Cheers, mate...

16-09-2010 20:59 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.

Voor de stamgasten en de meelezers.

Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.

Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.

Voor het hapje bij het drankje.

Voor lief en voor leed.

Voor dansen en stomen.

Voor huilen en heulen.

Voor woede, voor wensen.

Voor grappen en grollen.

Voor de vriendschap.

Voor het delen, het geven en het nemen.

Voor elkaar.

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
Gewoon een glas melk achteraf (beter vooraf, maar ja, te laat lijkt me) drinken. Droogt je maag niet zo uit.

Als je melk mag dan he, van het consternatieburo.
Nee, dan thee, of een augurk. Mag Chip al wijn van het CB?
Hebben ze niks over gezegd.

Ik ga het gelijk morgenochtend invoeren.

(Denk: ik lig in bed, met ochtendhumeur, ik hou mijn rechterhand op voor ontvangst van verse koffie, wijs met mijn linkerhand richting wijnrek en dan richting Chip, doe dan een sloknemenbeweging, en zie door mijn spleetjes van ogen Kman eerst een groot roze vraagteken krijgen, waarna een paar seconde geheel leveloos voor zich uit staart, om vervolgens het kwartje te zien vallen dat hij die combi ook een waanzinnig plan vindt, en vertrekt met een fles onder zijn arm naar de ontbijtaanrecht terwijl ik mijn koffie drink)
Ik gaap. Dus ik ga maar eens richting bed.

Nu is het wel bedtijd voor me.

Truste ladiedaaas!
Ik kan in 1x wat Tila in 2x doet!

SCORE!
Trutse!
Trut?se?

Que?

Hoe dan?

Ik zeg toch net dat ie slaapt.

Goedemorgen Ladies

Nog wat geslapen vannacht?

Ik wilde net gaan vragen naar de verhalen van Toet, maar die zijn dus net ingeleverd. Top! En spannend

En ik weet niet of ik de laatste HP film leuk vind. Ik weet wel dat ik deel 3 tm 5 of 6 té overdreven vind. En ver van het boek af en dat vind ik echt storen. En ik denk dat ik dit deel pas wil zien als het volgende deel ook uit is. Is echt niet leuk, om te moeten wachten op volgend deel. Hoewel ik natuurlijk heel goed weet wat er staat te gebeuren.

LE wil trouwens niet naar gymnasium, omdat ie dan Grieks en Latijn moet doen en dat vindt hij onzin. En hij hoeft ook echt niet, want eerlijk, wat is nou hét verschil tussen VWO en Gym? Alleen die twee klassieke talen? En stel me bij het Gym altijd hele serieuze kinderen voor, iets wat LE totaaaal niet is. Die is met voetbal bezig, floddert door het beetje huiswerk heen dat hij op school heeft en is met voetbal bezig. Of de Wii of DS. Ofzo. En dan wil hij ook nog wel eens een metershoge robot in elkaar knutselen, van ranjaflessen en dozen.

(en heel veel plakband)

Bovendien wilde hij graag naar de school van LD (die is dichtbij, gelukkig) want daar gaat een vriendje ook heen, en dan kunnen ze samenfietsen. Vriendje gaat naar VMBO

Oh. ik moet weg, zie ik

toedels
Later is nu
Jullie waren er getuige van, toch? Dat ik op tijd wilde gaan slapen?

Gaat het kroost morren en klagen.

Daar ben ik niet voor gemaakt.

Koffie dus.
Mogguh.

Wat een gezelligheid gisteravond. Mooi.

Vervelend dat je nog niets gehoord hebt van de neuroloog Dream.

Chip te dik.

Wat zal ik eens gaan doen vandaag?

-kinderopvangtoeslag 2009 belastingformulierding regelen

- bedden verschonen

- was vouwen

- opruimen (iemand mijn eettafel gezien?)

- niks
Heeft er iemand koffie? Wil er iemand koffie? Gisteravond tot te laat gewerkt (was ik nou nog maar Kroeg in gedoken...) en vanochtend veel te vroeg wakker. Waardoor stikchagrijnig tegen de meiden (erger dan normaal, en normaal is het al vrij erg). Ach ja, zo gaat het. Morgen is GG er weer - helaas pas na de ochtendstress. Mag hij meteen met jetlag en al een studiedag van Dot's school opvangen.

Ik hou ook van Potter, vooral de boeken, de films gaan me tikkie te rap maar toch ook nog steeds leuk.

Constipatieburo. Ben toch blij dat ik daarvan af ben. Je zou je (man) om minder later steriliseren.

Neuken jullie altijd beneden Pimpel? Waarom is dat eigenlijk?
De wijn in de minikman brengen is niet gelukt.

Chocola van de Sint hielp ook.

Zou ze dan toch een beetje van mij zijn?

Onee, tuurlijk niet, want als er iémand een chocomonster is (als in zelfs pure choc tot 99% bittere bullshit) dan ik het de papa wel.

Die overigens nog steeds gestopt is met roken. Wat reuzeknap is, want die werd met een sigaret in zijn mond geboren.

Ik niet hoor.

Ik bedoel, je moet niet overdrijven.
Koffie dus.

(woehaha, heel toevallig van een stoppen met roken site)
quote:lilian02 schreef op 18 november 2010 @ 09:28:

Constipatieburo. Ben toch blij dat ik daarvan af ben. Je zou je (man) om minder later steriliseren.

Neuken jullie altijd beneden Pimpel? Waarom is dat eigenlijk?

Dubbelproest!

Hier heeft de vaatwasser net kortslouiting gemaakt, verdomme. Dat betekent afwassen tot maandag en daar ben ik te lui voor. Maandag komt de monteur (ik tiepte eerst konteur..... ). Ben benieuwd of die een lekker kontje heeft dus.

~trekt de gordijnen open, bakt een paracetamoltaart en gaat weer achter het bureau zitten~

Beterschap Pim, zorg goed voor jezelf mop. Misschien he, vindt Pom het wel fijn om af en toe lepeltje-lepeltje met zijn prachtige vrouw te liggen? Het is niet ondenkbaar, denk ik zo. Zeg maar.
Nou, dan doet hij dat toch 's morgens? Doen wij ook, aangezien IK er altijd vroeg inlig (normaliter) en Elvis later.(maarja, dan kom ik nog wel eens -bijna- te laat op het werk... da's dan weer jammer)

~neemt dankbaar een stukje paracetamoltaart~

Balen zeg, zolang afwassen!
Later is nu
**zet een lading plastic bordjes, bekertjes en bestekjes bij Bloes neer, alsook een berg magnetronmaaltijden in wegwerpbakjes**
Ik kijk koffietijd. *haartjes omhoog*

Je kunt bij libelle op cursus. *haartjes nog verder omhoog*
En wat leer je dan bij Libelle? Kabeltruien breien, zodat je als gezin hiermee gezien kan worden, voor de open haard? Zéker wanneer de buren gluren zo rond de kerst, lijkt me dat een nobel streven!

Even vraagje tussendoor: wat gebruiken zwangere vrouwen zoal tegen ochtendmisselijkheid? IK kwam niet verder dan beschuitje + kaas, mijn recept. Ik vraag dit voor LD, die NIET zwanger is (zou ze daar ook op getest zijn, vraag ik mij af?) maar dus vooral 's morgens erg misselijk.

Om op Kjongs vraag van gisteren geloof ik terug te komen: LD was de weekenden beter dan door de weeks, maar dat was afgelopen weekend niet meer zo. Ging ze echt 's middags weer naar bed.
Later is nu
Dubbelzoute drop. Waar mijn britse zwangere vriendinnnen dan weer reuze misselijk van werden, het idee alleen al dat je dat in je mond zou stoppen, maar goed, dat was hèt middel.
Melk.

Of als het erg was, dikke vanille vla.

(Mag vast niet van het consulatieburo, maar hey, je kunt haar moeilijk gelijk aan de jenever zetten. Bovendien is dat in een zwangerschap-sverschijnselensituatie- sowieso niet aan te raden, jenever.)

En als het echt heel heel heel erg was (het was tenslotte bij LaChipa het ergst in de laatste 3 maanden. Mijn got, ik ga haar met terugwerkende kracht nog om geselen) dan ging ik gewoon aan de Rennie.

(Mocht natuurlijk van niemand. Maar je moet toch wat? Ze heeft er in elk geval geen ADHD aan over gehouden. Misschien moet ik eens een theorietje opperen ergens, dat er meer Rennie geknaagd moet worden tijdens de zwangerschap)

En Libellecursus...

~gaat aan de vanillevla~
Heeft Oudste Bloes daarom ADD?? *slaat zichzelf voor de kop* Ik heb ook maagzuurremmers geslikt tijdens de zwangerschap.....
Ik niet Bloes. En tóch ADHD hier. *confused*

Mijn moeder was heel praktisch Dream. Bij koorts was ik ziek. Of bij overgeven of één of ander aantoonbaar beessie in bloed. En verder: hups naar school. Ik snap natuurlijk dat al het lichamelijke uitgesloten moet worden, maar als ze nu ook niet opknapt, kan ze dan niet gewoon brak op school gaan zitten? Afleiding, aansluiting bij de groep, etc. Ik ben geen arts en geen psycholoog, maar thuis blijven levert dus sowieso geen verbetering op.(Tenzij ze echt niet naar school wil natuurlijk, dan is thuis blijven een hele verbetering....)

Ik wil je echt niet voor het hoofd stoten lieve Dream. Ik zou denk ik net als jij ook echt niet weten hoe je hiermee om moet gaan. Én me inderdaad net als jij flinke zorgen maken...

Stomme vraag: is haar ontlasting onderzocht? Toen Mootje ook steeds kwakkelde en uiteindelijk zelfs een paar dagen in het ziekenhuis belandde, bleek hij een amoebe in zijn darmen te hebben. Veel kinderen hebben daar weinig tot geen last van. Mootjes arts wilde toch behandelen, gewoon omdat hij wilde uitsluiten dat dat beestje zoveel klachten kon veroorzaken en hij Mootje zou doorsturen naar de psych. Mootje kreeg pillen en verhip, binnen een paar dagen waren de klachten weg.
Eh nee, ontlasting is niet onderzocht. En ik was altijd net zo als je moeder, maar LD trekt het echt niet meer, kennelijk. Ze wíl wel, zegt ze. Dat van dat thuisblijven, zeggen wij haar ook dagelijks. Ze heeft af en toe trouwens wél verhoging. Enneh.. ik ben nu ook met koppijn thuis.. brak op het werk zitten trek ik niet meer.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven