NB deel 16
vrijdag 19 november 2010 om 13:31
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 13:29:
Niet zoveel Zwup, ik liet er altijd een verstevigingslaag aanbrengen (gel) omdat mijn nagels van nature zo broos en slap zijn, maar nu ik weer aan het werk ben, is alles verneukt en afgebroken. Ik hoop dat ze er nog iets aan kunnen doen (nieuwe gellaag zetten bijv.), maar ben bang dat ik weer terug moet naar mijn lelijke nagelstijdperk.
Hmmmm.....lastig zwup. Zo'n laagje is wel fijn inderdaad. Heb ik ook weleens gehad.
Is het niet een idee om je nagels heel kort te knippen en er dan zo'n laag over te doen? Als het niet uitsteekt, breekt het ook minder.
Niet zoveel Zwup, ik liet er altijd een verstevigingslaag aanbrengen (gel) omdat mijn nagels van nature zo broos en slap zijn, maar nu ik weer aan het werk ben, is alles verneukt en afgebroken. Ik hoop dat ze er nog iets aan kunnen doen (nieuwe gellaag zetten bijv.), maar ben bang dat ik weer terug moet naar mijn lelijke nagelstijdperk.
Hmmmm.....lastig zwup. Zo'n laagje is wel fijn inderdaad. Heb ik ook weleens gehad.
Is het niet een idee om je nagels heel kort te knippen en er dan zo'n laag over te doen? Als het niet uitsteekt, breekt het ook minder.
vrijdag 19 november 2010 om 13:35
quote:Zwuppeliennn schreef op 19 november 2010 @ 13:31:
[...]
Hmmmm.....lastig zwup. Zo'n laagje is wel fijn inderdaad. Heb ik ook weleens gehad.
Is het niet een idee om je nagels heel kort te knippen en er dan zo'n laag over te doen? Als het niet uitsteekt, breekt het ook minder.
De laatste keer hebben we (nou ja, mijn nagelstyliste) mijn nagels behoorlijk kort gevijld, maar dat heeft niks geholpen. Dus ik geef het nu nog 1 kans en daarna hou ik het voor gezien.
Emailadres staat genoteerd!
[...]
Hmmmm.....lastig zwup. Zo'n laagje is wel fijn inderdaad. Heb ik ook weleens gehad.
Is het niet een idee om je nagels heel kort te knippen en er dan zo'n laag over te doen? Als het niet uitsteekt, breekt het ook minder.
De laatste keer hebben we (nou ja, mijn nagelstyliste) mijn nagels behoorlijk kort gevijld, maar dat heeft niks geholpen. Dus ik geef het nu nog 1 kans en daarna hou ik het voor gezien.
Emailadres staat genoteerd!
I am surrounded by morons
vrijdag 19 november 2010 om 13:41
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 13:34:
Zwupple, wat ben je lekker kort door de bocht op dat 'spullen kwijt' topic. Ik vind juist dat ze niks raars heeft gedaan en snap niks van die reacties die de meesten plaatsen.
Ach ja, zo ben ik af en toe
Bedoel je trouwens dat die vriendin niks raars heeft gedaan of TO?
Ik vind niet dat die vriendin alles zomaar had mogen weggooien, maar goed we weten de achtergrond niet precies. Ik vind ook dat TO de echt belangrijke dingen gewoon mee had moeten nemen. Als bepaalde dingen echt zo belangrijk zijn dan laat je ze toch niet gewoon zomaar achter?
Zwupple, wat ben je lekker kort door de bocht op dat 'spullen kwijt' topic. Ik vind juist dat ze niks raars heeft gedaan en snap niks van die reacties die de meesten plaatsen.
Ach ja, zo ben ik af en toe
Bedoel je trouwens dat die vriendin niks raars heeft gedaan of TO?
Ik vind niet dat die vriendin alles zomaar had mogen weggooien, maar goed we weten de achtergrond niet precies. Ik vind ook dat TO de echt belangrijke dingen gewoon mee had moeten nemen. Als bepaalde dingen echt zo belangrijk zijn dan laat je ze toch niet gewoon zomaar achter?
vrijdag 19 november 2010 om 13:47
Ik vind dat TO niet echt iets misdaan heeft. Tot het moment dat die vriendin zo raar begon te doen door spullen weg te gooien en/of verkopen, dacht TO dat ze goede vriendinnen waren. Noem me naief (wat ik dus absuluut niet ben), maar ik zou mijn waardevolle spullen ook in alle vertrouwen achterlaten bij een goede vriendin.
I am surrounded by morons
vrijdag 19 november 2010 om 13:49
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 12:41:
[...]
Nou ja, normaal is het natuurlijk niet. Laten we zeggen dat het een veelvoorkomend probleem is. Ik word bijna nooit uitgerust wakker. Raar is dat eigenlijk.
Ik wil niet zeggen dat ik hetzelfde probleem heb, maar ik kan wel altijd slapen eigenlijk
Ik ben overigens nog steeds bezig met de "klusjes".....Bijna klaar en het einde komt in zicht!
[...]
Nou ja, normaal is het natuurlijk niet. Laten we zeggen dat het een veelvoorkomend probleem is. Ik word bijna nooit uitgerust wakker. Raar is dat eigenlijk.
Ik wil niet zeggen dat ik hetzelfde probleem heb, maar ik kan wel altijd slapen eigenlijk
Ik ben overigens nog steeds bezig met de "klusjes".....Bijna klaar en het einde komt in zicht!
vrijdag 19 november 2010 om 13:50
Ik denk ook niet dat TO verschrikkelijke dingen heeft gedaan. In ieder geval niet iets wat dit rechtvaardigd. Maar misschien kan het wel zo overgekomen zijn bij die vriendin.
Ik heb helaas inmiddels geleerd dat hoe goed de vriendschap ook lijkt, het zomaar in je gezicht uitelkaar kan spatten. Daarom zou ik dat nooit doen. Maar goed, daarvoor dacht ik er precies hetzelfde over als jij.
Ik heb helaas inmiddels geleerd dat hoe goed de vriendschap ook lijkt, het zomaar in je gezicht uitelkaar kan spatten. Daarom zou ik dat nooit doen. Maar goed, daarvoor dacht ik er precies hetzelfde over als jij.
vrijdag 19 november 2010 om 13:50
quote:Zwuppeliennn schreef op 19 november 2010 @ 13:09:
[...]
Ze leven nog En ik heb ernstig gelijk gekregen in de voorspelling die ik heb gedaan, dus dat is altijd fijn. Bovendien heb ik bijna gekregen wat ik wilde hebben,dus daar ben ik ook uitermate tevreden over
Geniet jij van je vrije dag?Wat fijn om te horen dat het een goede afloop heeft gekregen
[...]
Ze leven nog En ik heb ernstig gelijk gekregen in de voorspelling die ik heb gedaan, dus dat is altijd fijn. Bovendien heb ik bijna gekregen wat ik wilde hebben,dus daar ben ik ook uitermate tevreden over
Geniet jij van je vrije dag?Wat fijn om te horen dat het een goede afloop heeft gekregen
vrijdag 19 november 2010 om 13:54
quote:Zwuppeliennn schreef op 19 november 2010 @ 13:50:
Ik heb helaas inmiddels geleerd dat hoe goed de vriendschap ook lijkt, het zomaar in je gezicht uitelkaar kan spatten. Daarom zou ik dat nooit doen. Maar goed, daarvoor dacht ik er precies hetzelfde over als jij.
Ik heb ook vervelende dingen meegemaakt in vriendschappen, maar gelukkig heb ik mijn vertrouwen in goede vriendinnen weten te behouden (of weten terug te vinden).
Trouwens, als je bij elkaar in huis woont, heeft je vriendin praktisch altijd toegang tot je spullen. Tenzij je een slot op je (slaapkamer)deur zet
Ik heb helaas inmiddels geleerd dat hoe goed de vriendschap ook lijkt, het zomaar in je gezicht uitelkaar kan spatten. Daarom zou ik dat nooit doen. Maar goed, daarvoor dacht ik er precies hetzelfde over als jij.
Ik heb ook vervelende dingen meegemaakt in vriendschappen, maar gelukkig heb ik mijn vertrouwen in goede vriendinnen weten te behouden (of weten terug te vinden).
Trouwens, als je bij elkaar in huis woont, heeft je vriendin praktisch altijd toegang tot je spullen. Tenzij je een slot op je (slaapkamer)deur zet
I am surrounded by morons
vrijdag 19 november 2010 om 14:05
quote:Zwuppeliennn schreef op 19 november 2010 @ 13:51:
Haha, Love ik kan ook altijd slapen Zelfs in bijzonder onhandige posities. Liever niet, maar als het moet
Ik ga er trouwens vandoor. Mag me opmaken voor een 3 uur durend college
Tot later!
Ik heb dat ook!!! Overal kunnen slapen! Alleen maar handig, maar soms ongemakkelijk
Lekker is dat....College van 3 uur lang op de late vrijdagmiddag
Haha, Love ik kan ook altijd slapen Zelfs in bijzonder onhandige posities. Liever niet, maar als het moet
Ik ga er trouwens vandoor. Mag me opmaken voor een 3 uur durend college
Tot later!
Ik heb dat ook!!! Overal kunnen slapen! Alleen maar handig, maar soms ongemakkelijk
Lekker is dat....College van 3 uur lang op de late vrijdagmiddag
vrijdag 19 november 2010 om 14:06
vrijdag 19 november 2010 om 14:07
quote:Lovestar schreef op 19 november 2010 @ 13:49:
[...]
Ik wil niet zeggen dat ik hetzelfde probleem heb, maar ik kan wel altijd slapen eigenlijk
Ik kan meestal ook wel goed slapen. Ik word alleen niet uitgerust en fit wakker.
*En nu sta ik nog steeds niet onder de douche! *
[...]
Ik wil niet zeggen dat ik hetzelfde probleem heb, maar ik kan wel altijd slapen eigenlijk
Ik kan meestal ook wel goed slapen. Ik word alleen niet uitgerust en fit wakker.
*En nu sta ik nog steeds niet onder de douche! *
I am surrounded by morons