3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Alle reacties Link kopieren
Moos! Ik moest jou nog wat vragen. Helemaal vergeten. Weet jij nog een leuk, niet te duur, lekker restaurant in de buurt van The Waterboys?
Alle reacties Link kopieren
Je zit dan vlak bij de Fred (oftewel de Frederik Hendriklaan). Daar zitten wel wat restaurants. Bijvoorbeeld Flavor

En er zit ook een hele goede Chinees.
Alle reacties Link kopieren
Die heet Lee's Garden (Kantonees). Kan er geen website van vinden.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Moos, ik zal ze even onthouden.



En Bi???
Alle reacties Link kopieren
Ladies, ik heb een heerlijje dag gehad en lig nu ook heerlijk in bed. Was weer gezellig.



Au revoir
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 18 november 2010 @ 22:26:

Bedankt Moos, ik zal ze even onthouden.

En Bi???Trommelt ook met haar vingers op het toetsenbord......
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Chooc (lekker dromen over je nieuwe huisinrichting)




De makelaar zou terugbellen en dat heeft ie niet gedaan. Hij was wel positief om de huur wat te verlagen zei Bianco... zeker omdat we het dan voor langere tijd willen huren!



.... wordt vervolgd....



Sorry dat ik jullie zo lang liet wachten
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch een positief bericht. Laag inzetten en hopen dat het gunstig uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
Oke Bi, we wachten nog even af. Je stelt ons geduld wel op de proef hoor!



Nou dan ga ik nu de boel dicht klappen en zo mijn lekkere bedje induiken. Nog steeds hevige hoofdpijn dus een paar paracetamolletjes zijn welkom.



Trusten meiden!
Alle reacties Link kopieren
Hallo hallo, Heintje hier, ik heb toch de computer niet afgesloten en....

1. Nu zie ik het antwoord van Bi nog en kan ik rustig gaan slapen

2. Heb ik mijn mailbox opgeruimd en gelijk een stuk of acht mailtjes verstuurd (waarvan 1 hele lastige die ik al lang aan het uitstellen ben geweest)

3. Kan ik toch Choco nog feliciteren (was ik vergeten ) dus bij deze Choco, van harte gefeliciteerd met je verjaardag

4. Heb ik het nieuwe topic bijgelezen, kwas blij met de vertalingen (de oude lees ik neit mee bij hoor!!)
Alle reacties Link kopieren
Nu ga ik toch echt maar zo mijn bedje in, heb zo'n klein (half) tabletje genomen waar ik lekker op kan slapen
happy new topic



*gaat nu "hoe en wat in het Fins/Deens/Noors/Zweeds" en wat en hoe in het Grieks de vertaling van de OP lezen*
Alle reacties Link kopieren
Dus bij deze Heintje de tweede gaat slapen (Bi, ik wil jou niet van de troon afslaan hoor )
Is Choco jarig?





Van harte gefeliciteerd Choco en nog veel fijne en vooral gelukkige jaren
Alle reacties Link kopieren
Het Heintjesgedrag breidt zich wel uit.......maar oké, nogmaals trustuh Jos.

Ik ga een vino tinto inschenken.
Alle reacties Link kopieren
Ha die Vil. Wijntje?
Vin truste



Moos... das inderdaad best positief!!



Haaai Vil



Josje... je mag de titel hebben hoor Truste!
JOEHOE!
Alle reacties Link kopieren
Vil, waar ik erg benieuwd naar ben, hoe gaat het met dochter in de nieuwe omgeving?
Alle reacties Link kopieren
En hoe ging je solli?
Alle reacties Link kopieren
Wil ik ook weten maar het antwoord lees ik morgen. Nog even een sleutel onder de kruidnootjes verstoppen bij minigravin haar schoen en hopla naar boven en naar bed.
Dag Mocy!



Lief dat je er naar vraagt :-)



Met dochter gaat het goed, ze heeft het hier erg naar haar zin en de school bevalt haar ook goed.



En de sollie, mwah, stel je twee mensen voor die niet geinteresseerd zijn in elkaar en tegenover elkaar zitten,
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig van dochter, tis toch een hele verandering.

Dus het wordt niks die baan?
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Vin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven