P A U Z E !

19-11-2010 11:57 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo. Even pauze.

Even klaar met huishouden, klussen, administratie, (thuis)werken, ziek in bed liggen, hond uitlaten, luiers verschonen, kinderen heen en weer sjezen, achter zaken aan bellen, boodschappen doen?

Zin om even een vriendin te bellen om te kletsen? Maar ja, die zijn net allemaal aan het werk, druk, hun kinderen ophalen, boodschappen aan het doen...

Dan maar even op het forum kijken. Maar bij sommige topics moet je zoveel bijlezen dat je pauze al voorbij is!

Dan kun je hier terecht om in je pauze even te kletsen. Gewoon even een berichtje erin gooien en kijken wie er nog meer pauze heeft.

En na een minuutje of tien (of hoe lang je je pauze ook maar wilt laten duren) fris en uitgekletst weer aan de slag!
Truste Philemijn, hopelijk voel je je straks iets beter.
Heb je een date DeKenau? Spannend hoor!

Voor mij al even geleden dat ik een leuke dat had.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ja, ik heb een date . Vind het ook spannend! En heb er ook zin in! ( ben ook niet zo'n dater hoor, ben nog niet zo heel lang vrijgezel, dus..)

Ik ga ook nog even liggen zo denk ik en daarna nog even boodschappen doen en opruimen.
Heej. Slapen wil niet. Eerst even wat eten, maar.

Wow, een date!

Voor je amandel helpt Trachitol misschien. Heb je grote kans dat het vanavond beter is. Of anders bij de apotheek even vragen om een desinfecterende spoeling voor je keel.

Beterschap. Hopelijk is het vanavond een stuk beter!
Zo, even pauze! Kinderen net uit school gehaald, die zijn nu samen aan het spelen en ik ben moe want lig er de laatste tijd echt pas rond 02.00u in. Komt, omdat ik het overdag zo druk denk te hebben dat ik 's nachts lekker ontspan en dingen kan doen waar ik overdag de rust niet voor kan nemen.

Maar ja, dan ben ik nu wel even moe, en dan mag je best forummen.

Migraine, wat vervelend zeg, beterschap, ook voor Kampen en DeKenau.
Hoi Ska,

Bedankt. Even wat gegeten, en knap al iets op.

Tjee, dat is wel laat zeg. Wel mooi gezegd: druk denk te hebben!

Hoe laat moet je dan 's morgens weer op?
Zo, 15.00 uur. Even thee zetten. Iemand nog meer pauze?

Vandaag een grote pauze voor mij, maar theepauze blijft theepauze. Toch?
Ik heb ook thee pauze, maar drink gezellig met dochter een kopje warme chocolademelk met kruidnootjes erbij.
Ooh, wat klinkt dat gezellig! Ik denk er al bijna een open haard bij. Hoe oud is je dochter?
Hier ook even pauze

Vrijdag is mijn huishouddag, heb vandaag echter bar weinig puf
Ooh. Wat moet je allemaal nog doen dan?
quote:Philemijn schreef op 19 november 2010 @ 15:14:

Ooh. Wat moet je allemaal nog doen dan?

Ikke, Philemijn?

Ik zou eigenlijk de shuifopui nog moeten zemen, ik kan er nog net doorheen kijken . Maar ik heb zoooo geen zin.
Jaaaa, pauze! Heb een enorme kater maar moet een paper schrijven die ik voor 17u moet inleveren... nu eerst even een kopje thee
Hoi Sytze_Vliegen,

Oh balen.

Misschien helpt dit je om inspiratie te krijgen. Kijk maar eens naar het filmpje op http://www.telsell.com/nl ... OLArJGKraUCFcUz3godcyClYQ
Hoe lang laten jullie je thee altijd afkoelen? Volgens mij kan ik die van mij wel 3 kwartier laten staan voordat ik hem echt lekker vind drinken. Heb dan wel een groot glas...
quote:Philemijn schreef op 19 november 2010 @ 15:23:

Hoi Sytze_Vliegen,

Oh balen.

Misschien helpt dit je om inspiratie te krijgen. Kijk maar eens naar het filmpje op http://www.telsell.com/nl ... OLArJGKraUCFcUz3godcyClYQ De window-wizard! Ik zal er eens over nadenken!
Hahaha 3 kwartier af laten koelen vind ik wel heel lang Philemijn! Bij mij staat ie denk ik 10 minuten of een kwartier af te koelen...
Haha. Ik kijk bijan geen tv maar zag dit van de week voorbij komen. Vond het zo grappig. En merkte dat ik bijna zin kreeg om de ramen te gaan wassen!
quote:Philemijn schreef op 19 november 2010 @ 15:11:

Ooh, wat klinkt dat gezellig! Ik denk er al bijna een open haard bij. Hoe oud is je dochter?helaas geen open haard maar wel een leuke 4 jarige dochter.
quote:Sunshine7 schreef op 19 november 2010 @ 15:28:

Hahaha 3 kwartier af laten koelen vind ik wel heel lang Philemijn! Bij mij staat ie denk ik 10 minuten of een kwartier af te koelen...Correctie, mijn thee is nu 30 minuten oud en nu lekker. Vind ik dan he.
quote:Philemijn schreef op 19 november 2010 @ 13:41:

Hoi Ska,

Bedankt. Even wat gegeten, en knap al iets op.

Tjee, dat is wel laat zeg. Wel mooi gezegd: druk denk te hebben!

Hoe laat moet je dan 's morgens weer op?Valt wel mee, om 07.00. Fijn dat het al wat beter gaat.
Zoon heeft vanavond zijn eerste zwemles, spannend!

Ik heb zin in een glas wijn, is wel wat vroeg he, om kwart voor 4. Hmmm, toch ook eerst maar een kop thee, die laat ik meestal 10 min. afkoelen
quote:Ska schreef op 19 november 2010 @ 15:42:

[...]

Valt wel mee, om 07.00. Fijn dat het al wat beter gaat.Maar da's toch niet genoeg??? Da's maar een uurtje of vijf slaap!
Weinig mensen met pauze zo te zien.

Ik heb nu in ieder geval even pauze! Denk dat ik een tosti met kaas en tomaat ga maken...
Ik heb ook pauze, zoontje ligt te slapen en ik zit achter de laptop terwijl ik ook aan 't huishouden wat moet doen. Heb alleen maar gestofzuigd en de vaatwasser uitgeruimd. Ik kan me niet toezetten om ook stof af te nemen en gewoon een beetje op te ruimen... Misschien ga ik ook wel een dutje doen totdat zoontje wakker wordt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven