3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
vrijdag 19 november 2010 om 11:00
Volgens mij is dat prikkelbare darmsyndroom toch?
Heel vervelend Marmul, echt waar! ik heb het ook, probeer suikers te minderen en bij opstopping helpt lijnzaad heel goed!
Ik ontbijt elke morgen met activia yoghurt met suikervrije muesli en lijnzaad, dit helpt voor mij heel goed, zo blijft de boel op gang en het scheelt heel erg in de krampen.
In ieder geval een hele dikke
O ja en geen varkensvlees!!!!!
Heel vervelend Marmul, echt waar! ik heb het ook, probeer suikers te minderen en bij opstopping helpt lijnzaad heel goed!
Ik ontbijt elke morgen met activia yoghurt met suikervrije muesli en lijnzaad, dit helpt voor mij heel goed, zo blijft de boel op gang en het scheelt heel erg in de krampen.
In ieder geval een hele dikke
O ja en geen varkensvlees!!!!!
vrijdag 19 november 2010 om 11:27
vrijdag 19 november 2010 om 11:37
ja klopt pop, het heeft veel verschillende namen
ik ga maandag naar een dietiste om voedingsadvies te krijgen.
Ben erg benieuwd naar haar tips enzo, en de huisarts gaat mij begeleiden met de verwerking/acceptatie en het leren omgaan met de klachten
thanks voor de knuffels
ik ga maandag naar een dietiste om voedingsadvies te krijgen.
Ben erg benieuwd naar haar tips enzo, en de huisarts gaat mij begeleiden met de verwerking/acceptatie en het leren omgaan met de klachten
thanks voor de knuffels
a docter a day keeps the apple away
vrijdag 19 november 2010 om 11:43
quote:rosanna08 schreef op 19 november 2010 @ 11:29:
weet je iets wat je dan zou kunnen doen?
Ja. Ik ga binnenkort een proefles nemen bij een sportschool bij ons om de hoek.
En dan niet om groepslessen te volgen (want dat vind ik gewoon niet leuk) maar om te fietsen, lopen op de loopband en dat soort dingetjes.
Ik heb al eerder een abbo gehad op een sportschool. Ben toen 2 maanden fanatiek geweest en daarna dus nooit meer. Maar wle een heel jaar moeten betalen.
Bij de sportschool waar ik nu ga kijken kun je kwartaal abbo's aflsuiten zonder verplichtingen tot een ander abbo.
weet je iets wat je dan zou kunnen doen?
Ja. Ik ga binnenkort een proefles nemen bij een sportschool bij ons om de hoek.
En dan niet om groepslessen te volgen (want dat vind ik gewoon niet leuk) maar om te fietsen, lopen op de loopband en dat soort dingetjes.
Ik heb al eerder een abbo gehad op een sportschool. Ben toen 2 maanden fanatiek geweest en daarna dus nooit meer. Maar wle een heel jaar moeten betalen.
Bij de sportschool waar ik nu ga kijken kun je kwartaal abbo's aflsuiten zonder verplichtingen tot een ander abbo.