3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
maandag 22 november 2010 om 00:28
Is hier nog iemand?
Weltrusten iedereen
Nah, ik heb de trap in de grondverf gezet, om en om was de bedoeling en toen ging de telefoon dus is het om en om ergens in het midden mis gegaan, en nu moet ik echt klauteren om naar boven en beneden te komen maar gelukkig heb het invalidehandvat van de vorige bewoners laten zitten, een geluk bij een ongeluk.
Dat was een lange zin!
Weltrusten iedereen
Nah, ik heb de trap in de grondverf gezet, om en om was de bedoeling en toen ging de telefoon dus is het om en om ergens in het midden mis gegaan, en nu moet ik echt klauteren om naar boven en beneden te komen maar gelukkig heb het invalidehandvat van de vorige bewoners laten zitten, een geluk bij een ongeluk.
Dat was een lange zin!
maandag 22 november 2010 om 08:17
quote:Gravinnetje schreef op 21 november 2010 @ 17:48:
Ik zing altijd voor Minigravin, Sinterklaas is jarig, zet hem op de pot. Oh wat zal hij stinken, doe de deur op slot. Vervolgens moet ik gieren van de lach.
Ben ik nu een slechte moeder?Mijn vader zong dat vroeger ook één keer, waarop ik hem met een wijzend vingertje zei, dat dat niet mocht, dat sinterklaas dat niet leuk vond. De volgende dag had hij een brief van sinterklaas in zjn schoen dat als hij het nog één keer zong, dat hij geen cadeautjes kreeg. Wij (mijn broer en ik) waren daarvan erg onder de indruk. Hij heeft het daarna nooit meer gezongen en heeft wel cadeautjes gekregen
Ik zing altijd voor Minigravin, Sinterklaas is jarig, zet hem op de pot. Oh wat zal hij stinken, doe de deur op slot. Vervolgens moet ik gieren van de lach.
Ben ik nu een slechte moeder?Mijn vader zong dat vroeger ook één keer, waarop ik hem met een wijzend vingertje zei, dat dat niet mocht, dat sinterklaas dat niet leuk vond. De volgende dag had hij een brief van sinterklaas in zjn schoen dat als hij het nog één keer zong, dat hij geen cadeautjes kreeg. Wij (mijn broer en ik) waren daarvan erg onder de indruk. Hij heeft het daarna nooit meer gezongen en heeft wel cadeautjes gekregen