Mode & Beauty alle pijlers

Maillot koud?

17-11-2010 08:30 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Deze week kocht ik bij de Hema gevoerde panty's, met fleece. Heel erg lekker warm!
Gevoerde panty´s met fleece? Dat ziet er vast niet uit, maar ik wil ze wel!
Vind een maillot warmer dan een spijkerbroek.
Heb ook zo'n thermopanty. Van de Action (3 EURO). Ziet er van de buitenkant gewoon uit als een dikke legging/maillot maar er zit fleece aan de binnenkant. Echt heerlijk. En heb ze inderdaad ook bij de Hema gezien.

Ik heb in de winter bijna altijd jurken/rokken aan (met maillots/dikke panties). Vind dat warmer dan een spijkerbroek.
En als dat te koud is,die je er toch een dunne panty onder? Scheelt al een hoop vind ik!
quote:Pepernoek schreef op 17 november 2010 @ 15:20:

Gevoerde panty´s met fleece? Dat ziet er vast niet uit, maar ik wil ze wel!Je ziet het niet, het is niet doorschijnend. Een dikke stof die van de buitenkant aanvoelt als een panty en van binnen zacht is. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar het is geweldig!
Ik heb er ook één, zo'n gevoerde. Kan ze alleen nu niet meer vinden.
Jeej, vanavond koopavond, meteen even langs Action of Hema!
Maillots vind ik te koud soms. Door de wind dat door de wol heen gaat?

Ik draag meer dikke pantys, van die dunne leggings 60 demnier ofzo. Bij echte kou, 2 over elkaar. Zie je echt helemaal niks van als het precies dezelfden zijn..
Eens met Baileyyy. Ik heb ook het idee dat maillots meer wind doorlaten en daardoor kouder zijn, ook al lijken ze vaak dikker. Ik draag ook dikke panties en als het heel koud is, 2 over elkaar. Of een dikke panty met zo'n panty-achtige legging er overheen. Dan nog kniekousen en laarzen, ik heb niet het idee dat dat kouder is dan een spijkerbroek, eerder warmer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven