Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Oooooo Hel, hoe vond Maatje de klimmende Pieten? Ik ging vroeger ook altijd met mijn moeder en twijfelde nu een beetje of ik met C moest gaan. Aanrader?

Receptie van Sint, toe maar, die doet posh met een heusche receptie
Ik wil naar huisssssssssss.

Zit te wachten op een pakketje, had ik expres mijn werkadres opgegeven als afleveradres, tot nu toe nog geen bezorgmannetje gezien
Alle reacties Link kopieren
Balen, ik kreeg net een brief en de intake duurt nog 4 weken... en wanneer de opname daarna dan is konden ze niet zeggen
Stressed is just desserts spelled backwards
Leuk Amalia! Wat weet je dat toch allemaal goed. Vind je het echt anders, een meisje? Qua karakter dus.

Hel, drink dat water dan maar niet. En vaar er ook maar niet overheen. Is Sint al bij jullie aangekomen?

Bam, alvast succes, lekker zo gauw!
Jee, wat lang.. In het nieuwe jaar dus pas. Da's echt balen.

Hoe was de auto eigenlijk?

Sorry Mamax, ik kan het echt niet vinden. Maar ik hoop dat het wat wordt!
Ja, baal er echt van. temeer omdat de aanvallen nu zo hevig zijn. En Dr B wilde dat we naast de 2 medicijnen die Mr J nu al heeft, als derde erbij weer 10 mg frisium voor de nacht zou krijgen. Maar dat wil ik dus niet geven, omdat hij het eerder heeft gehad en het toen ook niet werkte, en hij was in die hele periode zo suf als wat. En toen we weer gingen afbouwen hebben we er meer dan een half jaar erover gedaan omdat hij ontwenningsverschijnselen had.

Maar nu gebeurt er dus verder ook niks
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:mamax schreef op 19 november 2010 @ 09:38:

We hebben ons alleen nu weer ingeschreven voor een kavel in dat plan waar we vorige keer een huis hadden en daarvan is de loting volgende week. Als we daar voor ingeloot zijn dan schilderen we alleen de muren, dan gaan we niet de vloer schuren enzo, dus dan zou het wel kunnen.

Hier Compu. Loting is woensdag trouwens Hel, en vanaf donderdag worden we gebeld.

Knappe Aatje, die doet al een hoop dingen! En CB ook al zo dapper bezig!

Star, balen van je pakketje. Weet je zeker dat ze vandaag komen, anders zit je nog voor niks te wachten ook.
Heeft Dr B. nav die video nog gebeld, misschien dat jullie dan eerder voor de intake kunnen? Vervelend dat je nog zo lang moet wachten zeg!
quote:Maleficent schreef op 19 november 2010 @ 16:28:

Balen, ik kreeg net een brief en de intake duurt nog 4 weken... en wanneer de opname daarna dan is konden ze niet zeggen Godsamme, wat is dat nou weer voor iets :(
Mamax, er staat bij track en trace driver out for delivery, dus hij is onderweg.
Staat er ook bij tot hoe laat hij kan komen? Hier komt hij wel eens om 19 uur namelijk...
quote:mamax schreef op 19 november 2010 @ 16:44:

Staat er ook bij tot hoe laat hij kan komen? Hier komt hij wel eens om 19 uur namelijk...

Whahahahaha ja TNT ook wel inderdaad, die was hier van de week om 19.30.

Ik heb net DPD gebeld en die bezorgen tot 17.00, met uitloop als het erg druk is. Dus.
Heb je ook gevraagd of het erg druk is Heb je een leuk pakketje besteld?
Kadootje voor vriendinnetje van C voor feestje morgen
17 uur gaat hij niet meer redden... Je had beter naar Bart Smit kunnen gaan
Dat moet ik misschien alsnog
Mal, . Balen dat het wachten zo lang duurt met die heftige aanvallen! Wat ontzettend naar.

Star, pakje gekomen? Misschien schoen zetten . Wat gaat ze doen met het feestje?

Mamax, ik duim voor een gunstige loting!

Naatie, hoe gaat het met T. nu met het poepen en zo?
quote:Star schreef op 19 november 2010 @ 16:49:

[...]

Whahahahaha ja TNT ook wel inderdaad, die was hier van de week om 19.30.

Ik heb net DPD gebeld en die bezorgen tot 17.00, met uitloop als het erg druk is. Dus.En het is druk bij DPD, ze stonden hier van de week om half 7 voor de deur.
Jee Mal, dat is mooi klote...druk ik me nog heel voorzichtig uit.
quote:Star schreef op 19 november 2010 @ 17:02:

Dat moet ik misschien alsnog

En wat heb je gekocht?

Julian heeft voor vriendje een scheetzak uitgezocht
quote:bambino schreef op 19 november 2010 @ 18:00:

[...]

En het is druk bij DPD, ze stonden hier van de week om half 7 voor de deur.

Dan hebben ze mooi pech gehad want dan was het kantoor al dicht. Ik heb tot 17.30 gewacht en niks. Jammer wel.

Heb nu een feeenhoed en toverstaf gekocht.
Ook goedemorgen.

Hai Bam.

Hai Star.

Mallie, mr J beetje geslapen vannacht? Wat k** dat hij zulke grote aanvallen heeft en dat je nog 4 weken op intake en dan nog langer op onderzoek moet wachten zeg.

Enka, hoest met oudste? Vermaakt die zich nog een beetje? Zal eens even terug lezen of je hier nog was afgelopen dagen.

Dat ga ik eerst maar eens doen
Na, ik moet even naar groep voor CG en ik moet Mamax ff knuffelen voor Opa. Arme man, nu nog verkassen.

En dat was het wel zo'n beetje voor deze week?

Oh ja, fijn dat school zo te spreken was over je apie Bam!
Goedemorgen Suze

Nog weekendplannen?

Ben ook heel trots.

Wat ik nog vergat te vertellen is dat beide juffen hem zo,n clown vinden. Dat is wel een teken dat hij zich echt thuis voelt op school, want thuis hangt hij ook altijd de clown uit.

Dan is hij dus echt zich zelf, mooi is dat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven