Libelle-mensen hier?

13-11-2010 11:25 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Weet niet of deze vraag 'mag', maar wat is er gaande op Libelle-forum? Las ergens op Viva dat de mods daar gestopt zijn. Heb gekeken bij Libelle, maar kan er geen touw aan vastknopen. Een open brief met veel rare reacties (o.a. over een dagvaardiging en vage bedreigingen (?) richting elkaar). Plus een mod-topic waar inderdaad al dagen geen mod is geweest....

Wie heeft een bondige samenvatting/uitleg??

Groetjes Hekje (aka de relnicht )
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 november 2010 @ 17:20:

Maar ik zie daar alleen maar puzzels en plaatjes plakken en nog meer puzzels, geloof alleen maar puzzels.



Heel apart die Libella's.



Libellula´s hebben geen seks, ze zijn gezellig samen aan het lijnen en ze doen met hooguit drie personen heel creatief aan woordrollers.

Af en toe trekt een oude man er zijn rok omhoog.



Dat somt het leven van de Libella denk ik wel zo´n beetje op. Ik mag er in ieder geval niet aan mee doen daar
Alle reacties Link kopieren
quote:Artdeco schreef op 21 november 2010 @ 13:37:

[...]





Libellula´s hebben geen seks, ze zijn gezellig samen aan het lijnen en ze doen met hooguit drie personen heel creatief aan woordrollers.

Af en toe trekt een oude man er zijn rok omhoog.



Dat somt het leven van de Libella denk ik wel zo´n beetje op. Ik mag er in ieder geval niet aan mee doen daar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven