3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
zaterdag 20 november 2010 om 11:29
zaterdag 20 november 2010 om 11:33
zaterdag 20 november 2010 om 11:42
LieverTs, ik ga de wc uitdoen (klinkt echt té grappig!), balkon opruimen voor de rokerTs, douchen, boodschappen doen en daarna feest vieren! Ohja, ik heb appel/perentaart en een appel/kaneel cake gebakken en monchoutaart gemaakt. Laat morgen weten hoe ze smaakten!
Fijne dag allemaal!
Goed geslapen en heb zin in feest!
Fijne dag allemaal!
Goed geslapen en heb zin in feest!
zaterdag 20 november 2010 om 11:53
Mooi topic Roos over die trein!
Chooc... ze is hier nu niet en met haar heb ik het wel uitgepraat. Ik heb haar uitgelegd dat het voelt alsof er een mes in mn donder wordt gestoken als hier in huis dat woord valt. En dat gelijk 'sorry' er achteraan zeggen dus geen nut heeft als dat al een paar keer eerder is gebeurd.
Maar daarna kwam Bianco... en zei dat ik niet zo tegen ZIJN dochter tekeer mag gaan. Geen woord over het feit dat zij dr - laat ik het netjes zeggen - taalgebruik eens aan moet passen aan de mensen bij wie ze is. Dus daar ben ik het meest boos over... zij en ik komen er wel uit, we hebben wel eerder een explosie gehad en daarna komt het gewoon weer goed.
Maar hij had (al veel eerder) eens duidelijk tegen haar moeten zeggen dat ze op haar woorden moet letten... ik heb het vaak genoeg op een normale manier gezegd en dat blijkt dus geen indruk te maken.
Chooc... ze is hier nu niet en met haar heb ik het wel uitgepraat. Ik heb haar uitgelegd dat het voelt alsof er een mes in mn donder wordt gestoken als hier in huis dat woord valt. En dat gelijk 'sorry' er achteraan zeggen dus geen nut heeft als dat al een paar keer eerder is gebeurd.
Maar daarna kwam Bianco... en zei dat ik niet zo tegen ZIJN dochter tekeer mag gaan. Geen woord over het feit dat zij dr - laat ik het netjes zeggen - taalgebruik eens aan moet passen aan de mensen bij wie ze is. Dus daar ben ik het meest boos over... zij en ik komen er wel uit, we hebben wel eerder een explosie gehad en daarna komt het gewoon weer goed.
Maar hij had (al veel eerder) eens duidelijk tegen haar moeten zeggen dat ze op haar woorden moet letten... ik heb het vaak genoeg op een normale manier gezegd en dat blijkt dus geen indruk te maken.
zaterdag 20 november 2010 om 12:12
Bianc, ik ben het met je eens dat hij haar duidelijk had moeten maken dat ze te ver ging. Maar ik denk dat gisteravond zijn vaderinstinct voor zijn loyaliteit naar jou toe kwam. Jij kwam aan zijn kind en ik denk dat als het andersom zou zijn geweest, jij ook voor je zoon op zou komen.
heb jij sorry gezegd voor het slaan?
Als je straks met hem praat, vertel hem dan ook dat je zijn instinctieve reactie snapt en probeer niet te veel in de aanval en verwijten te vervallen, maar probeer hem duidelijk te maken hoe het voor jou voelt. En misschien heb je dat al een aantal keren gedaan, maar blijkbaar is het dan toch niet goed genoeg overgekomen.
Misschien vindt je niet leuk dat ik dit zeg, maar mijn bedoeling is goed, niet om je aan te vallen, ik snap je boosheid echt. Maar ik denk ook dat het niet zozeer boosheid is, maar heel veel verdriet. Heb je dat gedeeld met Bianco of ben je stoer en deal je er wel alleen mee?
heb jij sorry gezegd voor het slaan?
Als je straks met hem praat, vertel hem dan ook dat je zijn instinctieve reactie snapt en probeer niet te veel in de aanval en verwijten te vervallen, maar probeer hem duidelijk te maken hoe het voor jou voelt. En misschien heb je dat al een aantal keren gedaan, maar blijkbaar is het dan toch niet goed genoeg overgekomen.
Misschien vindt je niet leuk dat ik dit zeg, maar mijn bedoeling is goed, niet om je aan te vallen, ik snap je boosheid echt. Maar ik denk ook dat het niet zozeer boosheid is, maar heel veel verdriet. Heb je dat gedeeld met Bianco of ben je stoer en deal je er wel alleen mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 20 november 2010 om 12:16
Oei Bi, ZIJN dochter. Het is toch ook JOUW huis?
Ik denk dat Bianco goed geschrokken is. En uit vaderlijk instinct heeft hij zijn dochter beschermd. Logisch Maar jullie doen het samen en dat mag hij niet vergeten.
Pak jullie agenda, plan een avond Bi en Bi tijd. Geen tv, geen forum (dus ook geen boerderie he ), geen telefoon en met zn tweetjes een fles port nuttigen en praten. Quality time! Doen wij ook wel es en is erg fijn! Lekker praten, lekker tips worden en lekker naar bed.. Echt doen hoor!
Ik denk dat Bianco goed geschrokken is. En uit vaderlijk instinct heeft hij zijn dochter beschermd. Logisch Maar jullie doen het samen en dat mag hij niet vergeten.
Pak jullie agenda, plan een avond Bi en Bi tijd. Geen tv, geen forum (dus ook geen boerderie he ), geen telefoon en met zn tweetjes een fles port nuttigen en praten. Quality time! Doen wij ook wel es en is erg fijn! Lekker praten, lekker tips worden en lekker naar bed.. Echt doen hoor!