3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Alle reacties Link kopieren
lijkt me een goed plan die sportschool





ik ben er vandoor, tot vanaaf of anders tot morgen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
das waar appel, alleen het chronische gedeelte er aan vind ik minder fijn!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
doei roos
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Dag Roosje!
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 19 november 2010 @ 11:57:

das waar appel, alleen het chronische gedeelte er aan vind ik minder fijn!Dat is ook helegaar niet fijn!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden.



Graaf net naar het werk, minigravin bij de buren. Lekker tijd voor mij. Had ik het geweten had ik mijn boek mee naar beneden genomen. Nu ben ik lui en heb ik geen zin meer om naar boven te gaan.



Marmotje, wat een rotnieuws. Niet aantoonbaar maar wel chronisch.



Luun, you doos! Zonde van je FV. Hoeveel heb jij er nu?



Sgaaapie, hoe is het bij de tandarts?



Appel, ik kan me je aversie tegen Evy voorstellen. Al is de buitenlucht wel heerlijk natuurlijk en het is gratis. Sportschool is leuk en een prima alternatief maar doe het dan wel! Zorg voor die stok achter de deur. Ik kan mezelf er nog steeds niet toe zetten om ook weer naar die sportschool te gaan.



Wij wonen hier nu 2 jaar en we hebben spijt van onze douchecabine. Nu zeggen we, hadden we maar voor een inloopdouche gekozen. Wat moet ik hier nou mee. Ik vind het erg zonde van een badkamer van 2 jaar om daar nu al wat in te gaan verbouwen. En wat zijn de kosten en hoelang gaat het duren. Ik vind het echt stom van ons. Wij denken altijd goed na voordat we wat willen en in dit geval hebben we eigenlijk direct een inloopdouche afgewezen. Waarom? Ik weet het niet......
Alle reacties Link kopieren
Hey vin,



geniet van je momentje voor je zelf!



ik ga een college volgen en werkbriefjes invullen



daarna tijd om naar Ameland te gaan
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang ga je Marmotje? Fijn weekend in ieder geval.



Minigravin is alweer thuis. Ze had honger..... Ze zit nu een lekker appeltje weg te knagen en als ze dan nog honger heeft mag ze een eierkoek (en ik ook).
Alle reacties Link kopieren
Marmul, chronisch domme darmen is mee te leven. Is soms erg lastig maar je leert er mee omgaan.



Oppassen met vet en suiker helpt echt heel erg. En stress uit je leven bannen GRIJNZ



Tandarts was 3 maandelijks gedoe het hoort er bij met mijn niet zo geweldige gebit helaas
Hey there



op dit moment laat ik afbijt inwerken op de trap (meeeeeeeeeeeters dikke lijmlaag), dus ik ben er maar eventjes om iedereen gedag te zeggen en een fijne dag toe te wensen.



Oh en ik ben aangenomen
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor de tips iedereen!



ik ga tot zondagavond. Nu laatste spullen pakken en dan onderweg ik heb er zin in



Vin gefeliciteerd!
a docter a day keeps the apple away
Veel plezier Marmotje





Vilma Gefeliciteerd lieverd. Wat ga je doen, (doosjes inpakken i/d fabriek )



Enne Vin, ik heb nu nog maar 10 FV -cash en ik had er 40



Ik ga met het hondje op stap, tis hier heerlijk (zomers) weer
Weekend!



Bam

Vilma :gefeliciteerd!
quote:lunaan schreef op 19 november 2010 @ 14:59:

Veel plezier Marmotje





Vilma Gefeliciteerd lieverd. Wat ga je doen, (doosjes inpakken i/d fabriek )



Enne Vin, ik heb nu nog maar 10 FV -cash en ik had er 40



Ik ga met het hondje op stap, tis hier heerlijk (zomers) weer





:rofl;



Nee, nee ik ga de hele fabriek inpakken (dossierverwerking)





allemaal bedankt voor de felicitaties trouwens,



En Luun, twinsista, veel plezier op je wandeling





Waar blijft Freak eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Vilma wat goed! Je had het helemaal niet meer verwacht geloof ik. Gefeliciteerd!!!! Heb je er zin in? In al die doosjes inpakken....



Luuntje, wat weinig? Ik heb er nog 90. Maar ja, het is net als met echt geld. Als ik het van mijn spaarrekening af moet halen voor iets dan vind ik het ineens niet meer belangrijk en laat ik het geld lekker staan. Vind het zo zonde om er geld van af te halen. Wellicht zit ik nu daarom nog in een woonkamer met oude baggermeubelen.



Marmotje! Nogmaals fijn weekend. Relax en geniet.



Hoe is het met je Sgaaaapie? Knap je al wat op?



En hoi Bankje! Hoe is het met jou?
Hoi hoi, Gravinnetje.





Ben jij met iets bezig vandaag?

Je hebt wel een relaxte middag zo te lezen (jaloers!)



Ik neem even een paar trekjes van mijn elektrische sigaret en dan ga ik weer de trap afpulken.
Alle reacties Link kopieren
Of ik met iets bezig ben? Ghe. Jazeker, ik ben bezig om de toestand van totale ontspanning te bereiken.

Helaas nog niet gelukt hoor maar ben er niet ver vandaan. Dat mamageroep probeer ik te negeren maar lukt niet erg...... De troep die ze maakt probeer ik ook te negeren maar lukt ook niet erg.... Maar afgezien daarvan is het heerlijk relaxen vandaag.
Vilma, you're kidding he, je bent toch echt niet van die nep peuken aan 't roken he?



We hadden afgelopen zomer een gast, die die dingen verkoopt, en ook zelf rookt...En dat stonk...!!!!





Lekker Vin, middagje voor jezelf, enne die troep ligt er morgen ook nog hoor



En ik heb zo weinig geld, omdat ik paardjes voor Luun, en Lola heb gekocht. *cry*
Mijn hondje is stom, ga ik naar het strand, kom ik allemaal gezellige zwerfhondjes tegen. Maar nee, madam wil daar niet mee spelen hoor...Truttebol..
:zwaai-vreugdevol: naar Luun!



Ja, tuurlijk, de elektrische sigaret, ik vind het een uitkomst en deze stink niet, dat doet de alabastine wel, hahahahaha



Maar ik ga maar weer van dit forum af, want krijg bijna ruzie met een domme muts elders dat ik begin te verlangen naar een primitieve papieren sigaret
quote:lunaan schreef op 19 november 2010 @ 16:24:

Mijn hondje is stom, ga ik naar het strand, kom ik allemaal gezellige zwerfhondjes tegen. Maar nee, madam wil daar niet mee spelen hoor...Truttebol..





Nee, dat moet je anders zien.

Hondje is slim, want heeft geen zin in vlooien en andere parasieten, hahahahahahahahaha
Ow ik ga je effe loepen



Hee maar wat tof van de baan..! Hoeveel uur ga je werken?
Tis Horror of Religie
quote:Vilma schreef op 19 november 2010 @ 16:27:

[...]





Nee, dat moet je anders zien.

Hondje is slim, want heeft geen zin in vlooien en andere parasieten, hahahahahahahahahaAch daarvoor hebben ze frontline uitgevonden....
Vier op een Vlo......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven