NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Goedemorgen!



*wacht met vol inspanning op de ochtendgymnastiek van Reetje*
quote:noa schreef op 18 november 2010 @ 20:37:

Hai Zon.

Ik kreeg weer een nota van de ziektekostenverz. Nu voor het eigen risico van dit jaar. Zit al aan de max dus of ik even 165 euro kan betalen. Ik kan toch veel leukere dingen doen voor dat geld.



Leuk is anders

Ik zit altijd (lees: elk jaar sinds ze de eigen risico ingesteld hebben) aan die max overigens.....
quote:zonnestraaltje71 schreef op 18 november 2010 @ 22:43:

[...]



Oke, thanks Zwup. Maar volgens mij heb ik niet echt een telefoonstem...Je kan iets anders doen met je stem en telefoon
quote:Twisted schreef op 18 november 2010 @ 23:01:

[...]



Het heeft iets met poffertjes en poesjes te maken. Hoereren dus.





Ben ik serieus mosterd met mijn post van net??
quote:2reebruineogen schreef op 18 november 2010 @ 23:14:

Dat heb ik ook Noa, dat soort beelden. Tel sex terwijl de afwas wordt gedaan. (oe lekker soppen schatje!), of de strijk (ik ben zooo heet!) of de aardappelen worden geschild (wat ben je hard!). Het is eigenlijk ideaal werk als je er tegen kunt.

Ik ben bang dat dat voor mij niet opgaat.
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 00:12:

Slaap lekker, No en Ronnie!



No, succes morgen met de studiedingen!



Ik ga ook offline. Weet zeker dat ik ga dromen over die sick bitches



Je heb geNachtbraakt!!! :puke:

Zie je wel dat het gezellig is!
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen





Dag Lovestar, ik moet er weer van door.
Goooooooood morning!



Frankz, volgens mij las ik dat jij een nieuwe werkdag hebt.....-> ENJOY!



Verder....ik ben nog dronken Gisteren een onverwachte stapavond gehad met vrienden die ik een aantal jaren niet had gezien. Het was zoooooo gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Frankie, succes met je eerste werkdag!



Ronnie, ik duim ook voor je



Au, gezellig zo'n onverwacht nachtelijk uitje.



Love, Twis, SP
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen brakertjes!



Ik heb gewoon tot 10.15 uur uitgeslapen. Het moet niet gekker worden Vandaag doe ik waarschijnlijk niks. Alleen heb ik een korte afspraak om 15.30 uur. Misschien krijg ik nog een telefoontje van iemand die wil stappen, maar weet niet of ik daar wel zin in heb. Wel in het telefoontje natuurlijk, maar niet in het stappen
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Au, leuk zo'n spontane borrel! Die zijn meestal het leukst. Kruip nog even je bedje in joh! Tis nog veel te vroeg.



Frankie, eerste werkdag? Succes!



Zwupple, heb je vandaag met je werkgroepje afgesproken? Probeer ze alsjeblieft niet te vermoorden Veel succes/sterkte i.i.g.!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 19 november 2010 @ 08:23:

[...]





Je heb geNachtbraakt!!! :puke:

Zie je wel dat het gezellig is!



Ik heb zelfs om 00.38u nog gepost! En ik ging pas om 1.30u slapen



En en en, you've got mail!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Phil! Hoe is 't nu met je?
I am surrounded by morons
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 11:16:

[...]

Ik heb zelfs om 00.38u nog gepost! En ik ging pas om 1.30u slapen



En en en, you've got mail!



Je houdt de trots hoog van de Nachtbrakers

Heb de mail gezien
Kennen jullie dat ook?? Dat je moe bent, gaat slapen en dan moe wakker wordt. Jezelf naar je afspraken sleept, die uitzit en dan bedenkt dat als je straks thuis bent dat je lekker gaat bijslapen.....



Nu ben ik thuis, maar heb geen zin om te gaan slapen en ben eigenlijk ook niet moe meer....Heb juist zin om allerlei klusjes te doen
Alle reacties Link kopieren
Ja Love, op een gegeven moment word je toch echt wakker en heb je de vermoeidheid van je afgeworpen. Maar het moe naar bed gaan en moe wakker worden is bij mij zo'n beetje het standaard verhaal.



Wat voor klusjes ga je doen? Ik moet zo de was ophangen en schone was vouwen. Spannend hè?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel verdrietig Twis. Heb gister wel een mooi concert gezien.



En jullie, de tijd vandaag ook om al die klusjes te doen? Ik wil ook de was gaan doen, maar weet niet hoe de wasmachine werkt. dat ga ik even uitvogelen.
Is dat normaal?? Moe naar bed gaan en moe opstaan??



Mijn klusjes bestaan uit was ophangen (al gedaan), wat administrieve zaken en wat studiegerelateerde zaken Niet bijzonders dus....
Goedemiddag!
Alle reacties Link kopieren
Hi LMS!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 19 november 2010 @ 11:46:

Ik ben heel verdrietig Twis. Heb gister wel een mooi concert gezien.



Waar ben je precies verdrietig over momenteel? Ik snap uiteraard wel om je verbroken relatie, maar wat maakt het dat je je nu op dit moment héél kut voelt? Naar welk concert ben je geweest?

En jullie, de tijd vandaag ook om al die klusjes te doen? Ik wil ook de was gaan doen, maar weet niet hoe de wasmachine werkt. dat ga ik even uitvogelen.Ik heb net de was opgehangen en de schone was op m'n bed gedeponeerd. Zo maar eens kijken of ik me ertoe kan zetten om het te vouwen. Douchen heb ik ook nog niet gedaan.
anoniem_114793 wijzigde dit bericht op 19-11-2010 13:01
Reden: "Momentent" is een niet bestaand woord
% gewijzigd
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 19 november 2010 @ 12:11:

Is dat normaal?? Moe naar bed gaan en moe opstaan??

Nou ja, normaal is het natuurlijk niet. Laten we zeggen dat het een veelvoorkomend probleem is. Ik word bijna nooit uitgerust wakker. Raar is dat eigenlijk.
I am surrounded by morons
Haai Twissie

Mail je die site van 2Ree nog even door? ik ben zo benieuwd..
Alle reacties Link kopieren
Zo, de wasmachine staat in elk geval aan.

Tja, goede vraag, waar ik maar lastig antwoord op kan geven.

...blabla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven