NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 13:29:

Niet zoveel Zwup, ik liet er altijd een verstevigingslaag aanbrengen (gel) omdat mijn nagels van nature zo broos en slap zijn, maar nu ik weer aan het werk ben, is alles verneukt en afgebroken. Ik hoop dat ze er nog iets aan kunnen doen (nieuwe gellaag zetten bijv.), maar ben bang dat ik weer terug moet naar mijn lelijke nagelstijdperk.



Hmmmm.....lastig zwup. Zo'n laagje is wel fijn inderdaad. Heb ik ook weleens gehad.



Is het niet een idee om je nagels heel kort te knippen en er dan zo'n laag over te doen? Als het niet uitsteekt, breekt het ook minder.
Alle reacties Link kopieren
Twis, als je de mail genoteerd hebt, wil je het dan even zeggen. Dan haal ik ze weer weg
Alle reacties Link kopieren
Zwupple, wat ben je lekker kort door de bocht op dat 'spullen kwijt' topic. Ik vind juist dat ze niks raars heeft gedaan en snap niks van die reacties die de meesten plaatsen.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwuppeliennn schreef op 19 november 2010 @ 13:31:

[...]





Hmmmm.....lastig zwup. Zo'n laagje is wel fijn inderdaad. Heb ik ook weleens gehad.



Is het niet een idee om je nagels heel kort te knippen en er dan zo'n laag over te doen? Als het niet uitsteekt, breekt het ook minder.



De laatste keer hebben we (nou ja, mijn nagelstyliste) mijn nagels behoorlijk kort gevijld, maar dat heeft niks geholpen. Dus ik geef het nu nog 1 kans en daarna hou ik het voor gezien.



Emailadres staat genoteerd!
I am surrounded by morons
Zo, meer dan de helft weggegooid. Troep ook altijd die rotzooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 13:34:

Zwupple, wat ben je lekker kort door de bocht op dat 'spullen kwijt' topic. Ik vind juist dat ze niks raars heeft gedaan en snap niks van die reacties die de meesten plaatsen.



Ach ja, zo ben ik af en toe



Bedoel je trouwens dat die vriendin niks raars heeft gedaan of TO?



Ik vind niet dat die vriendin alles zomaar had mogen weggooien, maar goed we weten de achtergrond niet precies. Ik vind ook dat TO de echt belangrijke dingen gewoon mee had moeten nemen. Als bepaalde dingen echt zo belangrijk zijn dan laat je ze toch niet gewoon zomaar achter?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat TO niet echt iets misdaan heeft. Tot het moment dat die vriendin zo raar begon te doen door spullen weg te gooien en/of verkopen, dacht TO dat ze goede vriendinnen waren. Noem me naief (wat ik dus absuluut niet ben), maar ik zou mijn waardevolle spullen ook in alle vertrouwen achterlaten bij een goede vriendin.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Hm, nou de was is nog steeds niet klaar. Heb geloof ik het lange programma gekozen. Ach, wordt het in elk geval lekker schoon



Twis, ik heb je gemaild hoor.
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 12:41:

[...]

Nou ja, normaal is het natuurlijk niet. Laten we zeggen dat het een veelvoorkomend probleem is. Ik word bijna nooit uitgerust wakker. Raar is dat eigenlijk.



Ik wil niet zeggen dat ik hetzelfde probleem heb, maar ik kan wel altijd slapen eigenlijk



Ik ben overigens nog steeds bezig met de "klusjes".....Bijna klaar en het einde komt in zicht!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook niet dat TO verschrikkelijke dingen heeft gedaan. In ieder geval niet iets wat dit rechtvaardigd. Maar misschien kan het wel zo overgekomen zijn bij die vriendin.



Ik heb helaas inmiddels geleerd dat hoe goed de vriendschap ook lijkt, het zomaar in je gezicht uitelkaar kan spatten. Daarom zou ik dat nooit doen. Maar goed, daarvoor dacht ik er precies hetzelfde over als jij.
quote:Zwuppeliennn schreef op 19 november 2010 @ 13:09:

[...]





Ze leven nog En ik heb ernstig gelijk gekregen in de voorspelling die ik heb gedaan, dus dat is altijd fijn. Bovendien heb ik bijna gekregen wat ik wilde hebben,dus daar ben ik ook uitermate tevreden over



Geniet jij van je vrije dag?Wat fijn om te horen dat het een goede afloop heeft gekregen
Ik kan overigens de komende dagen rustig aan doen en lekker uitslapen. Maar vind het wel irritant en lastig
Alle reacties Link kopieren
Haha, Love ik kan ook altijd slapen Zelfs in bijzonder onhandige posities. Liever niet, maar als het moet



Ik ga er trouwens vandoor. Mag me opmaken voor een 3 uur durend college



Tot later!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 19 november 2010 @ 13:50:

[...]





Wat fijn om te horen dat het een goede afloop heeft gekregen Haha, dat moeten we nog even afwachten hè...... Eerst maar eens zien of iedereen braaf optijd zijn spul aanlevert.
Alle reacties Link kopieren
Zou een tompouce van afgelopen zaterdag nog goed zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwuppeliennn schreef op 19 november 2010 @ 13:50:

Ik heb helaas inmiddels geleerd dat hoe goed de vriendschap ook lijkt, het zomaar in je gezicht uitelkaar kan spatten. Daarom zou ik dat nooit doen. Maar goed, daarvoor dacht ik er precies hetzelfde over als jij.



Ik heb ook vervelende dingen meegemaakt in vriendschappen, maar gelukkig heb ik mijn vertrouwen in goede vriendinnen weten te behouden (of weten terug te vinden).



Trouwens, als je bij elkaar in huis woont, heeft je vriendin praktisch altijd toegang tot je spullen. Tenzij je een slot op je (slaapkamer)deur zet
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Gatver, collega van 3 uur! Sterkte Zwup!



Ik ga maar eens douchen. Zo direct een afspraak.



Phil, ik ga straks je mail lezen. En een tompouce van zaterdag is niet meer goed hoor. Bah!
I am surrounded by morons
quote:Zwuppeliennn schreef op 19 november 2010 @ 13:51:

Haha, Love ik kan ook altijd slapen Zelfs in bijzonder onhandige posities. Liever niet, maar als het moet



Ik ga er trouwens vandoor. Mag me opmaken voor een 3 uur durend college



Tot later!



Ik heb dat ook!!! Overal kunnen slapen! Alleen maar handig, maar soms ongemakkelijk



Lekker is dat....College van 3 uur lang op de late vrijdagmiddag
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 13:56:



Phil, ik ga straks je mail lezen. En een tompouce van zaterdag is niet meer goed hoor. Bah! Shit, had gehoopt dat de techniek van tegenwoordig zo was dat het nog gerust te eten was na een week.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 19 november 2010 @ 13:49:

[...]





Ik wil niet zeggen dat ik hetzelfde probleem heb, maar ik kan wel altijd slapen eigenlijk





Ik kan meestal ook wel goed slapen. Ik word alleen niet uitgerust en fit wakker.



*En nu sta ik nog steeds niet onder de douche! *
I am surrounded by morons
Ik val nog wel in slaap tijdens het eten.
Alle reacties Link kopieren
goeiemiddag! Zo, wat een werkweek..pff..ben toe aan weekend..
Hey Frankz, nog wilde plannen voor het weekend?
dubbel
Ik heb alsnog lopen slapen +

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven