NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
quote:Lovestar schreef op 21 november 2010 @ 21:06:

[...]

Niks
quote:Frankz schreef op 21 november 2010 @ 21:06:

[...]

de was en strijk prima, keuken ook, badkamer mag je zelluf doen, dan ben ik de taart aan t afwerken met kersen en slagroom...

Ok, daar doe ik het voor

Je hoeft trouwens niet te strijken. Valt dat eens even mee
Wahaha, is dat niet iedere mans droom, Frankz?!
Ik voorzie ineens hele nieuwe toepassingen voor de slagroom en kersen..
quote:Zwuppeliennn schreef op 21 november 2010 @ 21:08:

[...]

Ok, daar doe ik het voor

Je hoeft trouwens niet te strijken. Valt dat eens even mee je bent te goed voor me..
quote:Frankz schreef op 21 november 2010 @ 21:08:

[...]

Awwwwwww!!!

quote:Frankz schreef op 21 november 2010 @ 21:14:

[...]

je bent te goed voor me..Hahaha, als je wil mag je best de theedoeken strijken hoor. Verder is er gewoon niks
IJs is goddelijk overigens......
quote:Zwuppeliennn schreef op 21 november 2010 @ 21:17:

[...]

Hahaha, als je wil mag je best de theedoeken strijken hoor. Verder is er gewoon niks niet? ik denk dat mijn overhemden toch echt gestreken moeten worden...
quote:boogster schreef op 21 november 2010 @ 21:13:

Ik voorzie ineens hele nieuwe toepassingen voor de slagroom en kersen.. zou je denken?
LS, je hebt me overtuigd, ik ga morgen ook weer eens ijs inslaan. Heb zin in kersenijs van B & J's.
quote:Aubrey schreef op 21 november 2010 @ 21:19:

LS, je hebt me overtuigd, ik ga morgen ook weer eens ijs inslaan. Heb zin in kersenijs van B & J's.Cherry Garcia!
quote:Aubrey schreef op 21 november 2010 @ 21:09:

Wahaha, is dat niet iedere mans droom, Frankz?! ach, is een man die kan koken en bakken niet iedere vrouws droom?
quote:Lovestar schreef op 21 november 2010 @ 21:01:

*Jaloezie-alert!!!!!!*

Ik heb een beker Haagendasz ijs voor met net de smaak Caramel biscuit&speculaas (speculoos-ijs) Ik heb hier Ben&Jerry's Cookie Dough.
quote:Aubrey schreef op 21 november 2010 @ 21:19:

LS, je hebt me overtuigd, ik ga morgen ook weer eens ijs inslaan. Heb zin in kersenijs van B & J's.

Ghe

Ik wil nog heel graag een bak met Chocolate fudge brownie opeten
Gisteren bij "Wat vindt Nederland" was trouwens de vraag wat de vrouwen van Nederland liever hadden.. Een man die goed kan klussen.. of een man die goed kan koken..

Maar de klussende man won het ruimschoots..
Cherry Garcia, cool. Ik was de naam kwijt.

Frankz, ik heb liever een man die de middelen heeft om mij elke dag mee uit eten te nemen. Ik heb een hekel aan rommel in de keuken en etensgeurtjes in huis.
quote:Sophiepapa schreef op 21 november 2010 @ 21:21:

[...]

Ik heb hier Ben&Jerry's Cookie Dough.

Ha!!! Ik heb naast die Haagendasz ijs nog een nieuwe beker New York super fudge chunk!!

En ik ga maar niet verder vertellen wat er aan ijs in mijn diepvries ligt
quote:boogster schreef op 21 november 2010 @ 21:24:

Gisteren bij "Wat vindt Nederland" was trouwens de vraag wat de vrouwen van Nederland liever hadden.. Een man die goed kan klussen.. of een man die goed kan koken..

Maar de klussende man won het ruimschoots..

ghe..

*zit te twijfelen om over de vorige maand zelf geplaatste keuken en houten vloer te vertellen*
Een klussende man? Pfff, ik heb liever een vent met intellectuele en humoristische eigenschappen dan eentje die dag en nacht met z'n boormachine in de weer is.
Vertel eens Frankz.
quote:boogster schreef op 21 november 2010 @ 21:24:

Maar de klussende man won het ruimschoots.. Klussen in welke context? Die van de Kinderen PijlerT ?
quote:Frankz schreef op 21 november 2010 @ 21:18:

[...]

niet? ik denk dat mijn overhemden toch echt gestreken moeten worden...Waar had jij die overhemden willen opbergen dan? Ik zei niet voor niks dat je dan veel zooi thuis zou moeten laten
quote:Aubrey schreef op 21 november 2010 @ 21:26:

Een klussende man? Pfff, ik heb liever een vent met intellectuele en humoristische eigenschappen dan eentje die dag en nacht met z'n boormachine in de weer is.
Ik ga er trouwens vandoor. Even Masterchef kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven