NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
Gefeliciteerd Phil!!!!

Zwup, prettig dat je presentatie goed ging! Ben je nu van die mutsen verlost??

EM, hoe is het met je buikpijn?

Ik zwaai vanuit college

En on top of that, mijn droomman zit zo verschrikkelijk ver weg
quote:Zwuppeliennn schreef op 23 november 2010 @ 14:13:

Denk je dat het best ok is wat je gemaakt hebt, is het weer een en al rode streep Ik baal er zo van.....als dit zo door blijft gaan is er gewoon geen klap aan.
quote:EarthlyMatters schreef op 23 november 2010 @ 15:36:

Oké, ben misselijk van die zak M&M's *geeft teiltje*
quote:Philein schreef op 23 november 2010 @ 16:08:

Yes yes yes, het slechte nieuws bleek goed nieuws! Ik heb de baan & studie! Jeuh!!!!!!!!!!!!!!
Fijn voor jou ook Zwup, dat je presentatie er nu opzit. Wel tevreden zo te lezen, dat is helemaal mooi!

Hoi LS en EM!
Hey Love & Phil! Sorry, Love ... wij hebben samen geen college

Ik overleef het verder wel ... net een vol bord macaroni op
quote:EarthlyMatters schreef op 23 november 2010 @ 17:35:

Hey Love & Phil! Sorry, Love ... wij hebben samen geen college

Ik overleef het verder wel ... net een vol bord macaroni op Damn EM!!! Ik hoopte zo nog samen weg te sneaken om ehhhh....een practicum te maken
Love!

Wat heb jij nog laat college! Tot hoe laat moet je nog?

Ik ben inmiddels thuis en heb hoofdpijn. Moet eigenlijk nog naar de appie voor eten, dus ik ga me zo even bijelkaar rapen en de deur uit.

Gelukkig ben ik inderdaad van de mutsen af en ik heb het gelukkig beter gedaan dan zij

Noompje, hoe was jouw dag?
Ik moet wat eerder weg, dus nog maar een paar minuten

Maar anders tot 19.00 college....

Gelukkig hoef je niet meer wat met ze!!! Pfff, moet er niet aan denken dat je daar mee moet samenwerken
Pfff....ik vond mijn college tot 18 uur al zwaar..... Gelukkig dat je er eerder vandoor kan sneaken.

Daar ben ik ook zo blij om. Geen gezeik meer over weet ik het allemaal wel niet. Ik snap niet dat iemand die in zijn vorige studie zoveel presentatiedingen heeft gedaan het zo slecht kan doen
quote:Zwuppeliennn schreef op 23 november 2010 @ 17:46:

Love!

Wat heb jij nog laat college! Tot hoe laat moet je nog?

Ik ben inmiddels thuis en heb hoofdpijn. Moet eigenlijk nog naar de appie voor eten, dus ik ga me zo even bijelkaar rapen en de deur uit.

Gelukkig ben ik inderdaad van de mutsen af en ik heb het gelukkig beter gedaan dan zij

Noompje, hoe was jouw dag?Dagje begon zwaar vervelend (extreem file ed.) maar eindigde onverwacht vroeg Ik kon niet verder werken, de klant bleek eerst een probleem te moeten fixen, dus ik moest maar naar huis ... heel vervelend

Dat is een mooi besluit van de dag dan! Heb je al iets gehoord van je mogelijke nieuwe baan?
Ik heb gisteren een telefoontje gekregen Zwup. Het gaat allemaal wat langer duren door wat factoren, ik verwacht 1 a 2 weken vertraging.
Oh, ik dacht dat duurt een dagje langer ofzo. Wist dat je het telefoontje had gehad. Even op je handjes zitten dus en geduld oefenen......

Zo....ik heb net heerlijk decadent eten besteld. De appie kan het dak op
Goeie avond
Goedenavond SP

Ow lekker Zwup! Nou ja, mijn broodjes geitenkaas, honing en geroosterde pijnboompitjes waren ook lekker
Hallootjes

Jeuhhh gefeli Philein.

Ik ga ff biefstuk in de pan mikken, ohh die broodjes lust ik ook wel Naomii. Nou weet je wat, dan maak ik gewoon een salade met geitenkaas, honing en pijnboompitjes.
Goedenavond SP - Glitterzz.
Dat klinkt ook niet verkeerd (als je tenminste van geitenkaas houdt )

Dat biefstukje is ook niet verkeerd. Ik zit aan een broodje donner met heel heel heel veel knoflooksaus
SP
Zwup , EM, Glitterz en Naomii
Zwup ik eet bijna alles (behalve orgaanvlees, zult, balkenbrij en bloedworst oh en boerenkool)
hoi allemaal!!

kan iemand even de dag updaten voor me?
Oké, geen nachtzoen voor iemand hier. Ik ga even wat opwarmen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven