vriend

13-11-2010 14:42 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb een vriend en hij had het erover dat hij in het psychatrisch huis daar iemand had leren kennen,een vrouw van 45 jaar,die vrouw heeft een vriend en die zit daar nog,maar zij niet meer, mijn vriend ging gister naar haae toe omdat zij een hond had gekocht en zij niet wist hoe ze die hond het beste kan korrigeren. dus hij wil haar dat leren, hij vertelde mij dat. en ban zo bang dat hij vreemdgaat ofzo.maar hij zegt tegen mij dat hij dat niet doet en hem dus moet vertrouwen! ik ben een super onzekere meid en een negatief zelfbeeld heb,ligt zoiets aan mij? hoe kan ik daar mee omgaan? ik wil hem graag kunnen vertrouwen
quote:smurfje251 schreef op 22 november 2010 @ 17:55:

ik hoef nooit relatie,s geheim te houden maar bij deze wel. omdat hij van mijn ouders er niet meer in mag omdat wij toen ruzie hadden gehad vorig jaar

En dat komt hem effe mooi uit zeg!

Kan hij dat als smoes gebruiken!

Slimme jongen...
en hoe kunnen we afspreken als mn ouders het niet weten?!
quote:smurfje251 schreef op 22 november 2010 @ 19:39:

en hoe kunnen we afspreken als mn ouders het niet weten?!

Eh.... stiekem misschien?

Geen goede raad, dat weet ik... maar dat is het eerste wat in mij opkomt.

Je gaat nu toch ook al stiekem met hem?

Het gaat er volgens mij niet eens zozeer om, dat ie er bij je ouders niet meer inkomt, alswel het gegeven dat hij geen relatie met jou wil.

(misschien willen je ouders daarom niet dat jij met hem gaat, omdat ze het misschien ook allemaal niet vertrouwen)?

Weet de geschiedenis niet natuurlijk, maar je wilt heel duidelijk een man die voor je staat en van de daken wil schreeuwen dat hij bij jou hoort. En zo'n vent verdien je ook!

Ik denk niet dat hij is, nu.

Misschien zit je goed met je gevoel, dat het ooit wel eens goedkomt met jullie. Kan maar zo. Maar dat is dus niet nu.

Het is een hele moeilijke en lastige situatie op dit moment en dat begrijp ik heel goed, maar jij helpt eraan mee zodat de omgang die je nu hebt met die man, niet zal veranderen.

Jij kunt het verschil maken en dat denk ik echt.
ja het is idd lastig en op t werk willen ze mij ook al niet meer waaarschuwen en dat het zelf moet weten
quote:smurfje251 schreef op 22 november 2010 @ 20:09:

ja het is idd lastig en op t werk willen ze mij ook al niet meer waaarschuwen en dat het zelf moet weten

Is toch ook logisch?

Dat stadium hebben velen hier ook al bereikt, toch?

Zegt jou dat dan helemaal niets, dat de mensen die jou kennen en mensen die jouw verhaal lezen, precies hetzelfde zeggen over deze situatie?

Het zal ongetwijfeld een aardige knul zijn, anders zou je er niet op gevallen zijn, maar een echte leukerd zegt toch dat hij een relatie heeft met jou.

Wat is dan zo geweldig aan hem, dat je je oogjes niet open wilt doen?
hij is verder wel lief tegen mij enzo.maar in zijn ogen is het nog geen officiele relatie,is hij nog niet aan toe zegt hij ivm z,n beperkingen en problemen. op het werk zeggen ze ik zeg er niks meer van
Jij wil leuke dingen met hem doen. Hij wil geen leuke dingen met jou doen.

Waarom zoek je geen jongen die wel leuke dingen wil doen?

(Je ziet aan je zus dat het kan, toch?)
Smurfje, jij zegt steeds hetzelfde. Hoevaak heb je al gezegd dat hij geen relatie wil? Hoevaak heb je al gezegd dat je de relatie geheim moet houden omdat je ouders hem er niet in willen hebben?

Hoevaak heb je hier nu al hetzelfde advies gehad: stop er mee!

Maar jij doet er niks mee. Je komt steeds opnieuw klagen.

Logisch dat ze er op je werk ook al helemaal klaar mee zijn.

Je doet niks. Alleen maar klagen en ontevreden zijn.
Smurfje wat wil JIJ nou?

Je hebt GEEN relatie en de beste man is wel lief maar voldoet niet aan je wensen..... Daarnaast is jullie omgang geheim...???

Wat moet er in godsnaam gezegd worden wil het tot je doordringen dat je GEEN relatie met de man hebt en dat dit GEEN leuke omgang is die je zou moeten willen hebben...
hij is idd wel aardig en lief,maar soms denk ik,ja ik verdien wel wat beters maar ik wil hem eigenlijk ook niet kwijt, we hebben laatst gepraat maar hoe is idd niet toe aan een relatie nog.hij denkt eerst aan zichzelf zei hij en dan de rest.anders is het bij hem mis.hij zei als hij aan een relatie toe is,dat hij dan anders is dan nu. vandaag gaan wij met de hele fam uit eten en de vriend van mijn zusje mag er wel bij,dus die gaat mee en heb ik zoiets van waarom de mijne niet. is zijn ogen is dit nog geen relatie en ik vraag me af of dit nog goed komt tussen mijn ouders en hij

en ben echt zelf een hele leuke meid
Haa Smurfje, dit wordt m'n laatste reactie.

Lees je eigen verhaal hier nog eens door. Inclusief je laatste post waarin hij weer aangeeft geen relatie met je te hebben of te willen.

Dat staat los van je zus, je ouders, het etentje, je werk. Dat staat los van het feit dat ie zo lief en aardig is.

Laat het los en blijf niet achter hem aanlopen. Sterkte ermee!
hoe bedoel je staat los van mijn zus,mn ouders en etentje en het werk?
Ik denk dat hekje bedoelt dat het, in het licht van alles wat jij hebt geschreven, niet eens meer uitmaakt wat je ouders vinden, dat je zus een relatie heeft of wat men op je werk over jou en hem zegt. Hij zegt het zelf het allerduidelijkste: hij wil geen relatie met jou. En jij zou geen relatie met hem moeten willen hebben.
t ligt niet aan mij maar hij is er echt niet aan toe
quote:Jolie205 schreef op 28 november 2010 @ 12:42:

Ik denk dat hekje bedoelt dat het, in het licht van alles wat jij hebt geschreven, niet eens meer uitmaakt wat je ouders vinden, dat je zus een relatie heeft of wat men op je werk over jou en hem zegt. Hij zegt het zelf het allerduidelijkste: hij wil geen relatie met jou. En jij zou geen relatie met hem moeten willen hebben.Jep, helemaal zoals ik het bedoelde En nu ben ik echt weg hier!
quote:smurfje251 schreef op 28 november 2010 @ 13:01:

t ligt niet aan mij maar hij is er echt niet aan toeDat is toch duidelijk dan? Hij wil het niet, dus komt er geen relatie en daar moet je dan ook maar geen seconde verdrietig om zijn. Jouw ware komt nog wel en dan zetten jouw ouders de deur vast wagenwijd open voor hem en mag hij bij elk etentje aanwezig zijn. Maar dit exemplaar moet je de korstjes van je oude boterham nog niet gunnen...
Pfffffffffff.......heb alles even doorgelezen en zou zoveel willen zeggen, maar er valt toch geen eer aan te behalen.

Smurfje.......hij wil jou niet, wat valt daar nou niet aan te begrijpen?????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven