internet en tv, bij wie?

18-11-2010 15:53 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
He hallo, ik ben Emmy en ik ben nieuw hier en ik heb me aangemeld omdat ik dit een leuke site vind, en omdat ik een vraag wilde stellen over internet en tv pakketten. Ik ben voor thuis namelijk op zoek naar een nieuw abonnement/pakket alleen ik ben niet zo heel erg thuis in die wereld. Ik heb een beetje rondgekeken en ik vond deze info site, maar die is niet heel erg volledig (ik zie niet alle namen die ik wel s gehoord heb) en ik wil toch een juiste beslissing nemen aangezien er nogal wat kan schelen aan de aanbieders van tegenwoordig... Hebben jullie ideeen/suggesties? Hoor ze graag. Groetjes
Ik ben erg tevreden over mijn pakket internet+belle+televisie van KPN. Aanrader is de interactieve tv (opnemen, afspelen, terugkijken).

Succes!
Ik ben erg blij met tele 2, ze zijn goed en op dit moment de goedkoopste op de markt.
Oh ik dacht bij de topictitel...

"internet en tv, bij wie?"

nou gewoon thuis, waarom zou je voor internet en tv naar iemand anders gaan..

(toe aan weekend denk ik)
Ik heb UPC, ik hoorde veel negatieve verhalen maar heb toch maar de gok genomen omdat ik anders digitale tv van KPN moest afnemen en daar zaten niet de zenders bij die ik wilde.

Ik heb digitale tv+internet+telefonie, betaal 45,- p/m, ik heb ook nog dvr(opnemen,pauzeren etc)

Ik heb nog geen problemen gehad, heb het nu 2 jaar.
quote:liesse schreef op 18 november 2010 @ 16:14:

Ik ben erg tevreden over mijn pakket internet+belle+televisie van KPN. Aanrader is de interactieve tv (opnemen, afspelen, terugkijken).

Succes!Hhahah wel een beetje verslavend,opnemen etc soms ben ik gewoon films aan het kijken en wil ik vooruitspoelen, dan kan het niet, vergeet gewoon dat het dus niet opgenomen of gepauzeerd is
Ik heb Ziggo icm met interactieve tv, ook erg tevreden over. Dat pauzeren is inderdaad erg handig!
quote:Medatative_rose schreef op 18 november 2010 @ 16:33:

Ik heb UPC, ik hoorde veel negatieve verhalen maar heb toch maar de gok genomen omdat ik anders digitale tv van KPN moest afnemen en daar zaten niet de zenders bij die ik wilde.

Ik heb digitale tv+internet+telefonie, betaal 45,- p/m, ik heb ook nog dvr(opnemen,pauzeren etc)

Ik heb nog geen problemen gehad, heb het nu 2 jaar.Zit daar je standaard radio/tvpakket ook bij in of betaal je die apart?
Hier KPN-pakketje, werkt als een tierelier en het installeren was heel makkelijk. Goeie instructieboekjes enzo. Kan het je aanraden.

Ik heb nog geen problemen gehad, heb het nu 2 jaar.Hier ook, al 9 jaar bij UPC en heb zelden problemen! heb dus nu ook totaalpakket: bellen+ internet+ digitale en analoge tv. Tevens de DVR-recorder.

Ik heb nog geen problemen gehad, heb het nu 2 jaar.Hier ook, al 9 jaar bij UPC en heb zelden problemen! heb dus nu ook totaalpakket: bellen+ internet+ digitale en analoge tv. Tevens de DVR-recorder.
Iedere aanbieder heeft zo zijn voor- en nadelen. Ik heb KPN en vind het niet erg fijn. Receiver is naar mijn mening bijvoorbeeld veel te traag met handelingen (kanaal switchen, menu's openen, etc...)

Over het algemeen is iedere aanbieder even goed, als het werkt. Zodra je problemen krijgt en met de helpdesk gaat bellen begint het geouwehoer pas.
quote:feeks schreef op 18 november 2010 @ 17:38:

[...]

Zit daar je standaard radio/tvpakket ook bij in of betaal je die apart?Nee je betaald nog 16,80 standaard radio en tv (vastrecht misschien?)
kpn interactieve tv+bellen+internet.dit is niet de goedkoopste[v.a 44,95]maar prima internet,downloaden gaat heeel snel,tv kijken is perfect[beeld en geluidkwaliteit,opnemen,pauzeren,programma gemist etc.]redelijke helpdesk,makkelijke installatie
Is het niet zo dat je met digitale TV nog een extra decoder moet aanschaffen om bijvoorbeeld boven (2e tv) te kunnen kijken ?

Dat houdt me wel tegen om over te gaan naar digitale tv........

Hoe hebben jullie dat dan opgelost , allemaal een extra decoder aangeschaft ???
quote:Sydney75 schreef op 24 november 2010 @ 17:41:

Is het niet zo dat je met digitale TV nog een extra decoder moet aanschaffen om bijvoorbeeld boven (2e tv) te kunnen kijken ?

Dat houdt me wel tegen om over te gaan naar digitale tv........

Hoe hebben jullie dat dan opgelost , allemaal een extra decoder aangeschaft ???je kan tegenwoordig ook, als je een beetje een nieuwe tv hebt, zo'n kaartlezer in je tv stoppen met daarin het kaartje van digitenne... Dr zijn bij digitenne en bijvoorbeeld upc voordelen en nadelen ben ik achter, nadeel van digitenne is dat je over een kastje nodig hebt (of kaartlezer dus), maar verder geen kabelaansluitingen. bij upc dus weer wel... en dan heb je niet overal digitale tv... dus het is afwegen waar je voor wil betalen denk ik...
Ik zou niet kiezen voor een totaalpakket. Is het modem kapot die alles aanstuurt (telefonie, internet, tv) dan heb je niks meer!

Vandaar hier thuis alles apart van verschillende aanbieders en dat werkt perfect!

Eén nadeel: Je wel duurder uit.....een totaalpakket is veelal goedkoper...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven