De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.

Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.

Ik heb wel huisregels:

* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.

Bring it on!

P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
quote:tilalia2 schreef op 18 november 2010 @ 22:13:

a;s je de eerste http nou eens weghaalt?

en er img img omheen zet?Say what?!?!?!?
Nou, laat maar, daar word ik bloedchagrijnig van.

Het zijn mooie laarzen: licht suede, gewassen, lage hak, over de knie, mooi casual voor in mijn vrije tijd.
Ow, die zijn wel mooi. Ook duur. Maar wel heel mooi
En gekocht. Niet eens verzendkosten, dat is ook weleens sympathiek.
Ghegheghe, dat mag ook wel voor die prijs.

Ik ga dinsdag met Lief de stad in. Op jacht naar de groene laarzen die ik laatst zag Kijken of ze nog steeds zo mooi om mijn benen zitten.
Dinsdag pas? Dat je zo lang geduld hebt! Ik ben erg van de instant bevrediging, hoor.
quote:MissSissy schreef op 18 november 2010 @ 22:24:

Dinsdag pas? Dat je zo lang geduld hebt! Ik ben erg van de instant bevrediging, hoor.

Orgasme uit een pakje?

Klinkt goed, Sis.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:MissSissy schreef op 18 november 2010 @ 22:24:

Dinsdag pas? Dat je zo lang geduld hebt! Ik ben erg van de instant bevrediging, hoor.Ik moet eerst naar Texel met mijn gezin
Orgasmes zitten in glazen, BGB. Djiezus, zeg, dat ik ooit nog eens JOU iets over orgasmes zou moeten leren, zeg. Grijns.
**gaat nog maar eens een glas orgasme inschenken?**
Psies, Tila. Stirred, not shaken.
quote:MissSissy schreef op 18 november 2010 @ 22:46:

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Zucht, plaatjesnewbies ook altijd...
Am Yisrael Chai!
quote:MissSissy schreef op 18 november 2010 @ 22:46:

quote:fashionvictim schreef op 18 november 2010 @ 22:50:

[afbeelding]

Zucht, plaatjesnewbies ook altijd...Ja, en dat noemt zich dan incrowd
Plaatjes plakken hoort inderdaad niet tot mijn core competencies, nee. Maar het zijn inderdaad die laarzen, maar dan in taupe.
Het is al goed hoor, Sis. ik ben wel blij dat je niet zo goed bent in plaatjes plakken. Dat scheelt weer een glitterrbeer
Pas maar op, straks ga ik op cursus plaatjesplakken en dan plak ik hier een JOEKEL van een glitterbeer. Ik houd namelijk erg van glitterberen.

Zo, en nu ga ik naar bed, P&W kijken want daar komt Peter R. de Vries weer eigenpijpen.
Whoehahahahahahaha, wOOt!
Glitter is my middle name
Ik ben sowieso best goed met plaatjes

Ik klik niksvermoedend dit topic aan, nou, daar ging mijn thee hoor, zo op mijn schermpje.

W00t, wat ben je toch ook een heerlijk wijf.
Am Yisrael Chai!
Ik had hem ook loeigroot op mijn scherm, net. Hahahahahahaha!
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven