De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.

Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.

Ik heb wel huisregels:

* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.

Bring it on!

P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
quote:latoya schreef op 18 november 2010 @ 14:03:

Boro al nieuws?

Neu. Geen nagels meer over inmiddels Bij elk telefoontje spring ik blij op , jaaaa daar zijn ze. Maar neeeee, ze zijn het niet.

Het begrip "in de loop van de week" is iig rekbaar.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Jammer wel.
Ja he, het doet me ook wel twijfelen aan de baan. ( In combinatie met die onduidelijkheden over het filiaal waarin ik zou moeten werken en het aantal uren. )

Maar, ik wil er toch voor gaan, als ik aangenomen wordt. Als ik maar gewoon weer in een werkritme kom, dan kan ik daarvandaan door solliciteren.
quote:Boro schreef op 18 november 2010 @ 14:05:

[...]

Neu. Geen nagels meer over inmiddels Bij elk telefoontje spring ik blij op , jaaaa daar zijn ze. Maar neeeee, ze zijn het niet.

Het begrip "in de loop van de week" is iig rekbaar.

Aan het eind van de week was bij mij eens op vrijdagmiddag om 5 uur .

*oeps, wat doe ik hier?*
Er zijn weinig vacatures hè op het moment? Ik zoek me rot, maar het is echt niks.
Mij een hart onder de riem steken.

Dank je wel
quote:latoya schreef op 18 november 2010 @ 14:17:

Er zijn weinig vacatures hè op het moment? Ik zoek me rot, maar het is echt niks.Neu er is niet veel. Maar goed, ik heb geen diploma oid, dus moet toch onderaan de ladder beginnen. Geen probleem hoor, ik ben van het : "niet lullen maar poetsen" soort, en ben dus al tevreden met een winkel baan. ( In eerste instantie dan, ik ga wel leren Maar daar is geld voor nodig, en voor geld moet ik werken )
Graag gedaan.

Het ergste was dat ze me niet te pakken kreeg omdat ik op dat moment net naar hen aan het bellen was.
quote:Boro schreef op 18 november 2010 @ 14:18:

[...]

Neu er is niet veel. Maar goed, ik heb geen diploma oid, dus moet toch onderaan de ladder beginnen. Geen probleem hoor, ik ben van het : "niet lullen maar poetsen" soort, en ben dus al tevreden met een winkel baan. ( In eerste instantie dan, ik ga wel leren Maar daar is geld voor nodig, en voor geld moet ik werken )Leuk, wat ga je doen?
Ik twijfel heel erg.

Eigenlijk zou ik heel graag maatschappelijkwerk gaan doen. Het liefst schoolmaatschappelijkwerkster op een middelbare school. ( In Rotterdam-Zuid. Nee hoor, ik heb geen eisen. )

Dat lijkt me mooi werk. Waar ik veel voldoening uit kan halen. Ik weet dat ik het in me heb. Als ik bijv. terug denk aan mijn Roemenië tijd.

Maar, als gezin hebben we al zoveel te maken met de hulpverlening. We rennen ons rot van hot naar her, hebben gemiddeld 1x per week wel een gesprek. En nu beginnen we met de jongste ook aan een traject omdat hij erg veel "last" heeft van de weekenden met A. ( Nou is dat minder zwaar dan A natuurlijk maar toch. )

Wil ik dan wel werken in een gebied waar ik privé ook zoveel mee te maken heb ?

Het andere wat ik leuk vind is in een winkel werken. Een leidinggevende functie. Dat heb ik ook gedaan voordat ik lui-thuis-blijf-wijf werd.

En daar ben ik goed in. Ik vond het leuk. Afwisselend en het gaf me voldoening.

Dat is dus een functie waar ik nu op gesolliciteerd heb.

Ik weet nog niet wat wijsheid is dus. Ben verdorie 32 jaar en weet nog niet wat ik wil worden, nu ik groot ben
Je was al manager toch toen je stopte met werken? Daar hoef je dan in ieder geval niet meer voor te leren. Tenminste, niet echt een hele opleiding, wat cursussen volstaan dan denk ik?

