NB deel 16
donderdag 18 november 2010 om 23:04
donderdag 18 november 2010 om 23:04
donderdag 18 november 2010 om 23:11
donderdag 18 november 2010 om 23:14
donderdag 18 november 2010 om 23:18
Ze zijn waarschijnlijk onder invloed van drugs en liepen langs (of op) de snelweg. Toen de politie arriveerde, renden ze zomaar de snelweg op en werden allebei vol geschept. De een door een vrachtwagen en de ander door een personenauto Heel naar, je zag alles gebeuren. En het schijnt dat het verhaal steeds bizarder wordt.
I am surrounded by morons
donderdag 18 november 2010 om 23:20
quote:2reebruineogen schreef op 18 november 2010 @ 23:14:
Dat heb ik ook Noa, dat soort beelden. Tel sex terwijl de afwas wordt gedaan. (oe lekker soppen schatje!), of de strijk (ik ben zooo heet!) of de aardappelen worden geschild (wat ben je hard!). Het is eigenlijk ideaal werk als je er tegen kunt.
Ik ben bang dat dat voor mij niet opgaat.
You're killing me.
Dat heb ik ook Noa, dat soort beelden. Tel sex terwijl de afwas wordt gedaan. (oe lekker soppen schatje!), of de strijk (ik ben zooo heet!) of de aardappelen worden geschild (wat ben je hard!). Het is eigenlijk ideaal werk als je er tegen kunt.
Ik ben bang dat dat voor mij niet opgaat.
You're killing me.
I am surrounded by morons
donderdag 18 november 2010 om 23:23