NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Gekkies met jullie poffertjes .... deze maf gaat slapen.



Welterusten dames!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik heb niks te melden, maar kom toch even langs! Gezellig hè?
Alle reacties Link kopieren
O, nou ok dan EM. Slaap lekker!
Slaap lekker E.M.



Haai 2Ree! Ben je happy met je spulletjes?
Alle reacties Link kopieren
Hai 2RBO



Slaap lekker EM.



Zwup, niet te lang doorgaan.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Hi Noa, heb je nog iets gekocht?
Alle reacties Link kopieren
Sleep well, EM! Don't let the bedbugs bite



Hai Reetje!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 november 2010 @ 21:54:

[...]





Twis, dat kan niet hè Koest! In je mand, Zwupple!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Trouwens die zorgverzekering in NL, daar word je ook niet blij van!
Alle reacties Link kopieren
Haaaaaaaaaaaaai Twis!
Alle reacties Link kopieren
Dat zogenaamde opruimen ken ik helaas wel. Rommel verplaatsen noem ik dat ook wel
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 18 november 2010 @ 22:09:

[...]





Koest! In je mand, Zwupple!
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 18 november 2010 @ 22:09:

Dat zogenaamde opruimen ken ik helaas wel. Rommel verplaatsen noem ik dat ook wel



Ach, een kniesoor die daar op let hopelijk





Pfff....ik was net DNA onbekend aan het kijken....moest stiekem wel een traantje laten. Een vader en een dochter...dochter kon van hem zijn of van een spermadonor.....ze bleek van de donor te zijn
2Ree?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Derek Ogilvie aan het kijken. Was net ook een beetje zielig. Ging over een zesjarig meisje dat plotseling overleed. De artsen stonden voor een raadsel. Heel naar
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Heb je lekker geknutseld, Ronnie?



En heb je idd nog iets kunnen kopen, No? Of stond je (lege) bankrekening dat niet toe? Snap trouwens echt niet waarom ik nog geen salaris ontvangen heb. Beetje vervelend eigenlijk.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Hallo Zon! Hoe is het?

Wat bedoel je met 2ree?

Of bedoel je niks of snap ik er niets van.
Hoe zal het eigenlijk met Luna gaan?
Ik riep je even 2Ree...ik vroeg daarvoor aan je of je blij bent met je spulletjes.
Twis, komt je poen niet gewoon volgende week?
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 18 november 2010 @ 22:14:

Ik ben Derek Ogilvie aan het kijken. Was net ook een beetje zielig. Ging over een zesjarig meisje dat plotseling overleed. De artsen stonden voor een raadsel. Heel naar



Dat is vreselijk inderdaad. Ik kijk nooit meer naar dat soort programma's, ik word er alleen maar verdrietig van.



Ik heb heerlijk geknutseld Twis. Heb veel nieuwe dingen en ben benieuwd of het aan slaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 18 november 2010 @ 22:16:

Heb je lekker geknutseld, Ronnie?



En heb je idd nog iets kunnen kopen, No? Of stond je (lege) bankrekening dat niet toe? Snap trouwens echt niet waarom ik nog geen salaris ontvangen heb. Beetje vervelend eigenlijk.Ik heb echt de liefste vriend van de wereld, want hij zegt dat ik het moet kopen en hij betaalt. En dat terwijl hij al zo genereus is geweest met mijn verjaardag.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 18 november 2010 @ 22:17:

Ik riep je even 2Ree...ik vroeg daarvoor aan je of je blij bent met je spulletjes.



Ach zo, suffe hut hier.

Ik ben erg blij met mijn nieuwe materiaal en kan er van alles mee! Zo leuk is dat wannneer ideeen in de praktijk ook kloppen en leuk zijn. hijghijg....
Ik zou eigenlijk wel een baantje erbij willen. Of thuiswerk willen doen. Hebben jullie tips?
Alle reacties Link kopieren
Dat is inderdaad ontzettend lief van je vriend Noa! Wat een schatje zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven