november 2010 @ 01:05:
Ja, ook nog een vervolg. En ik vind het leuk! Ik vind de boeken leuk, ik vind de films leuk en ik vind het enthousiasme van mijn blagen op de boeken en films nog leuker en zeer aanstekelijk.
Ben nu wel benieuwd waar vriendin woont en of ik haar ken. (Tis tenslotte net een durrep hier )Ze woont in M, een dorp in de buurt. Sport heel veel. Heeft beeldig figuur, en een audi TT cabrio. **kwijlt**
Ben nu wel benieuwd waar vriendin woont en of ik haar ken. (Tis tenslotte net een durrep hier )Ze woont in M, een dorp in de buurt. Sport heel veel. Heeft beeldig figuur, en een audi TT cabrio. **kwijlt**
donderdag 18 november 2010 om 01:15
Over bed gesproken. Heb de laatste tijd steeds "discussie" met Pompel, die werkt nu ver weg (tijdelijk?) en moet om 6 uur weg en wil dus om 11 uur ofzo naar bed. Ik niet. En dat neemt ie me kwalijk. Elke avond opnieuw. Zeer vermoeiend. Ik slaap niet voor 1 uur. En neuken doen we toch beneden. Wat moet ik dan in GODSNAAM in bed om 11 uur???
Maar ja, hij vindt dus dat ik dat moet doen.
Maar ja, hij vindt dus dat ik dat moet doen.
donderdag 18 november 2010 om 01:20