NB deel 16
vrijdag 19 november 2010 om 08:18
quote:noa schreef op 18 november 2010 @ 20:37:
Hai Zon.
Ik kreeg weer een nota van de ziektekostenverz. Nu voor het eigen risico van dit jaar. Zit al aan de max dus of ik even 165 euro kan betalen. Ik kan toch veel leukere dingen doen voor dat geld.
Leuk is anders
Ik zit altijd (lees: elk jaar sinds ze de eigen risico ingesteld hebben) aan die max overigens.....
Hai Zon.
Ik kreeg weer een nota van de ziektekostenverz. Nu voor het eigen risico van dit jaar. Zit al aan de max dus of ik even 165 euro kan betalen. Ik kan toch veel leukere dingen doen voor dat geld.
Leuk is anders
Ik zit altijd (lees: elk jaar sinds ze de eigen risico ingesteld hebben) aan die max overigens.....
vrijdag 19 november 2010 om 08:22
quote:2reebruineogen schreef op 18 november 2010 @ 23:14:
Dat heb ik ook Noa, dat soort beelden. Tel sex terwijl de afwas wordt gedaan. (oe lekker soppen schatje!), of de strijk (ik ben zooo heet!) of de aardappelen worden geschild (wat ben je hard!). Het is eigenlijk ideaal werk als je er tegen kunt.
Ik ben bang dat dat voor mij niet opgaat.
Dat heb ik ook Noa, dat soort beelden. Tel sex terwijl de afwas wordt gedaan. (oe lekker soppen schatje!), of de strijk (ik ben zooo heet!) of de aardappelen worden geschild (wat ben je hard!). Het is eigenlijk ideaal werk als je er tegen kunt.
Ik ben bang dat dat voor mij niet opgaat.
vrijdag 19 november 2010 om 11:11
Goedemorgen brakertjes!
Ik heb gewoon tot 10.15 uur uitgeslapen. Het moet niet gekker worden Vandaag doe ik waarschijnlijk niks. Alleen heb ik een korte afspraak om 15.30 uur. Misschien krijg ik nog een telefoontje van iemand die wil stappen, maar weet niet of ik daar wel zin in heb. Wel in het telefoontje natuurlijk, maar niet in het stappen
Ik heb gewoon tot 10.15 uur uitgeslapen. Het moet niet gekker worden Vandaag doe ik waarschijnlijk niks. Alleen heb ik een korte afspraak om 15.30 uur. Misschien krijg ik nog een telefoontje van iemand die wil stappen, maar weet niet of ik daar wel zin in heb. Wel in het telefoontje natuurlijk, maar niet in het stappen
I am surrounded by morons
vrijdag 19 november 2010 om 11:13
vrijdag 19 november 2010 om 11:16
vrijdag 19 november 2010 om 11:40
Kennen jullie dat ook?? Dat je moe bent, gaat slapen en dan moe wakker wordt. Jezelf naar je afspraken sleept, die uitzit en dan bedenkt dat als je straks thuis bent dat je lekker gaat bijslapen.....
Nu ben ik thuis, maar heb geen zin om te gaan slapen en ben eigenlijk ook niet moe meer....Heb juist zin om allerlei klusjes te doen
Nu ben ik thuis, maar heb geen zin om te gaan slapen en ben eigenlijk ook niet moe meer....Heb juist zin om allerlei klusjes te doen
vrijdag 19 november 2010 om 11:42
Ja Love, op een gegeven moment word je toch echt wakker en heb je de vermoeidheid van je afgeworpen. Maar het moe naar bed gaan en moe wakker worden is bij mij zo'n beetje het standaard verhaal.
Wat voor klusjes ga je doen? Ik moet zo de was ophangen en schone was vouwen. Spannend hè?
Wat voor klusjes ga je doen? Ik moet zo de was ophangen en schone was vouwen. Spannend hè?
I am surrounded by morons
vrijdag 19 november 2010 om 12:39
quote:Philein schreef op 19 november 2010 @ 11:46:
Ik ben heel verdrietig Twis. Heb gister wel een mooi concert gezien.
Waar ben je precies verdrietig over momenteel? Ik snap uiteraard wel om je verbroken relatie, maar wat maakt het dat je je nu op dit moment héél kut voelt? Naar welk concert ben je geweest?
En jullie, de tijd vandaag ook om al die klusjes te doen? Ik wil ook de was gaan doen, maar weet niet hoe de wasmachine werkt. dat ga ik even uitvogelen.Ik heb net de was opgehangen en de schone was op m'n bed gedeponeerd. Zo maar eens kijken of ik me ertoe kan zetten om het te vouwen. Douchen heb ik ook nog niet gedaan.
Ik ben heel verdrietig Twis. Heb gister wel een mooi concert gezien.
Waar ben je precies verdrietig over momenteel? Ik snap uiteraard wel om je verbroken relatie, maar wat maakt het dat je je nu op dit moment héél kut voelt? Naar welk concert ben je geweest?
En jullie, de tijd vandaag ook om al die klusjes te doen? Ik wil ook de was gaan doen, maar weet niet hoe de wasmachine werkt. dat ga ik even uitvogelen.Ik heb net de was opgehangen en de schone was op m'n bed gedeponeerd. Zo maar eens kijken of ik me ertoe kan zetten om het te vouwen. Douchen heb ik ook nog niet gedaan.
anoniem_114793 wijzigde dit bericht op 19-11-2010 13:01
Reden: "Momentent" is een niet bestaand woord
Reden: "Momentent" is een niet bestaand woord
% gewijzigd
I am surrounded by morons
vrijdag 19 november 2010 om 12:41