Juli 2011
dinsdag 16 november 2010 om 11:00
NickDue dateLentes VK / gyn afspraak Jill 8129 juni29 ♥ Zonnetje19762 juli Roosje742 juli36 ♥ Abura4 juli 28 ♥,13 decemberSem844 juli 26 ♥Tes743 juli 36 ♥ Mandy 818 juli3 december VK 29Cowvanjou15 juli39 ♥, echo 6 decemberGypsey10 juli ♥ Zon8210 juli Aventura10 juli1 dec VK 32 Blogbabe10 juli30 10 decemberSmurkje11 juli Es2612 juli 28 ♥, 2 dec VK Renky12 juli 2814 december Asjenemou14 juli40 ♥ 8 december Isabelletje1413 juli ♥ Lieke7914 juli 307 dec, echo 22 dec Juul10016 juli37 3 december Xaloy18 juli37 ♥ 16 decemberTheezakje1320 juli 2513 december Hierperdepiephoera21 juli 338 december Lieselotje20 juli39 22 december Nolleke24 juli28 ♥ 3 decemberDo7925 juli31 3 decemberSumii25 juli36 14 december2jongens26 juli35 15 decemberLeeuw8227 juli28 6 decemberLaura7429 juli36 15 december echoJunepermay31 juli31 29 december echo
maandag 22 november 2010 om 20:19
ik ga op het werk met 12 weken vertellen, na de eerste echo..mijn ouders heb ik al verteld - kon gewoon niet wachten, ik kon die stap (naar nog een kindje) heel lang niet zetten, en mijn moeder wist er van...dus ik vertelde haar paar dagen na de positieve test. Mijn schoonouders vertel ik denk ik rond 12 weken.
Ik voel dat ik eigenlijk heel erg geconcentreerd ben op mijn "buik", ondanks dat ik een drukke baan heb en 2 kinderen...vooral op het werk vind ik het moelijk te concentreren, heb echt weinig zin in werken op dit moment:)
Ik voel dat ik eigenlijk heel erg geconcentreerd ben op mijn "buik", ondanks dat ik een drukke baan heb en 2 kinderen...vooral op het werk vind ik het moelijk te concentreren, heb echt weinig zin in werken op dit moment:)
maandag 22 november 2010 om 20:22
Zuid-Holland present
Echo was goed! Geen hartslag nog, maar dat komt omdat ik pas 5 a 5,5 week ben. Dus dit zaadje heeft echt heeeeeeeeel lang gezwommen. Xaloy... ik denk daarom dus ook een meisje
Alles was iig goed op schema, dus ik maak me geen zorgen!
Volgende afspraak 22 december bij de VK en dan de week erna een echo.
en.. wij hebben het iedereen eigenlijk al verteld
De kinderen hebben wij vorige week een gedichtje van sint en piet gegeven in hun schoen. Het gedicht staat op mijn hyves. Misschien leuk tzt een eigen hyvesgroepje aan te maken voor ons juli-topic Kunnen we ook foto's van groeiende buiken zien enzo
Echo was goed! Geen hartslag nog, maar dat komt omdat ik pas 5 a 5,5 week ben. Dus dit zaadje heeft echt heeeeeeeeel lang gezwommen. Xaloy... ik denk daarom dus ook een meisje
Alles was iig goed op schema, dus ik maak me geen zorgen!
Volgende afspraak 22 december bij de VK en dan de week erna een echo.
en.. wij hebben het iedereen eigenlijk al verteld
De kinderen hebben wij vorige week een gedichtje van sint en piet gegeven in hun schoen. Het gedicht staat op mijn hyves. Misschien leuk tzt een eigen hyvesgroepje aan te maken voor ons juli-topic Kunnen we ook foto's van groeiende buiken zien enzo
maandag 22 november 2010 om 20:39
quote:Theezakje13 schreef op 22 november 2010 @ 10:28:
Wanneer hebben jullie het de ouders verteld? Wij willen proberen te wachten tot de 1e echo de 13e.. Dan is het echter!
Wij hebben het dit weekend aan de ouders verteld, zonder echo (was erg leuk, ze waren helemaal verbaasd en blij). Maar we konden het niet langer meer voor ons houden! Ik moet wel toegeven dat ik het best een beetje eng vind zonder echo. Ik zou het zó graag bevestigd willen zien.
Wanneer hebben jullie het de ouders verteld? Wij willen proberen te wachten tot de 1e echo de 13e.. Dan is het echter!
Wij hebben het dit weekend aan de ouders verteld, zonder echo (was erg leuk, ze waren helemaal verbaasd en blij). Maar we konden het niet langer meer voor ons houden! Ik moet wel toegeven dat ik het best een beetje eng vind zonder echo. Ik zou het zó graag bevestigd willen zien.
maandag 22 november 2010 om 20:44
quote:cowvanjou schreef op 22 november 2010 @ 19:43:Vanochtend zag ik een flits van omroep Max (geloof ik) met het item, dat als je erg veel last hebt van misselijkheid, dat je dan een intelligent kind zou krijgen! Haha. Ik vraag me af, of dat waar is. Heb geen last van misselijkheid! Haha.Ownee...... !!! Ben helemaal niet misselijk
maandag 22 november 2010 om 20:45
quote:nolleke schreef op 22 november 2010 @ 19:23:
Ben wel een beetje bang voor de reacties, denk dat veel mensen het snel zullen vinden. Ik moet maar proberen om me er niets van aan te trekken, want het gaat erom of wij er klaar voor zijn, en dat zijn we!
Nou, ik denk dat heel veel mensen het fantastisch voor jullie zullen vinden. Na alles wat jullie hebben meegemaakt... daar horen alleen maar hele leuke positieve reacties bij, vind ik.
Ben wel een beetje bang voor de reacties, denk dat veel mensen het snel zullen vinden. Ik moet maar proberen om me er niets van aan te trekken, want het gaat erom of wij er klaar voor zijn, en dat zijn we!
Nou, ik denk dat heel veel mensen het fantastisch voor jullie zullen vinden. Na alles wat jullie hebben meegemaakt... daar horen alleen maar hele leuke positieve reacties bij, vind ik.
maandag 22 november 2010 om 20:47
quote:cowvanjou schreef op 22 november 2010 @ 19:43:
Vanochtend zag ik een flits van omroep Max (geloof ik) met het item, dat als je erg veel last hebt van misselijkheid, dat je dan een intelligent kind zou krijgen! Haha. Ik vraag me af, of dat waar is. Heb geen last van misselijkheid! Haha.Haha! Ja, klopt! Bij nummer 1 was ik mega-misselijk! En ik heb me toch een Einstein op de wereld gezet.
Lieselotje: gefeliciteerd met de goede echo! Leuk idee van die hyves-groep. Zolang het een besloten hyvesgroep is (niet zichtbaar voor anderen) vind ik het best!
Vanochtend zag ik een flits van omroep Max (geloof ik) met het item, dat als je erg veel last hebt van misselijkheid, dat je dan een intelligent kind zou krijgen! Haha. Ik vraag me af, of dat waar is. Heb geen last van misselijkheid! Haha.Haha! Ja, klopt! Bij nummer 1 was ik mega-misselijk! En ik heb me toch een Einstein op de wereld gezet.
Lieselotje: gefeliciteerd met de goede echo! Leuk idee van die hyves-groep. Zolang het een besloten hyvesgroep is (niet zichtbaar voor anderen) vind ik het best!
dinsdag 23 november 2010 om 06:33
De tabel wordt steeds completer!
Laura, de onze (die met de Holland bril hier links ) is van 15 april 2007. 1 weekje ouder dus dan de jouwe!
Allemaal uit Zuid Holland?! Jeetje. de laatste plek waar ik in Nederland woonde was Enschede, maar ik ben niet voor niets naar het buitenland vertrokken. Vond er geen bal aan! Voel me hier een stuk prettiger, maar goed, woonde hier daarvoor ook al. Ben dus een echte Zwitserse geworden, zodra het paspoort gewisseld mag worden zijn we dat ook van plan. Robbie is nog in Enschede geboren maar woont al weer 3 jaar hier. Hij maakt dus zinnen als: 'Papa und mama mee naar de Spielplatz?' 'Dat is gelb!' 'Tschüüüüs opa und oma!'
Ik ben helemaal niet misselijk. Dat wordt een erg dom meisje!
Hyves is prima. Ik maak wel een profiel aan! Iemand anders zin om de groep te maken? ik ben al van de tabel en wil niet Chef IT/communicatie worden als het even niet hoeft
Zo, en dan nu koffie. Niet misselijk zijn heeft zo z'n voordelen!
Laura, de onze (die met de Holland bril hier links ) is van 15 april 2007. 1 weekje ouder dus dan de jouwe!
Allemaal uit Zuid Holland?! Jeetje. de laatste plek waar ik in Nederland woonde was Enschede, maar ik ben niet voor niets naar het buitenland vertrokken. Vond er geen bal aan! Voel me hier een stuk prettiger, maar goed, woonde hier daarvoor ook al. Ben dus een echte Zwitserse geworden, zodra het paspoort gewisseld mag worden zijn we dat ook van plan. Robbie is nog in Enschede geboren maar woont al weer 3 jaar hier. Hij maakt dus zinnen als: 'Papa und mama mee naar de Spielplatz?' 'Dat is gelb!' 'Tschüüüüs opa und oma!'
Ik ben helemaal niet misselijk. Dat wordt een erg dom meisje!
Hyves is prima. Ik maak wel een profiel aan! Iemand anders zin om de groep te maken? ik ben al van de tabel en wil niet Chef IT/communicatie worden als het even niet hoeft
Zo, en dan nu koffie. Niet misselijk zijn heeft zo z'n voordelen!
dinsdag 23 november 2010 om 06:37
Nog even over kleuren in de tabel: heb van alles geprobeerd maar er is geen eenvoudige manier om dat te doen. Moet dan echt in de tabel zelf de kleur steeds met code aanpassen. Dat wil ik wel doen, maar niet voor een idiote chinees die toch liegt dat ie barst. Dat doen we dan na de 20-weken echo en de geslachtsbepaling. OK? Chinese waarzeggerij mogen jullie zelf onthouden!
dinsdag 23 november 2010 om 08:07
Ik zou het wel willen maar ik heb geen idee hoe het moet. Als er iemand is die weet hoe dat werkt op hyves???? En anders ga ik wel even puzzelen, maar ik ben er niet zo goed in
Leuk, zwitserland! Wij hadden deze zomer met de kinderen willen gaan. Dit jaar geen verre reizen voor mij meer. Ben het een beetje beu en met een klein kindje vind ik het toch best pittig. Maar goed... gaat nu weer niet door want ik ben uitgerekend in de grote vakantie
Leuk, zwitserland! Wij hadden deze zomer met de kinderen willen gaan. Dit jaar geen verre reizen voor mij meer. Ben het een beetje beu en met een klein kindje vind ik het toch best pittig. Maar goed... gaat nu weer niet door want ik ben uitgerekend in de grote vakantie
dinsdag 23 november 2010 om 12:14
Jaaa, he he, ik heb het gevonden hoor.
Dit is de link van de Hyves:
http://www.juli2011moeders.hyves.nl/
Als je dan klikt op: Lid worden en even je vivanaam erbij zet, dan weet ik zeker dat ik alleen maar mensen toelaat van dit topic.
Dit is de link van de Hyves:
http://www.juli2011moeders.hyves.nl/
Als je dan klikt op: Lid worden en even je vivanaam erbij zet, dan weet ik zeker dat ik alleen maar mensen toelaat van dit topic.
dinsdag 23 november 2010 om 15:39
Het IS een meisje Lieselot
Als ze blijft zitten dan iig. Had vanmorgen bloedverlies, lag ineens op de tafel van de gyn. Maar ze kon me nog niets zeggen. Ik zag er zwanger uit en de baarmoeder ook, maar nog geen hartje en daar was het dan ook nog net te vroeg voor. Rustig aan doen en over 2 dagen weer terug, kijken of er dan vooruitgang in zit. In het bloeden òf in de HCG count. Proberen te ontspannen