Poeh, dat lijkt me best pittig als je qua werk dan ook nog eens in de hulpverlening zou zitten. Aan de andere kant ben je er wel nuchter genoeg voor.
Ik was assistent in opleiding , druk bezig.De planning was om van ass. naar manager door te gaan. En toen zwanger dus. Aangezien ik nogal een workaholic ben als ik werk , wilde ik dat niet combineren met kleine kinderen. ( Achteraf heb ik daar wel spijt van. Niet van mijn jaren thuis met de kinderen. Maar wel dat ik niet eerst door ben gaan leren en daarna pas "aan kinderen begon" )

Ik denk dat ik nu op dit moment in een winkel prima kan werken. Wellicht dat ik dan 's avonds thuis ga leren voor maatschappelijk werk. ( Eventueel alleen maar certificaten in het begin. Al is het alleen maar om te ontdekken of ik denk dat ik het wat vind. )
Jemig Ephemera, wat erg. Goed dat je tussenbeide kwam, goed (en dapper!) dat je foto's hebt genomen. Ik hoop dat de fysieke en psychische schade meevalt. Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten.

Als jullie nog iets zouden gaan studeren, wat zou je dan kiezen?

Ik: ontwikkelingspsychologie, neurologie, geschiedenis, kunstgeschiedenis, filosofie, en viool. Of astrofysica.
Jemig, Ephemera! Lekker blijven liggen!

Wat een asomensen heb je toch.

Pompadoer, ik zou slechts op de sofa willen liggen kwijnen in mijn middagjaponnetje met thee en taartjes.
Madame Damaris Bovary?

Ik zou trouwens ook piloot willen worden en de snaartheorie willen begrijpen.
Ghe:

DEN HAAG - De PVV van Geert Wilders krijgt een flinke klap door de onrust rond in opspraak geraakte fractieleden de afgelopen dagen.

In de politieke barometer van bureau Synovate daalt de PVV van dertig naar 25 zetels, ten opzichte van de peiling twee weken geleden. Dat is er wel nog altijd één meer dan bij de verkiezingen van 9 juni.

Het onderzoek van Synovate is gehouden na het Kamerdebat over PVV-Kamerlid Eric Lucassen, maar nog voor dat donderdag bekend werd dat zijn collega James Sharpe opstapt.

De VVD profiteert van het verlies van de PVV en wint drie zetels ten opzichte van twee weken geleden. Ook de SP wint twee zetels.

Van: Nu.nl
quote:Pompadoer schreef op 18 november 2010 @ 15:10:

Ik: ontwikkelingspsychologie, neurologie, geschiedenis, kunstgeschiedenis, filosofie, en viool. Of astrofysica.

Zonder huidige opleidingsniveau in gedachten?

Astrofysica, toe maar
quote:latoya schreef op 18 november 2010 @ 16:45:

[...]

Zonder huidige opleidingsniveau in gedachten?

Astrofysica, toe maar Ja, doe eens gek. Wat je nou echt, echt, écht interessant zou vinden.
quote:Pompadoer schreef op 18 november 2010 @ 17:11:

[...]

Ja, doe eens gek. Wat je nou echt, echt, écht interessant zou vinden.Dan zou ik een soort Gregory House willen worden. Ik vind de medische wetenschap ontzettend intrigerend, maar ben zo alfa als het maar kan.
O, dat was met de verkeerde nick.

FV, dom genoeg?

(Heb nog een leukere maar deze is wel toepasselijk.)
Am Yisrael Chai!
quote:Pompadoer schreef op 18 november 2010 @ 15:10:

Ik denk toch rechten. Het stomme is dat ik dat ook bijna ben gaan studeren destijds maar volgens mijn vader gingen alleen mensen die niet wisten wat ze wilden worden rechten studeren.

Maar als ik nu weer voor de keuze zou staan was ik een kick ass strafpleiter geworden.

En anders lerarenopleiding - overweeg ik minstens 1 keer per jaar om alsnog te gaan doen - of balletacademie.

Kortom: ik vind nog steeds de dingen die ik destijds ook overwogen heb, leuk. Eigenlijk ben ik dus best consistent
Am Yisrael Chai!
Ik zou ook voor medicijnen gaan. Ik heb er aanleg voor, maar de beta-kant in mij sputtert een beetje tegen. Ik bedoel: ik kan alles beargumenteren, maar vraag me niet dat in een vergelijking om te zetten.
Ik zou voor wat cursussen gaan. Fotografie onder andere. En psychologie misschien, maar dan de juichkant van mental coaching ofzo. En goudsmeden en met andere edelmetalen en edelstenen om leren gaan. En een cursus couturier worden. en dat allemaal in een tijdsbestek van een maand en dat je dan volleerd bent.

En ik wil leren plaatjes plakken. Op het forum. En dat ga ik hier doen. Sue me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven