NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
quote:Lovestar schreef op 21 november 2010 @ 20:17:

[...]

Vermoeden had ik al....Maar was ook grappend bedoeld I know, babe.
LS, ik heb verder niets over hem verteld. Het is iemand die ik al lang ken, van mijn leeftijd en ontzettend fit.
Dan weet ik wie het is Au.

Frankz, ik voorzie al dat als ik met jou en twis aan de borrel koffie zit, het vooral over katten gaat.
Cum non tum age
Ik ben echt verkleumd. Niet warm te krijgen. En het is hier meer dan 20 graden en ik zit met 2 fleecedekentjes op de bank. Is het soms al tijd voor mijn bed mét kruik?
Katten of poesjes, No?
quote:noa schreef op 21 november 2010 @ 20:24:

Dan weet ik wie het is Au.

Frankz, ik voorzie al dat als ik met jou en twis aan de borrel koffie zit, het vooral over katten gaat.ik denk toch meer over poesjes hoor..
Avond Nachtbrakers!
Hi Au !
Hi EM !
Maak die kruik warm voor op de bank, Twis, lekker bijkomen.
Twis, de verwarming staat hier minstens op 21,5 en de elektrische deken is iedere nacht al aan.
Cum non tum age
Hoi SP!
Tonijn EM!
quote:Twisted schreef op 21 november 2010 @ 20:20:

[...]

It's a very big secret, Love Dat blijkt
quote:Aubrey schreef op 21 november 2010 @ 20:22:

LS, ik heb verder niets over hem verteld. Het is iemand die ik al lang ken, van mijn leeftijd en ontzettend fit. Awwwwwwwwww!!! Zo leuk dat je verliefd ben Au!!!!!!!!!
Thanks LS.
Leuk topic
quote:Zwuppeliennn schreef op 21 november 2010 @ 19:41:

Het is tenminste houdbaar tot...dus het zal wel goed zijn Mogen wij ook een stukje? De cake is klaar en eetbaar, maar die zou je niet aan gasten of vrienden geven. Dus dat wordt de volgende keer als ik wel goede cake-mix heb.
EM
Vinden jullie het heel erg als ik zeg dat hier nog helemaal geen verwarming aan is?

Au, wat leuk! Al doe je er niks mee....het gevoel alleen al is gewoon weleens lekker
quote:Zwuppeliennn schreef op 21 november 2010 @ 20:39:

Vinden jullie het heel erg als ik zeg dat hier nog helemaal geen verwarming aan is?

[...]Hier staat de verwarming ook niet aan.
Ben eindelijk bijgelezen
Gezellig druk hier! Ga zo wel weer aan de slag, maar dacht meld me even!

Zeeduivel Frank!
quote:Sophiepapa schreef op 21 november 2010 @ 20:41:

[...]

Hier staat de verwarming ook niet aan.

Gelukkig ben ik niet de enige. Hier komt het omdat het huis super geisoleerd is en ik ingebouwd zit tussen de buren. Bovendien heb ik het vermoeden dat uit het ventilatiesysteem een beetje opgewarmde lucht komt. Onder een bepaalde temperatuur gaan ze de buitenlucht die naar binnen geblazen wordt verwarmen omdat het anders te koud is.

Hoe zit het bij jou?
quote:Zwuppeliennn schreef op 21 november 2010 @ 20:44:

[...]

Gelukkig ben ik niet de enige. Hier komt het omdat het huis super geisoleerd is en ik ingebouwd zit tussen de buren. Bovendien heb ik het vermoeden dat uit het ventilatiesysteem een beetje opgewarmde lucht komt. Onder een bepaalde temperatuur gaan ze de buitenlucht die naar binnen geblazen wordt verwarmen omdat het anders te koud is.

Hoe zit het bij jou?wanneer gaan we samenwonen zwup? is efficient, goedkoop en goed voor t milieu enzo..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven