3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
zaterdag 20 november 2010 om 10:37
[quote]Vilma schreef op 20 november 2010 @ 10:19:
Fijne meet toegewenst voor iedereen, wat zou ik er graag bij zijn....
Hou de eerste 2 weken van Feb maar vrij
Bi, effe lekker naar buiten meis, even je hoofd leeg laten waaien
Bankje heeft post
Roosje heel veel plezier vandaag Die mag je aan de andere meeters geven.
Fijne meet toegewenst voor iedereen, wat zou ik er graag bij zijn....
Hou de eerste 2 weken van Feb maar vrij
Bi, effe lekker naar buiten meis, even je hoofd leeg laten waaien
Bankje heeft post
Roosje heel veel plezier vandaag Die mag je aan de andere meeters geven.
zaterdag 20 november 2010 om 11:24
Chooc
Volgende keer ga ik haar er nog een keer naar vragen en zal haar dan jouw stukje laten lezen of vertellen.
Wat knap dat jij er zelf uitgekomen bent (met een beetje hulp van de blauwe petten.. maar als je er zelf niet uit had willen stappen had hun hulp ook geen moer uitgemaakt... dus eigenlijk wel op eigen kracht)!
Ze is niet eens meer een puber... ze is 'al' 20. Ze denkt echt dat ze bij haar eerste baan rond de 2000 euro netto zal gaan verdienen. Ze heeft een telefoonrekening van ongeveer 90 euro per maand... das ook zoiets!
En maar klagen dat ze geen geld heeft... wel een tel.rek. van 90 euro? Ja want dat moet zegt ze... om contact te kunnen houden met haar vrienden !! 90 euro??
Volgende keer ga ik haar er nog een keer naar vragen en zal haar dan jouw stukje laten lezen of vertellen.
Wat knap dat jij er zelf uitgekomen bent (met een beetje hulp van de blauwe petten.. maar als je er zelf niet uit had willen stappen had hun hulp ook geen moer uitgemaakt... dus eigenlijk wel op eigen kracht)!
Ze is niet eens meer een puber... ze is 'al' 20. Ze denkt echt dat ze bij haar eerste baan rond de 2000 euro netto zal gaan verdienen. Ze heeft een telefoonrekening van ongeveer 90 euro per maand... das ook zoiets!
En maar klagen dat ze geen geld heeft... wel een tel.rek. van 90 euro? Ja want dat moet zegt ze... om contact te kunnen houden met haar vrienden !! 90 euro??