Rughaar
zondag 21 november 2010 om 14:05
Zo, ik heb vanmorgen weer genoeg rughaar gezien om de rest van mijn leven op te teren.
Dames, leg eens uit: dan lig je in bed met je meneer en dan grijp je hem bij zijn schouders en dan denk je dus niet: getver, laat ik daar eens een epilady overheen halen? Zelfs niet als dezelfde man vervolgens gezellig met jou en jullie bloedjes van kinderen gaat zwemmen op zondagmorgen?
Ik snap het niet. Hoe kijk je daar als vrouw van een behaarde man naar dan?
Let wel, ik heb het dus niet over 3 verdwaalde haren op een schouder he. Nee, ik heb het over hele bossen...
Dames, leg eens uit: dan lig je in bed met je meneer en dan grijp je hem bij zijn schouders en dan denk je dus niet: getver, laat ik daar eens een epilady overheen halen? Zelfs niet als dezelfde man vervolgens gezellig met jou en jullie bloedjes van kinderen gaat zwemmen op zondagmorgen?
Ik snap het niet. Hoe kijk je daar als vrouw van een behaarde man naar dan?
Let wel, ik heb het dus niet over 3 verdwaalde haren op een schouder he. Nee, ik heb het over hele bossen...
zondag 21 november 2010 om 18:46
quote:daffyduck schreef op 21 november 2010 @ 14:10:
Ik wax zelfs mijn zoon zijn rug...
Vind rug haar vreselijk........gelukkig mijn zoon ook!
Net zoiets als een leuke coupe bij een kerel,en dan van die driehoekjes met nekharen..die worden hier ook getrimd....

Wil je tegen je zoon zeggen dat er ook vrouwen (en mannen) zijn die rughaar niet vreselijk vinden?
Ik wax zelfs mijn zoon zijn rug...
Vind rug haar vreselijk........gelukkig mijn zoon ook!
Net zoiets als een leuke coupe bij een kerel,en dan van die driehoekjes met nekharen..die worden hier ook getrimd....
Wil je tegen je zoon zeggen dat er ook vrouwen (en mannen) zijn die rughaar niet vreselijk vinden?
zondag 21 november 2010 om 20:38
@voornu
jahoor,wil ik hem best zeggen maar tegenwoordig willen de pubermannen ook geen haar.Ze scheren alles af,zelfs onder de oksels wordt het óf geschoren óf heel kort gehouden.
Niet mijn ding,een man mag best wat meer haar hebben als ik...maar goed,zijn rug kan hij dus niet bij he..dus ...helpt mama hem er graag mee..lekker waxen hahahaha........
jahoor,wil ik hem best zeggen maar tegenwoordig willen de pubermannen ook geen haar.Ze scheren alles af,zelfs onder de oksels wordt het óf geschoren óf heel kort gehouden.
Niet mijn ding,een man mag best wat meer haar hebben als ik...maar goed,zijn rug kan hij dus niet bij he..dus ...helpt mama hem er graag mee..lekker waxen hahahaha........
zondag 21 november 2010 om 22:54
Ik noem mijn Liefste altijd 'mijn beertje' omdat hij een berenvachtje heeft. De enige plek waar hij geen haar heeft, is op zijn voorhoofd en op de oogleden. Zelfs kleine plukjes haar op zijn oorschelpen.
Nooit heb ik daar een probleem mee gehad, net als hij er geen probleem mee heeft als ik een keer geen zin heb om mijn oksels of benen te scheren (en hij de enige is die dat ziet).
Ondanks dat wij er allebei niet mee zitten, zijn we wel heel blij dat zijn zoon het niet heeft.
Zwemmen heeft hij heel lang niet gedaan omdat er zo gestaard werd, nu trekt hij zich er gelukkig niks van aan.
Maar hij was het vanmorgen niet in het zwembad!
Nooit heb ik daar een probleem mee gehad, net als hij er geen probleem mee heeft als ik een keer geen zin heb om mijn oksels of benen te scheren (en hij de enige is die dat ziet).
Ondanks dat wij er allebei niet mee zitten, zijn we wel heel blij dat zijn zoon het niet heeft.
Zwemmen heeft hij heel lang niet gedaan omdat er zo gestaard werd, nu trekt hij zich er gelukkig niks van aan.
Maar hij was het vanmorgen niet in het zwembad!
Winterpret: Mijn koude handen onder jouw warme trui
zondag 21 november 2010 om 22:54
zondag 21 november 2010 om 23:27
zondag 21 november 2010 om 23:37
je hoeft er niet naar te kijken hoor naar dat rughaar.
sommige mensen vinden het sexy, ik niet.ben blij met mijn vent die niet zo behaard is.
maar om nou elke man te verplichten zijn rug te waxen, lijkt me echt superpijnlijk! in zuid- en oost-europa loopt ongeveer elke man rond met veel rughaar.
boeiend
sommige mensen vinden het sexy, ik niet.ben blij met mijn vent die niet zo behaard is.
maar om nou elke man te verplichten zijn rug te waxen, lijkt me echt superpijnlijk! in zuid- en oost-europa loopt ongeveer elke man rond met veel rughaar.
boeiend
maandag 22 november 2010 om 07:22
Jemig, er lopen genoeg spuuglelijke mensen rond. Moeten die maar niet naar buiten omdat jij ze lelijk vindt?
Of omdat ze haar hebben op een plek waarvan jij vindt dat dat vies is?
Wat een gezeik. Als je niet tegen haar op een rug kunt kom je zelf maar wat minder vaak in het zwembad. Hoef je al die 'viezigheid' niet aan te zien. Wat kunnen mensen toch zeiken over uiterlijkheden.
En nee, mijn man heeft toevallig geen haar op zijn rug, maar als hij dat wel had hield ik nog steeds net zoveel van hem. Omdat hij grappig en slim is en me het gevoel geeft dat ik het beste ben wat hem ooit is overkomen. En dat zou ook zo zijn als hij haar op zijn rug had.
(god wat zijn er toch een hoop geiten op de wereld...)
Of omdat ze haar hebben op een plek waarvan jij vindt dat dat vies is?
Wat een gezeik. Als je niet tegen haar op een rug kunt kom je zelf maar wat minder vaak in het zwembad. Hoef je al die 'viezigheid' niet aan te zien. Wat kunnen mensen toch zeiken over uiterlijkheden.
En nee, mijn man heeft toevallig geen haar op zijn rug, maar als hij dat wel had hield ik nog steeds net zoveel van hem. Omdat hij grappig en slim is en me het gevoel geeft dat ik het beste ben wat hem ooit is overkomen. En dat zou ook zo zijn als hij haar op zijn rug had.
(god wat zijn er toch een hoop geiten op de wereld...)
maandag 22 november 2010 om 18:37
Leuk om dit te lezen. Mijn vriend heeft ook best een bos rughaar (eigenlijk op alle plekken behaard, maar zijn hoofd is minder bedeeld -_^). Hij is er ook niet echt blij mee dus hebben we een keer geprobeerd te harsen. Geen succes. Ik was bang hem pijn te doen, wat ook gebeurde. Hij heeft lang last gehad van een reactie op de wax. Nu gebruiken we eens in de zoveel tijd veet ontharingscreme. Werkt goed en is zijn rug een stuk lekkerder om overheen te gaan met mijn handen.
De rest van het haar op zijn lijf laten we lekker zitten. Heerlijk een man die haar op zijn borst heeft ^__^
De rest van het haar op zijn lijf laten we lekker zitten. Heerlijk een man die haar op zijn borst heeft ^__^
dinsdag 25 februari 2014 om 09:39
dinsdag 25 februari 2014 om 13:53
Mijn man is een Israëli, en heeft rughaar. Nog zwart ook
In Israël zie je zowat geen mannen zonder rughaar, daar valt mijn man niet op, hier wel. Tja.. Ik heb hem eens voorgesteld het te laten waxen, dat wilde hij wel proberen, de lieverd. Ik heb een brazilian laten doen, want ik dacht, jij pijn, ik pijn... Haha, nou pijn deed het! Bij mij, maar ook bij hem. Hij kreeg enorme rode uitslag, wekenlang op zijn rug. Dat is het niet waard. Nu is ie weer mijn oude vertrouwde aapje. (Koosnaampje hoor)
In Israël zie je zowat geen mannen zonder rughaar, daar valt mijn man niet op, hier wel. Tja.. Ik heb hem eens voorgesteld het te laten waxen, dat wilde hij wel proberen, de lieverd. Ik heb een brazilian laten doen, want ik dacht, jij pijn, ik pijn... Haha, nou pijn deed het! Bij mij, maar ook bij hem. Hij kreeg enorme rode uitslag, wekenlang op zijn rug. Dat is het niet waard. Nu is ie weer mijn oude vertrouwde aapje. (Koosnaampje hoor)
Always look on the bright side of life
dinsdag 25 februari 2014 om 14:17
Mijn vriend heeft ook veel lichaamshaar, behalve op zijn hoofd 
Maar hij komt wel eens in de zoveel tijd bij me voor het douchen met een bus ontharingsmousse voor op z'n rug. Hij zou dat zeker ook doen voor het zwemmen.
Ik vind het niet vies ofzo, maar vind een gladde rug ook wel prettig.
Maar hij komt wel eens in de zoveel tijd bij me voor het douchen met een bus ontharingsmousse voor op z'n rug. Hij zou dat zeker ook doen voor het zwemmen.
Ik vind het niet vies ofzo, maar vind een gladde rug ook wel prettig.
Luister naar je hart, want dat klopt
dinsdag 25 februari 2014 om 16:34
Niet alles gelezen, maar er schoot het volgende door mijn hoofd.
Kleine mannekes die aai je eens lekker over hun bol. Is best wel lekker zo'n haarbos. Ik houd zelf niet van een harige borst, maar zet me daar wel over heen als de man leuk is en vooral... karakter heeft.
Ja, en kale koppen daar houd ik ook niet van, maar dat is hetzelfde verhaal.
Ik houd niet van een kale rug met stoppels en pukkels van de irritatie. Dan liever zachte haartjes, want die doen minder pijn.
Kleine mannekes die aai je eens lekker over hun bol. Is best wel lekker zo'n haarbos. Ik houd zelf niet van een harige borst, maar zet me daar wel over heen als de man leuk is en vooral... karakter heeft.
Ja, en kale koppen daar houd ik ook niet van, maar dat is hetzelfde verhaal.
Ik houd niet van een kale rug met stoppels en pukkels van de irritatie. Dan liever zachte haartjes, want die doen minder pijn.
dinsdag 25 februari 2014 om 19:50
quote:wimt schreef op 24 februari 2014 @ 21:35:
Koop een mangroomer die nu ook te koop is in Nederland bij aanbiedingen-webshop.nl.
http://www.aanbiedingen-w ... r-zelf-de-haren-op-uw-rug
Werkt perfect.
Gr. Wimspammert Dus je meld je echt aan met zo'n stomme reclame op een topic dat al 4 jaar oud is?
Koop een mangroomer die nu ook te koop is in Nederland bij aanbiedingen-webshop.nl.
http://www.aanbiedingen-w ... r-zelf-de-haren-op-uw-rug
Werkt perfect.
Gr. Wimspammert Dus je meld je echt aan met zo'n stomme reclame op een topic dat al 4 jaar oud is?
dinsdag 25 februari 2014 om 19:51
dinsdag 25 februari 2014 om 22:30
Ooit 1 vriend gehad die echt erg behaard was, ook op zijn rug. Hij was er erg onzeker door, en ging ook nooit zwemmen of meedoen met sport met vrienden. Hij heeft zijn rug laten laseren. Van mij hoefde dat niet, het was het hele pakketje wat ik leuk vond. Als ik mag kiezen, dan liever zonder. Mijn vriend nu heeft een prachtige bos haar op zijn hoofd, en weinig borsthaar. Prima. Hij heeft overigens wel zo'n hip snorretje en baard(je) zoals veel mannen nu hebben. Dat prikt wel, maar het staat hem erg sexy!